بازاریابی و تبلیغات, شکلات, مناسبت ها

شکلات تبلیغاتی نوروز: بهترین ایده‌ها و طرح‌های شکلات تبلیغاتی عید نوروز

کم کم به عید نوروز نزدیک می‌شویم. از این رو مدیران سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار به دنبال ایده‌ها و طرح‌های جالبی برای هدایای تبلیغاتی سال نو هستند، زیرا این هدایا می‌توانند به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی مدرن برای کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرند. همانگونه که می‌دانید شکلات تبلیغاتی نیز یکی از راه‎های موثر ارتباط با مشتری و نمونه‌ای از هدایای تبلیغاتی خاص و پرطرفدار است. بنابراین انتخاب بهترین طرح‌های شکلات تبلیغاتی نوروز یکی از مهمترین روش‌های بهره‌گیری از تبلیغات خلاق است.

شکلات کادویی ارزان

با عنایت به اینکه شوکوبرند نیز با ارائه انواع مختلفی از شکلات‌های تبلیغاتی به شکل سفارشی سعی دارد به بازاریابی کسب و کارها کمک کند، در این مطلب سعی کرده‌ایم که مجموعه‌ای از بهترین ایده‌های ممکن برای انتخاب طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز امسال را با شما به اشتراک بگذاریم. این طرح‌های شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز می‌توانند بسته به نوع کسب و کار شما، به شکل‌های متنوعی سفارشی سازی شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه‌هایی از این طرح‌ها را با هم ببینیم.

شکلات تبلیغاتی نوروز

شکلات تبلیغاتی نوروز

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب طرح شکلات تبلیغاتی نوروز باید مورد توجه قرار گیرد زمینه فعالیت کسب و کار شما است، زیرا انتخاب طرح‌های خلاقانه‌ای که با زمینه فعالیت شغلی شما سازگار باشد می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی ذهن مخاطب داشته باشد.

خاص ترین گیفت عید نوروز ۱۴۰۱

همچنین انتخاب طراحی و بسته بندی و جعبه مناسب یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌تواند تاثیرگذاری تبلیغات شما را تحت تاثیر قرار دهد. همراه ما باشید تا ایده‌های شکلات تبلیغاتی عید نوروز را با هم مرور کنیم.

شکلات تبلیغاتی شوکو برند

طرح شکلات تبلیغاتی برای آموزشگاه‌ها و مدارس

فرقی ندارد که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، در هر حال ارائه شکلات تبلیغاتی با یک طرح خلاق و منحصر به فرد یکی از بهترین راه‌های بازاریابی برای کسب و کار شما خواهد بود. بنابراین اگر مدیر یک آموزشگاه آزاد و یا مدرسه هستید نیز می‌توانید با انتخاب طرح‌های خلاقانه برای شکلات تبلیغاتی نوروز به بازاریابی کسب و کار خود کمک کنید.

به عنوان مثال اگر فعالیت آموزگاه شما در زمینه آموزش نرم‌افزارهای مختلف به کارآموزان است، می‌توانید از طرح و لوگوی این نرم‌افزارها به عنوان طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز استفاده کنید. به این ترتیب که شکلات‌هایی با طرح نرم افزارهای مکمل را در اختیار کارآموزان مختلف قرار دهید. این شکلات‌ها می‌توانند در بسته‌های دو و چهارتایی بسته‎بندی شوند.

نمونه‌ای از طرح شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز که بر اساس نام نر افزارهای کاربردی طراحی شده است.

طرح شکلات تبلیغاتی برای واحدهای صنعتی

اگر به عنوان یکی از کسب و کارهای صنعتی فعالیت می‌کنید احتمالا به دنبال طرح منحصر به فردی هستید تا از آن به عنوان طرح نوروزی استفاده کنید. هر چند لوگوی شرکت شما بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای طرح شکلات تبلیغاتی شرکت شما است، اما گاهی اگر اندکی خلاقیت نیز چاشنی طرح شکلات شما شود تاثیرگذاری آن چندین برابر خواهد بود.

به عنوان مثال طرح پیچ و مهره یکی از مناسب‌ترین طرح‌ها برای واحدهای صنعتی است. در ادامه نمونه‌ای از طرح سه بعدی شکلات‌های تبلیغاتی صنعتی آمده است. اما این طرح‌ها امکان پیاده سازی به صورت دو بعدی را نیز دارند.

شکلات تبلیغاتی بعید نوروز برای شرکت ها-نمونه‌ای از طراحی سه بعدی شکلات مناسب برای واحدهای صنعتی

طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز برای واحدهای تولیدی

اگر در زمینه تولید و فروش ابزارهای مختلف فعالیت می‌کنید نیز می‌توانید از طرح‌های خاصی برای تهیه شکلات تبلیغاتی کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال طرح‌های ابزار آلات بهترین گزینه برای طرح‌های تبلیغاتی عید نوروز هستند. کارخانه‌های تولید و نمایندگان فروش می‌توانند با استفاده از لوگو و نام شرکت خود و طرح‌های خلاقانه، یکی از بهترین روش‌های تبلیغات خلاق را پیش ببرند. در ادامه نمونه‌ای از طرح سه بعدی را با هم می‌بینیم.

شکلات تبلیغاتی واحدهای تولیدی ابزارآلات برای عید نوروز

طرح شکلات تبلیغاتی برای واحدهای طراحی سازه:

طراحی سازه‌ها روز به روز متنوع‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند. از این رو ایده‌ی انتخاب طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز به شکل سازه‌های مدرن یکی از جذاب‌ترین و بهترین ایده‌هایی است که می‌تواند عملی شود. در شکل زیر نمونه‌های متنوعی از شکلات سه بعدی به شکل سازه‌های مدرن را با هم می‌بینیم. توجه داشته باشید که این طرح‌ها می‌توانند به شکل دو بعدی از شوکوبرند نیز سفارشی سازی شوند.

شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز مناسب برای شرکت‌های طراحی سازه

طرح شکلات تبلیغاتی برای صنعت پزشکی:

امروزه استفاده از شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز در صنایع و کسب و کارهای مختلف کاربرد داد. بنابراین برای سفارش شکلات تبلیغاتی فرقی ندارد که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، بلکه تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید انتخاب طرحی است که با زمینه فعالیت شغلی شما بیشترین سازگاری را داشته باشد.

خاصیت شکلات سیاه

در ادامه نمونه‌ای از طرح شکلات سفارشی عید نوروز یک پزشک را با هم می‌بینیم. این شکلات علاوه بر اینکه به عنوان شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز به کار برده می‌شود می‌تواند به عنوان کارت ویزیت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه‌ای از شکلات تبلیغاتی سفارشی

طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز برای انتقال پیام:

یکی از جذاب‌ترین طرح‌های شکلات عید طرح‌هایی هستند که حامل پیام مثبتی به مخاطب باشند. این پیام می‌تواند به شکل حروف به حروف بر روی بسته‌بندی هر شکلات چاپ شود و در صورت کنار هم قرار گرفتن شکلات‌های یک بسته تکمیل شود. انتقال پیام تبریک عید بهترین ایده برای چنین طرح شکلاتی است. در ادامه نمونه‌ای از این نوع طراحی را با هم می‌بینیم.

نمونه٬ای از شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز که منتقل کننده پیام خاصی است

شکلات تبلیغاتی نوروز برای کارخانه‌های فعال در زمینه تولید کفش

صنایع و کارخانه‌های فعال در زمینه تولید کفش نیز می‌توانند از المان کفش برای طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز خود استفاده کنند. این نمونه یکی از جذاب‌ترین ایده‌های موجود برای طرح شکلات تبلیغاتی است. هر چند طرح‌های سه بعدی زیبایی خیره کننده‌ای به شکلات‌های تبلیغاتی می‌بخشند، اما طرح‌های دو بعدی نیز جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. شوکوبرند این امکان را فرآهم کرده که بتوانید عکس کفش را بر روی شکلات حک کرده و حتی متن مورد نظر را نیز روی آن بنویسید تا یک شکلات کاملا اختصاصی برای شرکت خود سفارش دهید.

طرح شکلات تبلیغاتی عید نوروز برای کارخانه‌های فعال در زمینه تولید کفش

طرح کلاسیک شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز

طرح‌های کلاسیک یکی از پرطرفدارترین طرح‌های تبلیغاتی هستند. با توجه به اینکه شکوفه‌های بهاری نوید بخش فرا رسیدن عید نوروز هستند، می‌توانند به عنوان طرح شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز استفاده شوند. شرکت‌ها می‌توانند در صورت تمایل این شکلات‌ها را در بسته‌بندی دو تایی و چهارتایی تهیه کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز نیز مورد استفاده قرار دهند.

 

طرح کلاسیک شکلات تبلیغاتی برای عید نوروز

طرح هنری شکلات تبلیغاتی عید نوروز:

همانگونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد، انتخاب طرح شکلات تبلیغاتی معمولا بر اساس زمینه فعالیت هر کسب و کار انتخاب می‌شود. به عنوان مثال اگر در زمینه آموزش یا فروش آثار هنری رنگ روغن فعالیت می‌کنید می‌توانید طرحی را که در خور فعالیت‌های هنری شما باشد برای شکلات تبلیغاتی خود استفاده کنید. در ادامه یکی از جذاب‌ترین این طرح‌ها را که در یک بسته‌بندی خاص ارائه شده است با هم می‌بینیم.

طرح هنری شکلات تبلیغاتی عید

طرح لوکس شکلات تبلیغاتی نوروز:

طرح‌ها و جعبه‌های لوکس معمولا در نگاه اول مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به همین دلیل است که معمولا بیشتر کسب و کارها تمایل دارند از طرح‌ها و جعبه‌های لوکس و خاص برای شکلات تبلیغاتی خود استفاده کنند. در ادامه نمونه‌ای از جعبه و طرح لوکس شکلات تبلیغاتی یکی از شرکت‌های ایرانی آمده است. همانگونه که می‌بینید این نوع جعبه پرستیژ خاصی به شکلات‌های تبلیغاتی شما می‌بخشد.

شما نیز می‌توانید همانند طرح زیر برای شرکت خود یک جعبه شکلات لوکس و شیک طراحی کرده و سفارش دهید. کافی است سری به صفحه اول سایت ما بزنید.

طرح لوکس شکلات تبلیغاتی نوروز

با توجه به آنچه که تا کنون گفته شد می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب طرح مناسب تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات خلاق برای کسب و کارها است. از این رو انتخاب طرح‌های خلاق و بسته‌بندی مناسب یکی از مهمترین مسائلی است که در اثربخشی تبلیغات باید مد نظر قرار گیرد.

ایده‌های مختلف شکلات تبلیغاتی نوروز را مشاهده کردید. اطفا نظرات خودتان را در مورد این ایده برای ما بیان کنید. شما از کدام ایده استفاده خواهید کرد؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *