مناسبت ها

بهترین کادوی ولنتاین برای آقایان

کادوی ولنتاین برای آقایان

خرید کادوی ولنتاین برای آقایان یکی از سخت‌ترین معضل‌ها و دغدغه‌های اصلی بانوان است، همانطورکه مرد زندگی شما برایتان اهمیت زیادی دارد، انتخاب هدیه مناسب برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان نیز بسیار مشکل و در عین حال ضروری است، با اینکه یک هدیه بسیار خوب می‌تواند همسرتان را بسیار خوشحال کند، اما هدیه‌ای که بیادماندنی و غافلگیرکننده باشد، تاثیر بیشتری بر روی زوجتان خواهد داشت. بنابراین یک هدیه متمایز و منحصر بفرد آن‌ها را سرشار از عشق و خوشحالی خواهد کرد و از اینرو بنظر می‌رسد تهیه چنین هدیه‌ای باید مطابق با سلیقه همسرتان انجام بگیرد.

شکلات با نام و طرح اختصاصی شما

ما در مطلب زیر به چند مورد از این کادو‌های منحصر بفرد که می‌توانند از نظر بیشتر آقایان جالب بنظر برسند و دارای ویژگی‌های خاصی هستند، اشاره کرده‌ایم.

کادوی ولنتاین برای آقایان

دوربین عکاسی چاپ سریع

امروزه اکثر افراد تنها با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود عکس می‌گیرند. درصورتیکه زوج شما علاقه زیادی به عکاسی داشته باشد، دوربین‌های عکاسی چاپ سریع می‌توانند هدیه خلاق و جالبی برای عشق یا همسرتان باشند، چراکه با استفاده از این دوربین‌ها شما می‌توانید بطور سریع عکس خود را چاپ کرده و بعنوان خاطره‌ای همیشه در پیشتان نگه دارید.

پیشنهادی جدید و لوکس، با محصولی خوشمزه و دلنشین

بلیط کنسرت یا کلکسیون آهنگ‌های خواننده مورد علاقه

اگر همسر و یا عشق شما علاقمند به موسیقی است، می‌توانید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه‎‌اش را تهیه کنید و یا آلبوم آهنگ‌های مورد علاقه همسرتان را گلچین کرده و بر روی یک سی‌دی و یا فلش در کنار سایر هدیه‌های خود به او تقدیم کنید.

دستبندهای هوشمند

درصورتیکه اهل ورزش و باشگاه است، با خرید دستبندهای هوشمند که ضربان قلب و تمرینات ورزشی را چک می‌کند، او را خوشحال کنید و یک هدیه مطابق با علایق شخصی خودش را برایش تهیه کنید. بنظر می‌رسد که این کادو از نظر بیشتر افراد یکی از مناسبترین کادوهای ولنتاین برا آقایان بشمار آید.

دستبندهای هوشمند

ویدیو و عکس‌های دونفره عاشقانه

بوسیله جمع‌آوری عکس‌ و فیلم‌هایی از خاطرات دونفره خود یک ویدیوی عاشقانه چند دقیقه‌ای بسازید و یا عکس‌های خود را از نخ بادکنک‌های چسبیده در سقف اتاق آویزان کرده و همسر یا عشق خود را از این طریق سورپرایز کنید و یک روز بیادماندنی برایش بسازید.

ویدیو و عکس‌های دونفره عاشقانه

تهیه کتاب مورد علاقه

شما می‌توانید با تهیه کتاب‌های مورد علاقه عشقتان و نوشتن جمله‌هایی عاشقانه و یا حتی جاگذاری عکس‌های دونفری در لابلای برخی از برگ‌های این کتاب‌ها ، در روز ولنتاین یک هدیه بسیار معنوی و با ارزشی را برای زوج خود آماده سازید.

شکلات‌های سفارشی ولنتاین شوکوبرندز

تصور ولنتاینی بدون شکلات سخت بنظر می‌رسد. تقریبا همه افراد در این روز شکلات در انواع شکل‌ها و طرح‌ها را در کنار کادوی خود تهیه می‌کنند. شما نیز برای خاص‌تر ساختن این شکلات‌ها می‌توانید اسم همسر و یا عشق خود را بهمراه یک جمله زیبا و دوست داشتنی و یک طرح دلخواه بر روی این شکلات‌ها سفارش دهید و از این طریق باعث خوشحالی زوج خودتان شوید. برای دیدن نمونه‌ای از این شکلات‌ها می‌توانید از سایت شوکوبرند نیز بازدید کنید.

شکلات هدیه ولنتاین

این شکلات‌ها را با طرح‌های دلخواه و شخصی‌سازی شده خود سفارش دهید.

همانگونه که در مطلب بالا نیز خواندید، شاید از این به بعد بهتر باشد تا در روز ولنتاین علاوه بر ارزش مادی، به ارزش معنوی کادوها و همچنین به علایق شخصی عشق خود نیز توجه داشته باشید، تا از این طریق هدیه خود را بسیار با ارزش‌تر و بیادماندنی‌تر سازید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین کادوی ولنتاین برای آقایان

  1. آسو گفت:

    اینا همش عالی اما چه طوری میتونیم سفارش بدیم و یه هدیه خاص ویه یادمنودنی باشه اخه همه جا نمیشه پیدا کرد چیزی ک جالب باشه واسه اقایون.

    1. تیم وبلاگ گفت:

      شکلات‌های سفارشی هدیه ولنتاین رو میتونید از وب‌سایت شوکوبرند سفارش بدید ولی بقیه هدایای رو باید از فروشگاه‌های دیگه تهیه بفرمایید.

  2. مهدیه گفت:

    از کجا اون انگشتر موزیکال رو تهیه کنم؟

  3. هستی گفت:

    واااااای، طرح شکلات ها چقدر خوبن. این دوربین و شکلات رو دوتایی باهم چطوری میشه سفارش داد؟

  4. آسو گفت:

    ببخشید یه سوال واسه شکلاتا نوشتین وی ای پی این چه جوری. چه فرقی با اون پکیج پنجا عددی داره VIP. با بقیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *