بازاریابی و تبلیغات, شکلات

۵ روشی که برندها می‌توانند از شکلات در تبلیغات عید نوروز بهره‌مند شوند

شکلات تبلیغاتی عید نوروز

شکلات تبلیغاتی نوروز چرا مهم است؟ مناسبت‌ها اغلب بهترین فرصت‌ برای برندها هستند تا بتوانند به توسعه‌ی برند خود بپردازند. اگر اغراق نکرده باشیم، عید نوروز مهم‌ترین مناسبت در کشور ما محسوب می‌شود. مردم همگی در شور و شوق ورود به سال جدید هستند، همه جا تعطیل است و این یک فرصت عالی برای برندهاست تا در ذهن‌ها ماندگار شوند.

  • چه ایده‌هایی می‌توان ارائه کرد؟
  • چه کارهایی می‌توان انجام داد و چگونه؟

شکلات را می‌توان یکی از خوراکی‌های محبوب شمرد، از این‌رو شاید بهتر باشد در عید نوروز که فاصله‌ی چندانی هم با آن نداریم، از شکلات تبلیغاتی عید نوروز برای بهبود و توسعه برند شرکت‌مان استفاده کنیم. از آنجایی‌که امروزه رقابت در نحوه‌ی تبلیغات بسیار شدت گرفته و به اوج خود رسیده است، تبلیغ شرکت شما باید بسیار خلاقانه باشد تا بتواند نظر مخاطبان هدف آن تبلیغ را به سمت شما جذب کند.

شکلات کادویی ارزان

یکی از روش‌های تبلیغ خلاقانه از طریق شکلات انجام می‌پذیرد. اما شما باید در طراحی این شکلات نیز همه چیز را در نظر بگیرید. برای مثال چاپ لوگوی شرکت خود و یک پیام زیبای مرتبط با مناسبتی همچون نوروز را هرگز فراموش نکنید. دقت کنید که هرچه طراحی شکلات شما منحصر بفرد و خلاقانه‌تر باشد، تبلیغ و در نتیجه توسعه و رشد برند شما نیز بیشتر و بهتر خواهد شد.

خاص ترین گیفت عید نوروز ۱۴۰۱

روش‌‌هایی که شرکت‌ها از شکلات می‌توانند جهت توسعه برند خود استفاده کنند، بسیار متنوع هستند. در این مطلب تنها به چند نمونه از نحوه تاثیر شکلات تبلیغاتی نوروز در رشد و توسعه برند اشاره شده است.

۱) بهبود ارتباط با مشتریان فعلی با شکلات تبلیغاتی نوروز

هر شرکت یا سازمانی مشتریان وفادار و دائمی خود را دارد. از این رو به این مشتریان اهمیت زیادی قائل است و برای رضایت و خوشنودی مشتریان خود اقداماتی انجام می‌دهد. یکی از کارهایی که شرکت‌ها می‌توانند جهت بهبود و افزایش رضایت مشتریان خود انجام دهند، تقدیم هدایایی به آن‌ها در مناسبت‌های خاص می‌باشد. یکی از این مناسبت‌ها عید نوروز است که شرکت‌ها می‌توانند در روزهای پایانی سال به شرکت‌ و یا محل کار مشتریان خود شکلات‌های سفارشی را بهمراه اسم و لوگوی شرکت خودشان بر روی آن‌ها ارسال کنند و علاوه بر افزایش آکاهی، باعث رضایت و خوشحالی دوچندان مشتریان خود شوند.

شکلات تبلیغاتی سال جدید

شما می‌توانید از المان‌های مختلف برای طراحی شکلات‌های خود استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید طرح لوگوی خود یا یک طرح مشارکتی برای نشان دادن روابط عالی بین شرکت شما و شرکت همکارتان، طرح‌های متناسب با عید نوروز و … استفاده کنید.

۲) ارتباط عمیق با منابع انسانی

اکثر شرکت‌‌ها در بیشتر مناسبت‌ها بویژه مناسبتی همچون عید نوروز، هدایایی را برای کارکنان و کارمندان خود در نظر می‌گیرند. یکی از این هدایا می‌تواند شکلات سفارشی همراه با لوگوی مختص شرکت و همچنین عبارتی تاثیرگذار و دلنشین بر روی این شکلات‌ها باشد. این کار علاوه بر اینکه باعث خوشنودی کارکنان می‌شود، همچنین باعث می‌شود تا در آن‌ها نوعی حس رضایت در رابطه با کارشان از طرف شما ایجاد گردد و در نتیجه انگیزه بیشتری را جهت انجام امور خود بنحو احسن داشته باشند.

شکلات تبلیغاتی نوروز

۳) جذب مشتریان جدید یا بالقوه

هر شرکتی در CRM خود مشتریانی را دارد که می‌خواهد با آن‌ها وارد ارتباط و همکاری شود. این شرکت برای اینکه بتواند تاثیر بیشتری بر روی مشتریان جدید خود داشته باشد، بدنبال راهکارهایی خلاقانه و متفاوت است. یکی از این راهکارها در روزهای نزدیک به عید نوروز استفاده از شکلات‌های تبلیغاتی با لوگوی شرکت و پیام تبریک عید نوروز بهمراه پکیج مربوط به شرکت و یا حتی تقویم سال نو ویژه شرکت برای مشتریان جدید است. این هدایا باعث می‌شوند تا مشتریان جدید شما رغبت و علاقه بیشتری برای همکاری با شما پیدا کنند.

شکلات تبلیغاتی برای تمام مناسبت ها

۴) استفاده از شکلات تبلیغاتی نوروز جهت بهبود ارتباط با تامین‌کنندگان و شرکا

بیشتر شرکت‌ها با تامین‌کنندگان و همچنین شرکت‌های مشارکتی خاصی در ارتباط هستند. حال هرچه شرکت بتواند ارتباط خود را با این شرکت‌ها بیشتر و قوی‌تر سازد، به همان اندازه نیز رشد و ترقی خوبی خواهد داشت. یکی از راه‌های بهبود و افزایش رضایت و ارتباط با تامین‌کنندگان شرکت می‌تواند از طریق ارسال شکلات سفارشی شرکتتان انجام گیرد، که به نوبه خود نشاندهنده قدردانی شما ازشرکت‌های همکار می‌باشد. در واقع با این کار شما نشان می‌دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

هدیه تبلیغاتی

۵) جهت افزایش آگاهی از برند و بهبود روابط عمومی

گاهی در اواخر سال و یا به عبارت ساده‌تر، اوایل سال جدید رویدادهای بسیاری برگزار می‌شود که مرتبط با فعالیت شرکت می‌باشند و در این رویدادها افراد نسبتا زیادی حضور می‌یابند. در این رویدادها شرکت‌ها می‌توانند از شکلات‌های تبلیغاتی نوروز بهمراه لوگوی شخصی شرکت و عبارتی مرتبط و تاثیر گذار بر روی آن، جهت افزایش آگاهی مردم از برند خودشان و همچنین بهبود روابط عمومی استفاده کنند. به نظر می‌رسد که با این عمل شرکت و یا سازمان می‌تواند علاوه بر تبلیغ برند خود، مشتریان جدیدی را هم جذب کند.

شکلات تبلیغاتی

 

شما می‌توانید شکلات‌های تبلیغاتی عید نوروز خود را از طریق وب‌سایت شوکوبرندز سفارش دهید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *