بازاریابی و تبلیغات, مناسبت ها

۱۰ نمونه از بهترین هدایای سازمانی شب یلدا

از آنجاییکه شب یلدا یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین جشن‌های ایرانیان بشمار می‌آید، تهیه هدایای سازمانی شب یلدا برای مشتریانتان و یا همچنین کارمندانتان باعث خواهد شد تا برند و نام تجاری کسب و کار شما شناخته‌تر شده و درنتیجه رشد قابل توجهی داشته باشد. شما می‌توانید هدایای ویژه‌ای را برای مشتریان خود در شب یلدا در نظر بگیرید و ضمن تبریک این روز، نام شرکت و یا برند خود را بر روی آن هدایا چاپ کرده و باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار خود گردید.

هدیه شب یلدا ۱۴۰۱

تنوع هدایایی که می‌توانید در شب یلدا تهیه کنید، زیاد است. تنها بهتر است تا در تهیه آن خلاقیت بخرج داده و تا حد توان خود هدیه متفاوت و چشمگیری را تقدیم مشتریان و مصرف‌کنندگان خود کنید. هدایای سازمانی شب یلدا اغلب باید بگونه‌ای باشند که در عین غیر منتظره بودن، نوعی شوق و اشتیاق خاصی را در گیرنده ایجاد کنند. پس نحوه تزیین، دیزاین و بسته‌بندی این هدایا نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. در مطلب زیر ما به چند نمونه از این هدایا و نحوه تزیین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

۱) پشمک های خوشمزه و خنده‌های کنار هم

همانطور که می دانید پشمک یکی از خوردنی‌های شیرین و دوست داشتنی شب یلداست. در این روز شما می‌توانید سفارش دهید تا پشمک را در هر طرحی که دوست دارید و در صورت امکان در قالب‌هایی به شکل اسم و یا برند شرکتتان طراحی کنند و آن را در داخل جعبه مخصوصی قرار دهند و آخر سر شما بهمراه برچسب لوگوی خود بر روی جعبه اش، آن را تقدیم مشتریان خود کنید. پشمک با روکش شکلاتی و طراحی تبریک شب یلدا و برندتان بر روی بسته‌بندی تک تک آن‌ها نیز هدیه درخوری خواهد بود.

پشمک شب یلدا 

هدایای سازمانی شب یلدا

۲) ست رومیزی هدیه کاربردی به مناسبت شب یلدا

ست رومیزی مخصوص اتاق کار می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مشتریان شما بویژه آن‌هایی باشد که مالک شرکت هستند. شما می‌توانید این هدیه را با کادو پیچی مناسب شب یلدا و درج نام سازمان خود بر روی آن تقدیم مشتریانتان کنید.

ست رومیزی

۳) انار خشک نمادی از احساس و محبت در شب یلدا

جعبه ای به شکل انار و یا هندوانه تهیه کنید و داخل آن را با انار خشک پر کنید و روی جعبه عباراتی مانند یلداتون مبارک، یلداتون اناری را بهمراه نام برند خود چاپ کرده و در نهایت آن را به مشتریان خود بفرستید. مشتریان و مخاطبان شما بدون شک تحت تاثیر این هدیه زیبای شما قرار خواهند گرفت.

انار شب یلدا

۴) آجیل پای ثابت مهمانی‌های شب یلدا

آجیل نیز یکی از خوردنی‌های خوشمزه این شب می‌باشد. سبد مورد علاقه خود را که می‌تواند بشکل انار و یا هر میوه و طرح مورد دلخواه خودتان باشد، انتخاب کنید و داخل آن را با چندین نوع آجیل پر کنید و سپس بعنوان هدیه‌ای برای مشتریان خود بفرستید.

۱۰ نمونه از بهترین هدایای سازمانی شب یلدا

آجیل شب یلدا

۵) دیوان حافظ هدیه بدهید و به فکر کسانی که اهل هنر و ادبیات هستند هم باشید

دیوان حافظ یکی دیگر از هدایای اکثر سازمان‌ها بویژه در مناسبت‌های خاصی از جمله عید نوروز، شب یلدا و … برای مشتریان خود می‌باشد. در کنار آن می‌توان خودکار و ساعت رومیزی حکاکی شده را نیز بعنوان هدیه در نظر گرفت.

دیوان حافظ

۶) کوکی‌های مخصوص و رنگارنگ را همه دوست دارند

کوکی نیز می‌تواند از دیگر گزینه‌های خوب بعنوان هدایای سازمانی ویژه شب یلدا باشد. همانند شکل زیر تعدادی کوکی در طرح انار، هندوانه، برف و … سفارش دهید و بر روی بسته‌ی آن نام شرکت خود را درج کنید.

کوکی شب یلدا

۷) صنایع دستی را بعنوان هدایای سازمانی شب یلدا فراموش نکنید

صنایع دستی از قبیل بشقاب‌هایی که به زیبایی میناکاری شده باشند و یا تابلوهای دیواری شیک و متفاوت از دیگر هدایای سازمانی خاص در مناسبت‌ها بشمار می‌آیند که بنظر می‌رسد مورد توجه اکثر مشتریان شما قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید سفارش دهید تا بر روی این صنایع دستی نام سازمان و یا شرکت شما را نیز هک کرده و هدیه شما را بیاد ماندنی‌تر سازند.

صنایع دستی

۸) سینی میوه خشک مورد علاقه همه!

کمتر کسی پیدا می‌شود که از این هدیه خوشمزه و در عین حال مفید و مغذی خوشش نیاید. طراحی سینی میوه خشک را بشکل میوه دلخواه و یا حروف یلدا مبارک سفارش دهید و داخل آن را با انواع میوه‌های خشک پر کنید. نوشتن یلدا مبارک و چاپ نام و لوگوی شرکت خود را بر روی آن فراموش نکنید. بنظر می‌رسد که مشتریان این هدیه شیک و زیبای شما را به هیچ وجه فراموش نخواهند کرد.

ترکیبات آجیل شب یلدا

میوه خشک شب یلدا

۹) کاپ ‌کیک‌ های دوست داشتنی

تعدادی کاپ کیک و یا کیک کوچولو تهیه کرده و سفارش دهید روی آن‌ها را با انار تزیین کرده و یا طرح هندوانه‌ای بر روی آن‌ها دیزاین کنند و عبارت یلدا مبارک را نیز با خامه بر روی آنها بنویسند. این کیک‌ها را در داخل جعبه مخصوص شب یلدا که نام شرکت خود را بر روی آن درج کرده‌اید، قرار دهید و به شرکت مشتریان خود ارسال کنید.

کاپ کیک

۱۰) شکلات‌های سفارشی یکی از بهترین هدایای سازمانی شب یلدا !

شکلات‌های سفارشی یکی از بهترین‌ هدایای سازمانی مخصوص شب یلدا هستند. شما می‌توانید طرح این شکلات‌ها را انار و هندوانه در نظر گرفته و سپس درج عبارت یلدا مبارک و برند خود را بر روی این شکلات‌ها سفارش دهید. در بسته‌بندی شکلات‌ها نیز بهتر است از طرح‌های جالب مخصوص شب یلدا استفاده کنید و تا حد امکان هدیه خود را خاص و بیاد ماندنی بسازید. جهت دیدن انواع طرح‌های شکلات‌های سفارشی می‌توانید به سایت شوکوبرندز نیز سر بزنید.

شکلات کادوی شب یلدا

همانطور که از مطالب بالا نیز مشخص شد، بهتر است شرکت‌ها و سازمان‌ها در تهیه هدایای سازمانی مناسبت‌های خاص، آن دسته از هدایایی را انتخاب کنند که تا حد امکان فراتر از یک هدیه معمولی بوده و از نظر بیشتر افراد خاص و جالب بنظر برسند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *