شکلات

ایده‌هایی خلاقانه جهت تزیین شکلات برای هدیه دادن

تزیین شکلات برای هدیه دادن

در سال‌های اخیر شکلات به خوردنی محبوب اکثر افراد تبدیل شده است و در بیشتر مناسبت‌ها بعنوان هدیه از شکلات استفاده می‌شود، از این رو یافتن ایده‌هایی جدید جهت تزیین شکلات برای هدیه دادن می‌تواند از بیشتر جهات اهمیت زیادی داشته باشد. تزیین خلاقانه، منحصر بفرد و متفاوت شکلات می‌تواند تاثیر زیادی در فرد مقابل ایجاد کرده و باعث خوشحالی بیشتر او شود و علاوه بر این‌ها، ارزش هدیه شما را چند برابر کند.

گاهی اوقات با چند ایده ساده می‌توانید شکلات را بطرز عجیبی زیبا تزیین کرد و آن را حتی بدون وجود هیچ مناسبت خاصی به دوست یا عشق خودتان هدیه دهید.

در ادامه این مطلب به چند روش ساده جهت تزیین شکلات برای هدیه دادن پرداخته‌ایم. شما هم می‌توانید با این روش‌ها هدیه شکلاتی خود را در عرض چند دقیقه آماده کرده و مخاطب خود را سورپرایز کنید.

۱) تزیین شکلات با کاغذ کشی

با استفاده از کاغذهای کشی رنگارنگ می‌توان بشکل‌های متفاوتی شکلات را تزیین کرد. برای مثال می‌توان شکلات‌ها را در داخل کاغذ‌های کشی رنگارنگ قرار داد و دو طرف آن را بکمک روبان پیچید. و یا اینکه این کاغذ‌های کشی را بشکل گل درآورد و سپس در درون هریک از آن‌ها یک شکلات قرار داد. افزون بر موارد ذکر شده، شاید شما ایده‌های جالب و بهتری را جهت تزیین شکلات توسط کاغذ کشی بیابید.

۲) تزیین شکلات توسط شیشه بطری

این روش یکی از ایده‌های جالب و متفاوت برای تزیین شکلات می‌باشد. یک شیشه خالی بطری را تهیه کنید و سپس شکلات‌هایی با پوشش زرد رنگ را بروی این بطری بچسبانید و در آخر نیز با استفاده از برگ‌های آناناس و روبان رنگی تزیین این هدیه را تکمیل کنید. همانطور که در شکل زیر می‌بینید، می‌توان شکلات را بشکل آناناس تزیین کرد و هدیه‌ای خاص و متفاوت از شکلات ساخت. شما می‌توانید با استفاده از سایزهای متفاوت بطری و یا حتی برش اسفنج در طرح دلخواه، شکلات را بشکل سایر میوه‌ها نیز درآورید. علاوه بر میوه می‌توانید از شکلات‌هایی با بسته‌بندی‌های رنگارنگ نیز استفاده کرده و در این روزهای باقی مانده تا کریستمس، یک درخت کریستمس شکلاتی را به دوستان خود هدیه دهید.

تزیین شکلات برای هدیه دادن

۳) تزیین شکلات با میوه

یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین راه‌های تزیین شکلات، استفاده از میو‌ه‌هایی با پوشش شکلاتی است. برای تزیین شکلات با میوه، می‌توان از بیسکوئیت‌های شکلاتی نیز استفاده کرد و یک کیک شکلاتی بهمراه میوه‌های شکلاتی رنگارنگ بر روی آن را به دوستان خود هدیه داد. از این کیک می‌توان در جشن تولد نیز سرو کرد. جهت دیدن سایر ایده‌های تزیین شکلات برای تولد می‌توانید به مطلب مربوطه نیز سر بزنید.

۴) تزیین شکلات بشکل دسته گل رز

این ایده در روزهای خاص مانند ولنتاین بخصوص برای دخترخانم‌ها هدیه مناسب و ویژه‌ای خواهد بود. شما می‌توانید شکلات‌هایی را بشکل گل رز سفارش دهید و یا در خانه به راحتی خودتان با یادگیری نحوه ساختش، آن را آماده کنید و سپس در یک قاب قرار داده و تقدیم دوست و یا عشقتان کنید. علاوه بر این، می‌توانید با قرار دادن این شکلات‌ها در بین گل‌ رزهای طبیعی و تهیه یک دسته گل، جذابیت و زیبایی هدیه خود را دو برابر کنید. شما همچنین می‌توانید این شکلات‌های رزی شکل را در داخل یک سبد شیک و یا کالسکه نیز قرار دهید.

تزیین شکلات برای هدیه دادن بشکل بوکت رز

۵) تزیین شکلات به شکل اسباب بازی

گاها با استفاده از چند بسته شکلات و آبنبات می‌توان طرح‌های جالبی را خلق کرد. یکی از این طرح‌ها، می‌تواند کاردستی شکلات به شکل ماشین اسباب بازی باشد که بسیار هدیه جالب و سرگرم کننده‌ای برای بچه‌ها، بخصوص پسربچه‌ها خواهد بود.

تزیین شکلات برای هدیه دادن بشکل اسباب بازی

 

۶) تزیین شکلات برای هدیه دادن در طرح مورد دلخواه

گاهی اوقات افرادی که می‌خواهیم برایشان شکلات هدیه دهیم، ممکن است به چیز خاصی علاقه داشته باشند. در این صورت شاید بهتر باشد بسته‌بندی و طرح شکلات را با توجه به علاقه شخص مقابل تهیه کنیم. شوکوبرندز نمونه‌ای از شرکت‌هایی است که سفارش شکلات در طرح مورد دلخواه شما را آماده می‌‌سازد. علاوه بر این می‌توانید سفارش دهید تا عبارت یا جمله مورد نظرتان را نیز بر روی این شکلات‌ها درج کرده و حتی عکسی را که می‌خواهید بر روی بسته‌بندی آن‌ها چاپ کنند. برای مشاهده شکلات‌های سفارشی  از سایت یا اینستاگرام شوکوبرندز دیدن فرمائید.

تزیین شکلات برای هدیه دادن

همانطور که مشاهده کردید تزیین شکلات بشکل‌های متفاوت و خلاقانه بسیار خوشایند و جذاب بنظر می‌رسد و از اینرو بر ارزش هدیه شما می‌افزاید و باعث می‌شود تا شکلات بعنوان یک هدیه بیشتر به چشم بیاید. از این جهت بهتر است تا قبل از هدیه دادن شکلات، تزیین آن را به نحو احسن انجام دهید. امیدواریم موارد ذکر شده در متن بالا نیز در یافتن ایده‌هایی جهت تزیین شکلات به شما کمک کند.

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *