شکلات

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان برای افراد ماجراجوی عاشق شکلات

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

معمولا همه افراد ماجراجویی که عاشق شکلات هستند، دوست دارند در جشنواره‌های شکلاتی که همه ساله در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود شرکت کنند. زیرا این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای آشنایی با برندهای معروف شکلات جهان هستند. از این رو در این مطلب از شوکوبرند به بررسی چند مورد از عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان می‌پردازیم. امیدوارم این مطلب بتواند اطلاعات مفیدی را در رابطه با عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان را در اختیار دوست داران آن قرار دهد. لازم به ذکر است که در صورتی که عاشق ماجراجویی و تست طعم‌های عجیب شکلات هستید نیز می‌توانید با مراجعه به مطلب عجیب‌ترین طعم شکلات اطلاعاتی را در این خصوص به دست آورید. ممکن است مطلع بودن از این طعم‌ها بتواند خط مشی جالب را برای شرکت در عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان در اختیار شما قرار دهد.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان برای افراد ماجراجویی که عاشق شکلات هستند

جشنواره شکلات انگلستان

هر چند جشنواره‌های شکلاتی مختلفی همه ساله در سراسر جهان برگزار می‌شود. اما جشنواره شکلات انگلستان جذابیت خاصی در بین عاشقان شکلات دارد. این جشنواره که معمولا به صورت سالانه و یا هر شش ماه یک بار در لندن برگزار می‌شود یکی از عجیب‌ترین جشن‌های شکلات جهان است. زیرا در آن ترکیب جالبی از شکلات‌های کلاسیک و مدرن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. یکی از مزایای این جشنواره فراهم کردن تست رایگان شکلات‌های جدید توسط تولیدکنندگان برای بازدیدکنندگان است. مطمئنا تست طعم‌های جدید شکلات‌های تازه پخت هیجان انگیز خواهد بود.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره شکلات انگلستان یکی از عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره شکلاتی salon du فرانسه

جشنواره شکلاتی salon du که همه ساله در پاریس برگزار می‌شود یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان است. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که این جشنواره با همکاری شکلات سازی salon du و طراحان مد صورت می‌گیرد. شکلات سازی salon du در ۱۵ شهر بزرگ جهان، از لندن گرفته تا توکیو شعبه دارد. اما چون مرکز اصلی آن در کشور فرانسه است جشنواره شکلاتی خود را در پاریس برگزار می‌کند. در این جشنواره عجیب‌ترین طراحی‌های انجام شده که تلفیقی از مد و شکلات هستند در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این طراحی‌ها گونه منحصر به فردی هستند که تنها مختص این جشنواره هستند.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

ترکیب مد و شکلات پاریس یکی از عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

فستیوال شکلاتی جنوب شرقی آمریکا

این فستیوال در چهار کشور خوش آب و هوای جنوب شرقی آمریکا یعنی فلوریدا، میامی، تامپا و اورلاندو برگزار می‌شود. در حقیقت فستیوال شکلاتی برگزار شده در این شهرها فرصتی برای گردهم آمدن بهترین تولید کنندگان شکلات را فراهم می‌کند. در این جشنواره مسابقات شکلاتی، کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و جشنواره‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود. همین امر نیز باعث جذابیت هر چه بیشتر این فستیوال می‌شود.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

فستیوال شکلاتی آمریکا

فستیوال شکلاتی اروپا

این فستیوال شکلاتی که همه ساله در ایتالیا برگزار می‌شود یکی از محبوب‌ترین جشن‌های شکلاتی جهان است که سالانه نزدیک به ۹۰۰۰۰۰ نفر در آن شرکت می‌کنند. در این فستیوال جذاب سنت‌های شکلاتی موجود در جهان، گرامی داشته می‌شود. همچنین داوطلبان در سراسر شهر شکلات‌هایی را برای تست طعم در اختیار مردم قرار می‌دهند. این ایده معمولا مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

فستیوال شکلاتی اروپا

جشنواره شکلات آلمان

فستیوال شکلاتی آلمان که تحت عنوان فستیوال شوکولارت شناخته می‌شود یکی از رویدادهای جهانی شکلات است. در این جشنواره تمام تولیدکنندگان و برندهای معروف شکلات چهان گرد هم می‌آیند. این جشنواره تلفیقی از کارگاه‌های آموزشی تهیه شکلات، نمایشگاه، پخت و تست شکلات است. همین امر نیز باعث می‌شود که همه ساله طرفداران بیشتری پیدا کند.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

فستیوال شکلات آلمان یکی از عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره شکلات هاوایی

این جشنواره تحت عنوان کنفرانس شکلات سازی kauai نیز شناخته می‌شود. در این کنفرانس شرکت کنندگان می‌توانند از مزارع کاکائویی بازدید کنند. بنابراین مراحل کاشت، برداشت و تهیه شکلات و بهترین تکنیک‌های تبدیل دانه کاکائو به شکلاتی خوشمزه به شرکت کنندگان ارائه می‌شود. همچنین به دلیل حاصل خیز بودن این خطه و امکان کاشت میوه‌های مختلفی که در صنعت شکلات برای طعم دار کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند، این کنفرانس بار علمی زیادی برای شرکت کنندگان خود به همراه دارد.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره شکلاتی هاوایی شکلات سازی kauai

جشنواره شکلاتی مکزیک

در جشنواره شکلاتی مکزیک تمام متخصصان شکلات سازی سراسر جهان دور هم جمع می‌شوند. شرکت کنندگان این جشنواره می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی ارائه شده برندهای مختلف شرکت کنند. ایده‌های خود را ارائه کنند. طعم‌های جدید شکلات را تست کنند. و در حالت کلی دانش خود را در زمینه شکلات سازی تا جای ممکن افرایش دهند.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره شکلات مکزیک یکی از آموزنده‌ترین و عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره شکلات بین‌المللی

این جشنواره شکلاتی که مسابقه‌ای برای برندهای شکلاتی معروف از سراسر جهان است، می‌تواند چالش بزرگی برای افرادی باشد که در زمینه شکلات‌سازی فعالیت می‌کنند. زیرا در این جشنواره تلفیقی از هنر و خلاقیت با تجربه به چلش کشیده می‌شود. همچنین برندگان این جشنواره می‌توانند در فستیوال نهایی پاریس کنار هم جمع شده و یک بار دیگر با هم رقابت کنند.

عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان

جشنواره بین‌المللی شکلات

آنچه تا کنون گفته شد نمونه‌هایی از برگزاری عجیب‌ترین جشن‌های شکلات در جهان هستند. اگر شما هم یکی از افراد ماجراجویی هستید که عاشق شکلات‌هایی با طرح خاص است می‌توانید طرح دلخواه خود را از طریق سایت شوکوبرند ثبت کنید. زیرا شوکوبرند یکی از استارتاپ‌های شکلاتی ایران است که با ارائه انواع شکلات سفارشی سعی دارد ایده‌های شما را عملی کند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *