شکلات

تزیین شکلات برای تولد: ۱۰ ایده‌ متفاوت تزیین شکلات

تزیین شکلات برای تولد

امروزه بیشتر مواقع افراد از تزیین شکلات برای تولد و سایر مراسم خود از جمله عروسی، گردهمی و … در مدل‌های مختلف استفاده می‌کنند. اگر شما نیز در حال برگزاری یک تولد باشید، پیدا کردن تم تزیینی مناسبی برای تزیین شکلات که مطابق میل همگی باشد، کار مشکلی نیست.

در اینگونه مراسم افراد می‌توانند ار ایده‌های جالبی برای تزیین شکلات استفاده کنند. در مطلب زیر ما به چند ایده جالب و منحصر بفرد اشاره کرده‌ایم:

۱۰ ایده جالب جهت تزیین شکلات برای تولد

شکلات‌های دعوتی

برای شروع ممکن است بهتر باشد تا از شکلات‌های تزیینی برای دعوت دوستان و آشنایان خود استفاده کنید. اگر تصمیم گرفته باشید تا خودتان این دعوتنامه‌ها را تحویل بدهید، آبنبات‌های شکلاتی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود، به این طریق که کاغذ آن‌ها را جداکرده و کاغذ با طرح دلخواه خود برای مثال کاغذ کشی را جایگزین آن کرده و نام میهمان خود را بر روی آن بنویسید.

تزیین با دسرهای شکلاتی

شکلات باعث می‌شود تا شما بتوانید تنوع زیادی را در منوی خود به وجود آورید. شما می‌توانید در دسرهای خود از جمله تیرامیسو، کارامل و کاستر و … نیز از شکلات استفاده کرده و روی آن‌ها را با تکه‌هایی از شکلات تخته‌ای و یا دراژه‌های شکلاتی تزیین کنید.

تزیین شکلات برای تولد

نوشیدنی‌های شکلاتی

در تزیینات شکلاتی خود، نوشیدنی‌ها را فراموش نکنید! در مراسم خود، میزی را با انواع نوشیدنی‌های شکلاتی پر کنید. از طعم‌های مختلف شکلات، قهوه، میوه و چند مخلوط‌کن استفاده کنید تا مهمانان بتوانند ترکیب‌های مختلف دلخواه خود را انتخاب کرده و میلک شیک‌هایی با طعم مورد نظر خود را با استفاده از انواع مختلف شکلات‌ها، میوه‌ها و بستنی‌ها بسازند.

میوه‌های شکلاتی و تزیین جذاب

میوه‌های شکلاتی نیز می‌توانند جهت تزیین شکلات برای تولد ایده جالبی باشند. شما می‌توانید میوه‌هایی مانند توت‌ فرنگی، آناناس، موز، سیب و … را با کرم‌های شکلاتی سفید، قهوه‌ای و یا شکلات‌هایی با رنگ‌های خوراکی متنوع آغشته کرده و از این طریق خوردنی‌های شیرین و خوشمزه‌ای را برای جشن تولد خود تهیه کنید.

شکلات‌های مغزدار

یکی از خوشمزه‌ترین و جالبترین ایده‌های تزیین شکلات برای تولد، شکلات‌های آجیل‌دار و یا به اصطلاح شکلات‌های مغزدار می‌باشند. برای تهیه این خوردنی خوشمزه کافی است تا شکلات را در دستگاه مایکروویو ذوب کرده و سپس آن را بر روی مغز بادام هندی، بادام زمینی، گردو و پسته و … بریزید و روی آن را با پودر نارگیل و گردو و پسته تزیین کرده و در آخر داخل فریز قرار دهید تا سفت گردد.

تارت‌های شکلاتی

مهمانان شما حتما از خوردن تارت‌های شکلاتی که شبیه به پیتزای شکلاتی هستند، لذت خواهند برد. سعی کنید در لیست خوردنی‌های تولد خود از پختن اینگونه تارت‌ها و تزیین آن با شکلات و میوه‌های مختلف ذریغ نکنید، چراکه علاوه بر لذت بخش بودن، دارای ظاهری زیبا نیز هستند.

تزیین شکلات برای تولد

تزیین هدایای شکلاتی

به‌منظور تزیین شکلات برای جشن تولد خود، استفاده از هدیه‌های شکلاتی برای میهمانان خود به عنوان یادبودی از شما ایده منحصر بفردی خواهد بود. به این منظور شما می‌توانید با درست کردن یک کار دستی و با استفاده از شکلات‌ در آن‌، هدیه خاصی را تقدیم مهمانان خود کنید.

شکلات‌های چوبی

این مورد یکی از ایده‌هایی است که در بیشتر جشن‌های تولد از آن استفاده می‌کنند. شکلات‌های چوبی که حاوی میوه، بیسکویت و … می‌باشند، می‌توانند در انواع و اقسام طرح‌ها و مدل‌ها تزیین شده و در مراسم مختلف سرو شوند.

کیک‌های شکلاتی

شاید بیشترین و معمولترین استفاده‌ای که از شکلات در بیشتر مراسم می‌شود، استفاده از آن در کیک و یا برای تزیین روی کیک می‌باشد. امروزه کیک‌های شکلاتی و همچنین کیک با تزیینات شکلاتی از محبوبیت خاصی برخوردارند.

شکلات‌های سفارشی

آخرین و جالبترین ایده که این‌ روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، سفارش شکلات‌های مخصوص برای جشن تولد و یا عروسی می‌باشد. طراحی اسم صاحب تولد و متن دلخواه بر روی شکلات‌های سفارشی یکی از بهترین و مدرن‌ترین روش‌های تزیین انواع شکلات برای تولد است. برای سفارش چنین شکلات‌هایی می‌توانید از سایت شوکوبرندز نیز بازدید کنید.

امیدواریم با کمک گرفتن از ایده‌های ذکر شده در بالا، بتوانید بهترین جشن تولد را برای خود و یا دوستان و آشنایانتان برگزار کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *