خرید و سفارش

پشمک شب یلدا برای عروس

شکلات-برای-مردان

در این مطلب درمورد پشمک شب یلدا برای عروس صحبت می‌کنیم. یکی از رسوم ما ایرانیان در شب یلدا (شب چله) بردن شب چله‌ای توسط خانواده داماد برای عروس‌هایی است که در دوران نامزدی هستند. رسم و رسومات شب چله‌ای در هر شهری فرق می‌کند، اما اکثرا این هدایا شامل تکه‌ای طلا، دسته گل، پالتو یا کفش زمستانی (بوت) به همراه شیرینی و هندوانه تزیین شده و سبدی از میوه‌های رنگارنگ و تزیین شده و مقداری آجیل و شکلات می‌شود.

 بهترین هدایای سازمانی شب یلدا

 شب یلدا برای تازه عروس‌ها

یلدا از دیرباز با ایرانیان همراه بوده است. معنی یلدا زایش و تولد است. ایرانیان باستان بر این باور بودند که فردای شب یلدا وقتی خورشید می‌دمد، روزها بلندتر شده و افزایش تابش نور ایزدی را در پی دارد. آن‌ها آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید نامیده بودند و برای آن جشن بزرگی می‌گرفتند. شب یلدا به عنوان یکی از پرخاطره ترین و زیباترین شب‌ها برای عروس‌ و دامادهایی به حساب می‌آید که دوران نامزدی خود را می‌گذرانند.

هدیه شب یلدا 

پشمک-شب-یلدا-برای-عروس

 

طبق رسومی که ما ایرانی‌ها داریم خانواده داماد در شب چله یا شب یلدا به منزل خانواده تازه عروس رفته و کادویی را با عنوان شب چله‌ای به عروس می‌دهند. خانواده عروس هم برای آماده شدن جهت پذیرایی از خانواده تازه داماد اقدام می‌کنند. بعضی مواقع خانواده‌های نزدیک هم در این مراسم شرکت کرده و این شب طولانی سال را با جشن و شادی سپری می‌کنند.

 گیفت شب یلدا

البته در جاهای مختلف ایران با توجه به آب و هوا و منطقه جغرافیایی که دارند از خوراکی‌های مختلفی برای شب یلدا استفاده می‌شود. به عنوان مثال درمورد شیرینی‌ها و تنقلات خاصی که برای هر شهر وجود دارد این انتخاب‌های خوراکی شب یلدا می‌تواند متفاوت باشد.

 هدایای شب یلدا داماد برای عروس

رسم و آیینی که از قدیم در ایران وجود داشته این است که خانواده داماد در این شب طبق‌ها یا خوانچه‌های پیش کشی از خوراکی‌های تزئین شده مخصوص این شب را به خانه عروس می‌بردند. میوه‌هایی مانند انار، خرمالو و هندوانه به همراه انواع تنقلات و آجیل و شیرینی با تزئیناتی بسیار زیبا را بر روی طبق‌ها قرار می‌دادند و روی آن‌ها را با پارچه ها و روبان‌های رنگارنگ تزئین می‌کردند. با قرار دادن هدایای عروس بر رویشان این مجموعه کامل می‌شد. پشمک شب یلدا برای عروس یکی از خوراکی‌های جذاب از مجموعه این خوراکی‌ها است که امروزه با تزئینات جالبی که وجود دارد در طرح های مختلف می‌توان آن‌ها را به نمایش گذاشت.

پشمک-شب-یلدا-برای-عروس

 

تزیین پشمک شب یلدا برای عروس و تزیین کلا خوراکی‌های شب یلدا ذوق و با سلیقه بودن شخص تزیین کننده را نشان می‌دهد. همچنین مهمان‌ها پذیرایی و خوردن خوراکی‌ها برایشان لذت بخش‌تر خواهد بود. پس سعی کنید حتما ایده‌های جذابی برای خوراکی‌های شب یلدا به کار ببرید.

ترکیبات آجیل شب یلدا

به همین منظور این قابلیت برای شما فراهم شده که از ترکیبات خوراکی‌های شب یلدا در بسته بندی‌های شیک و زیبا با تزئینات ویژه از شوکوبرندز بهره ببرید. برای خرید پک‌های لوکس و شیک که شامل ترکیبات تنقلات شب یلدا از جمله پشمک، آجیل و شکلات می‌باشد، می‌توانید از سایت شوکوبرندز کمک بگیرید.

 شوکوبرندز

شوکوبرندز با دارا بودن شکلات‌های متنوع و بسته بندی‌های شیک این امکان را به شما می‌دهد تا برای سازمان یا افراد یا مراسم‌‌های خاص هدیه‌های زیبا انتخاب کنید‌. این برند امکان تهیه سفارش‌های شما را حتی در تعداد بالا دارد. شوکو برندز آماده دریافت سفارشات به صورت آنلاین نیز می‌باشد تا در وقت شما صرفه جویی شود و مشکل مسیر هم نداشته‌ باشید.

اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

با نزدیک شدن شب یلدا یکی از محصولاتی که از شوکوبرندز می‌توانید تهیه کنید، باکس‌های ویژه شب یلدا است که در آن‌ها پشمک، آجیل، چای، دمنوش و … وجود دارد و بنابر سلیقه مشتریان این اقلام قابل تغییر است. این باکس‌ها شیک و لوکس هستند و محتویات داخل آن‌ها و خودشان به زیبایی تزئین شده‌اند.

سخن آخر

در این مطلب درمورد هدایای شب یلدا از جمله پشمک شب یلدا برای عروس توضیح دادیم. قطعا خرید هدایایی از جنس خوراکی  برای مراسم‌های مختلف از جمله شب یلدا بسیار جذاب خواهد بود. شما می‌توانید با کمک سایت شوکوبرندز انواع باکس‌های لوکس برای هدیه یا پذیرایی در شب یلدا را تهیه کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *