خرید و سفارش

هدیه شب یلدا ۱۴۰۱

بهترین هدایای شب یلدا ۱۴۰۱

هدیه شب یلدا ۱۴۰۱ قطعا برای همه ما ایرانی‌ها جذاب خواهد بود. شب یلدا طولانی‌ترین شب سال شناخته می‌شود. ایرانیان این شب را شب نبرد روشنایی با ظلمت، نبرد نور با تاریکی، نبرد خوبی با بدی می‌دانستند که در آخر خوبی بر بدی و نور بر ظلمت غلبه می‌کند واین شب تمام می‌شود. مراسم برگزار شده در این شب که همه ساله از گذشته تاکنون اجرا می‌شود، به همین دلیل است و بر پایه جشن پیروزی نور بر ظلمت بر پا می‌شود.

از گذشته تا به الان، این سنت بر قرار بوده که در جشن شب یلدا، هدایایی از طرف افراد خانواده به رسم پاسداشت و یادگاری به هم دیگر داده می‌شد. به خصوص اگر تازه عروسی هم وارد خانواده می‌شد، به او هدایایی را به صورت ویژه تقدیم می‌کردند. این هدیه گرفتن برای بزرگترها، کوچکترها، برای همسران، برای دخترها، برای پسرها، برای دامادها و عروس‌ها و برای دوستان عزیز، به این منظور انجام می‌شد که سطح محبت بین افراد و نزدیکی قلب‌ها افزایش یابد و این امر در بین ایرانیان اهمیت ویژه‌ای دارد.

هدیه شب یلدا ۱۴۰۱

خرید هدیه‌های شب یلدا را امروزه به دو صورت حقیقی و مجازی می‌توانید انجام دهید. در صورتی که دارای حوصله و وقت اضافی هستید، می‌توانید به همراه یک دوست خوش مشرب از این مغازه به آن مغازه بروید تا هدیه مورد نظر خود را پیدا کنید. اما در خرید اینترنتی دیگر مشکلاتی از قبیل هدر رفتن زمان، خستگی، ترافیک و … را نخواهید داشت و به راحتی هدیه مورد نظر را انتخاب کرده و خرید می‌کنید.

اقلامی مثل هدفون، ست ورزشی، پارچه کت شلواری، پارچه چادر مجلسی، ست لوازم آرایشی، گلدان گل طبیعی، یک دسته گل مصنوعی شاخه بلند، کیف چرم، کریستال رومیزی، ساندویچ ساز، موکاپات، ست فنجان قهوه خوری، تابلو فرش، و یا حتی صنایع دستی‌های سنتی ایرانی چون رومیزی ترمه یزد، بشقاب میناکاری اصفهان، سفالینه‌های لالجین همدان، لباس سنتی و آینه کاری شده زاهدان، و … می‌توانند برای هدیه شب یلدا ۱۴۰۱به عزیزانتان جذاب باشند.

اما راهکار خرید مجازی هم در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته‌است. شما می‌توانید بدون این که هیچ زحمتی بکشید یا وقت خود را هدر دهید و خسته شوید، از داخل خانه و یا پشت میز کارتان به فروشگاه‌های اینترنتی سر زده و ویترین هدایای مخصوص آن‌ها برای شب یلدا را ببینید.

بهترین هدایای شب یلدا ۱۴۰۱

هدیه-شب-یلدا-۱۴۰۱

  • بسته‌های آجیل

شب یلدا به آجیل‌های خوشمزه‌اش معروف است. در سال‌های اخیر بسته‌های کادویی زیبا و شکیلی توسط فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی برای شب یلدا آماده شده و به فروش می‌رسد. این بسته‌ها شامل آجیل مخلوط، میوه خشک، دمنوش و دیگر آیتم‌های مربوط به شب یلدا است. با خرید این بسته‌ها به عنوان هدیه شب یلدا ۱۴۰۱ می‌توانید باعث شادی و خوشحالی طرف مقابل شوید و در کنار هم از این که خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ را می‌خورید، لذت ببرید. برای تهیه این بسته‌ها می‌توانید به سایت شوکوبرندز مراجعه کنید و به راحتی خرید و سفارشات خود را انجام دهید.

  • بسته‌های میوه خشک

زمانی که افراد نمی‌توانستند به میوه‌های تازه در زمستان دسترسی داشته باشند، کم کم میوه خشک در شب یلدا باب شد. میوه‌های خشک خوشمزه مثل سیب، آناناس، پرتقال، توت فرنگی و غیره اگر در یک بسته‌ بندی جذاب و شیک به عنوان هدیه تقدیم شوند، حتما خوشحالی فرد مقابل را در پی دارد. برای خرید پک‌های میوه خشک می‌توانید از سایت شوکوبرندز کمک بگیرید. در این سایت انواع پک‌های متنوع میوه خشک موجود است.

  • دمنوش‌های گیاهی

دمنوش‌ها هم برای هدیه شب یلدا ۱۴۰۱ خوب و جذاب به حساب می‌آیند. آن‌ها مزایای فراوانی از نظر سلامتی و مفید بودن برای بدن دارند و هم اینکه حس خوب یک نوشیدنی گرم در روزهای سرد زمستان را یادآور می‌شوند.

خدمات شوکوبرندز

در صورتی که مدیر یک سازمان یا شرکت باشید می‌توانید با تهیه پک شب یلدا برای کارمندانتان به عنوان هدیه‌ای زیبا و ارزشمند آن‌ها را خوشحال کنید. پک‌هایی هم برای این کار در شوکوبرندز موجود است که شامل انواع آجیل و شیرینی، شکلات هستند و در بسته بندی‌های زیبا تزئین شده‌اند. همچنین پک‌های متنوع‌تری هم موجود هستند که شامل انواع جعبه ادویه و انواع جعبه دمنوش و … است. شوکوبرندز امکان درج لگو و برند سازمان شما روی بسته‌های سفارش داده شده را نیز فراهم می‌کند. شما هر تعداد بسته‌های پذیرایی بخواهید می‌توانید از شوکوبرندز سفارش دهید. حتی اگر بخواهید به دوستان و آشنایان خود هدایایی را تقدیم کنید از این بسته‌های ترکیبات شب یلدا که شامل آجیل، دمنوش، چای، میوه خشک و… هستند می‌توانید استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *