شکلات

عجیب‌ترین طعم شکلات که شما را شگفت زده خواهد کرد

عجیب‌ترین طعم شکلات

جهان بدون شکلات حال و هوای چندان خوبی ندارد. اگر نگاهی به تاریخچه صنعت شکلات بیندازید متوجه می‌شوید که استفاده از شکلات همواره چالشی بزرگ برای آدمیان بوده است. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص شکلات باشید احتمالا همیشه به دنبال تجربه طعم‌های خاص و جدیدی هستید. هر چند عده‌ای همواره به فواید و خواص مفید شکلات بسنده می‌کنند. اما تست کردن عجیب‌ترین طعم شکلات نیز خالی از لطف نخواهد بود. از این رو در این مطلب از شوکوبرند سعی کرده‌ایم صرف نظر از انواع شکلات سفارشی نگاهی به عجیب‌ترین طعم‌های شکلات موجود در جهان داشته باشیم. طعم‌هایی که با شنیدن آن‌ها شگفت زده خواهید شد. بنابراین اگر به دنبال تجربه‌های متفاوت و عجیب هستید در این مطلب با ما همراه باشید.

عجیب‌ترین طعم شکلات که شما را شگفت زده خواهد کرد

شکلات با طعم سیب زمینی شیرین

برند کیت کت یکی از معروف‌ترین برندهای شکلاتی جهان است. احتمالا تا کنون با طعم‌های مختلف این شکلات در فروشگاه‌های مختلف مواجه شده‌اید. اما شاید برای شما هم جالب باشد که ژاپنی‌ها یکی از عجیب‌ترین طعم شکلات کیت کت را با طعم سیب زمینی شیرین بنفش استفاده می‌کنند. این شکلات می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که به سبزیجات علاقه‌مندند.

عجیب‌ترین طعم شکلات

عجیب‌ترین طعم شکلات کیت کت با طعم سیب زمینی شیرین بنفش

شکلات با طعم بیکن

اگر از افرادی هستید که دوست دارید که گوشت در تمام وعده‌های غذایی شما وجود داشته باشد می‌توانید شکلاتی با طعم بیکن را در میان وعده‌های خود جای دهید. اما مطمئنا گیاهخواران از این طعم شکلات بیزار خواهند بود. افرادی که به دنبال تجربه طعم‌های خاص هستند می‌توانند این طعم شکلات را برای خود انتخاب کنند.

عجیب‌ترین طعم شکلات

شکلات با طعم بیکن یکی از عجیب‌ترین طعم‌های شکلات در جهان

شکلاتی با طعم نان تست فرانسوی

مطمئنا اگر از عاشقان شکلات باشید، دوست دارید که شکلات نیز جزئی از وعده‌های غذایی شما باشد. شکلاتی با طعم نان تست فرانسوی یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. معمولا طعم دارچین، اسپاگتی و تست فرانسوی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به عنوان عجیب‌ترین طعم شکلات در نظر گرفته می‌شود.

عجیب‌ترین طعم شکلات

طعم تست فرانسوی یکی از عجیب‌ترین طعم‌های شکلات

شکلات با طعم پودر کاری

کاری یکی از ادویه‌های پرطرفدار برای افرادی است که عاشق طعم‌های تند هستند. از این رو شکلات‌هایی با طعم پودر کاری یکی از طعم‌های خاص و متفاوت برای هندیان و افرادی هستند که فلفل و کاری را همیشه در قفسه ادویه‌جات خود دارند. مطمئنا تست این طعم می‌تواند تجربه خاص و متفاوتی باشد که افراد ماجراجو از آن استقبال می‌کنند.

عجیب‌ترین طعم شکلات

ادویه کاری نمونه‌ای از عجیب‌ترین طعم شکلات جهان

شکلات با طعم کره بادام زمینی و سس کچاپ

همه ما دوست داریم که در ساندویچ‌هایی که برای میان وعده و غذاهای اصلی خود تهیه می‌کنیم از سس کچاپ و کره بادام زمینی استفاده کنیم. اما احتمالا تا کنون به این موضوع فکر هم نکرده باشید که بتوانید شکلاتی با همین طعم‌ها استفاده کنید. هر چند کره بادام زمینی چندان هم دور از ذهن نیست. اما سس کچاپ حقیقتا یکی از عجیب‌ترین طعم‌های شکلاتی موجود در جهان است.

عجیب‌ترین طعم شکلات

سس کچاپ و کره بادام زمینی یکی از عجیب‌ترین طعم شکلات جهان

شکلات با طعم فلفل و دارچین

استفاده از غذاهایی با طبع گرم بهترین گزینه برای فصول سردی مثل زمستان هستند. غذاهایی با طبع گرم برای افرادی هستند که که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند. از این رو شکلاتی با طعم فلفل و دارچین می‌توانند بهترین گزینه برای عجیب‌ترین طعم شکلات هستند.

 

عجیب‌ترین طعم شکلات

فلفل و دارچین نمونه‌ای از عجیب‌ترین طعم شکلات

طعم چای سبز برای شکلات

چای سبز یکی از محبوب‎ترین مواد آرام بخش است. شکلات نیز تاثیر به سزایی در درمان افسردگی دارد. از این رو احتمالا شکلاتی با طعم چای سبز مورد استقبال بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت. بنابراین باز هم کیت کت دست به کار شده است تا نوع دیگری از شکلات‌های گیاهی خودش را با طعم چای سبز به هواداران این برند آماده کند. اگر شما هم عاشق چای سبز هستید احتمالا از این طعم عجیب استقبال خواهید کرد.

عجیب‌ترین طعم شکلات

چای سبز یکی از عجیب‌ترین طعم شکلات در جهان

شکلات با طعم سیگار

احتمالا در ابتدا با شنیدن این طعم شکلات تعجب کنید. زیرا هیچ یک از ما عادت به شنیدن چنین طعمی برای شکلات نداریم. اما این طعم شکلات می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد سیگاری باشد که مایل هستند سیگار را ترک کنند. زیرا هر لحظه که هوای سیگار به سرشان زد می‌توانند از این شکلات‌ها مصرف کنند. البته به احتمال زیاد این طعم برای افراد غیر سیگاری چندان خوشایند نخواهد بود.

عجیب‌ترین طعم شکلات

شکلات با طعم سیگار یکی از عجیب‌ترین طعم‌های شکلات

شکلات نمکی

بر خلاف بیسکوییت‌های ترد و نمکی که حالت نوستالژیک برای ما دارند. شکلات نمکی یکی از عجیب‌ترین طعم شکلات جهان برای تک تک ما است. زیرا همه ما عادت کرده‌ایم که شکلات‌ها را به شکل شیرین یا تلخ مصرف کنیم. بنابراین شکلات شور برایمان بسیار عجیب خواهد بود. اما اگر از افرادی هستید که به دنبال امتحان کردن طعم‌های خاص و بی‌نظیر هستند این شکلات می‌تواند گزینه مناسبی باشد. لازم به ذکر است که این شکلات با نمک دودی تهیه شه است. بنابراین با طبیعت افرادی سازگار است که طعم‌های دودی را دوست دارند.

عجیب‌ترین طعم شکلات

شکلات با طعم نمک دودی

شکلات با طعم قارچ

قارچ سرخ شده، سوپ و پیتزای قارچ از جمله پرطرفدارترین غذاهایی هستند که با قارچ تهیه می‌شوند. اما نظر شما در مورد شکلاتی با طعم قارچ چیست؟ هر چند عجیب به نظر می‌رسد اما شکلات قارچ یکی از عجیب‌ترین طعم شکلات است که در جهان تولید شده است.

عجیب‌ترین طعم شکلات

شکلات با طعم قارچ

در این مطلب عجیب‌ترین طعم شکلات موجود در جهان گردآوری شده است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به دنبال طعم‌های خاص هستید می‌توانید در صورت امکان آن‌ها را امتحان کنید. در صورت تمایل به سفارش شکلات در طرح‌های دلخواه نیز می‌توانید از طریق سایت شوکوبرند سفارش خود را ثبت نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *