مناسبت ها

۱۳ نمونه از هدیه های خلاقانه ولنتاین

هدیه های خلاقانه ولنتاین

روز عشق! و یا به اصطلاح همان ولنتاین، روزی است که اکثر افراد و بخصوص زوج‌های عاشق و جوان به فکر تهیه هدیه های خلاقانه ولنتاین افتاده و برای خرید اقدام می‌کنند. در روز ولنتاین بیشتر مردم برای ابراز احساسات خود نسبت به کسانیکه دوستشان دارند و برای‌شان عزیزند، هدیه‌ای می‌خرند. مرسوم‌ترین هدیه‌های ولنتاین گل، خرس و شکلات و قلب و اینگونه چیزها هستند. این روز که نمادی از عشق می‌باشد، هر سال در ۱۴ فوریه در سرتاسر جهان جشن گرفته می‌شود و بزرگ و کوچک و کسانیکه همدیگر را دوست دارند، به یکدیگر کادو و هدیه می‌دهند.

شاید بیشتر شما بدنبال هدیه‌های جالب‌تری باشید که منحصر بفرد، خلاقانه و تا حدی متفاوت‌تر از هدیه‌های معمولی باشند، در این‌صورت می‌‌توانید از ایده‌های اشاره شده در این مطلب استفاده نمایید. در ادامه ما شما را با ۱۳ نمونه از هدیه های خلاقانه ولنتاین آشنا خواهیم کرد.

۱۳ نمونه از هدیه های خلاقانه ولنتاین

13 نمونه از هدیه های خلاقانه ولنتاین

البته تعداد هدیه‌هایی که می‌توانید برای این روز تهیه کنید بسیار زیاد است اما ما سعی کرده‌ایم در این مقاله متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین هدیه‌ها را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

١) جورچین عشق

با سفارش عکس دونفره خود بر روی جورچین، زوج خود را سورپرایز کرده و هدیه‌ای بیاد ماندنی و متفاوت به او بدهید. همچنین می‌توانید سفارش دهید تا در بقیه قسمت‌های جورچین اسم هردو و همچنین روز، ماه و سال آشنایی‌تان را درج کنند.

جورچین عشق

۲) شکلات‌های سفارشی خلاقانه‌ترین هدیه برای ولنتاین:

اگر می‌خواهید هدیه‌ای خلاقانه، متفاوت و البته منحصر به فرد تهیه کنید شکلات‌های سفارشی را انتخاب نمایید. شکلات محبوب‌ترین خوراکی جهان است و کمتر کسی می‌تواند در مقابل خوردن آن مقاومت کند. حال تصور کنید که این امکان وجود دارد تا بتوانید، شکل شکلات، طرح روی آن، نوشته روی آن، طرح بسته بندی و حتی جعبه را نیز بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید. چقدر کادو جذابی شد.

شوکو برندز تمامی این امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید یک هدیه خاص و متفاوت که دقیقا سلیقه خودتان است را برای روز ولنتاین تهیه نمایید. بهتر است سری به صفحه اول سایت ما زده و نمونه شکلات‌ها را مشاهده کنید.

 

 

شکلات طرح دلخواه ولتناین

هدیه خلاقانه برای ولنتاین

برای اینکه با شکلات‌های سفارشی بیشتر آشنا شوید به صفحه اصلی شوکوبرندز مراجعه کرده نمونه‌های این نوع شکلات را مشاهده کنید. مطمئنا وقتی هزینه خرید آن را نیز ببینید بسیار تعجب خواهید کرد چراکه در مقابل دیگر هدیه‌ها بسیار باصرفه‌تر است.

[shoplink link=’https://chocobrands.ir/product/order’]سفارش سریع و آسان شکلات اختصاصی[/shoplink]

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ – ۰۴۱۳۵۵۷۷۳۳۹
موبایل: ۰۹۱۴۲۱۸۲۷۲

۳) جاکلیدی دوتایی

جاکلیدی به شکل قلب که دقیقا از وسط جدا شده و به صورت دو جاکلیدی جداگانه در می‌آید، یکی دیگر از هدیه های خلاقانه ولنتاین می‌باشد. شما می‌توانید طراحی عکس دونفره خود را در یک طرف جا کلیدی و اسم‌های خود را در طرف دیگر این جا کلیدی‌ها سفارش دهید.

۴) آلبوم عکس برای ولنتاین

ایده خلاقانه دیگری که می‌توانید به‌عنوان هدیه تقدیم دوست یا عشق خود کنید، درست کردن آلبومی از عکس‌های یادگاری خودتان می‌باشد. با این کار مروری بر خاطرات خود کرده و باعث می‌شوید تا دوباره آن خاطرات زنده شوند. اگر آلبومی چوبی تهیه کنید، همچنین می‌توانید اسم خودتان و یا هر جمله زیبای دیگری را بر روی آن حکاکی کنید.

هدیه های خلاقانه و جذاب ولنتاین

۵) تابلوهای گلدانی

علاوه براینکه می‌توانید دلنوشته و یا شعری را بر روی این تابلو‌های رومیزی هک کنید، همچنین می‌توانید خلاقیت بیشتری بخرج دهید و جا گلدانی را در این تابلوهای ایستاده سفارش داده و هدیه خود را خلاقانه‌تر سازید.

۶) پازل عکس دونفره

سفارش پازلی از عکس دونفره خودتان و کسی که دوستش دارید، یکی دیگر از هدیه‌های خلاقانه ولنتاین است که باعث خوشحالی و هیجان‌زده شدن بیشتر کسانی می‌شود که آن را بعنوان کادو دریافت خواهند کرد.

۷) لیوان‌های دوتایی

این لیوان‌های بامزه می‌توانند در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف سفارش داده شده و بعنوان یک یادگاری همیشه نگه داشته شوند. همچنین نوشتن جمله‌ای مانند I Love U و اسم شخصیکه دوستش دارید بر روی این لیوان‌ها، هدیه شما را زیباتر خواهد ساخت.

لیوان های دوتایی هدیه‌ ولنتاین

۸) دستبندهای چرم

امروزه اکثر نوجوانان و جوانان از این دستبندها بعنوان اکسسوار استفاده می‌کنند. زوج‌های عاشق می‌توانند با سفارش حروف اول اسم‌‌های خودشان بر روی این دستبندها، هدیه‌ای زیبا و بیاد ماندنی را تقدیم دوستانشان کنند.

۹) دستکش‌های دونفره

این دستکش‌ها هدیه جالبی هستند بویژه برای زوج‌‌های جوان. بصورتیکه از ٢ جفت دستکش که شامل یک جفت متصل بهم و یک جفت جدا از هم می‌باشند، ساخته شده‌اند و یک هدیه جالب برای روزهای سرد و دونفری هستند.

۱۰) شکلات‌‌های m&m

شما می‌توانید عکس دونفره خودتان و دوست یا زوج‌تان را بر روی این شکلات‌های رنگارنگ m&m نیز چاپ کرده و هدیه‌ای شیرین و دوست داشتنی را تقدیم بهترین‌هایتان کنید.

هدیه های متفاوت ولنتاین

١۱) ساعت روز عشق

شما برای روز ولنتاین می‌توانید از این ساعت‌های دیواری و یا رومیزی با سفارش طرح یا دیزاین عکس دونفری خودتان بر روی صفحه آن تهیه کنید و از آن یک هدیه بیادماندنی بسازید.

١۲) چراغ خواب ۳بعدی LED

با سفارش این چراغ خواب‌ در طرح قلب و دیزاین اسم خود و زوجتان در طرفین این چراغ، هدیه‌ای خلاقانه و جالب برای عشق خود تهیه کنید.

هدیه خلاقانه ولنتاین

۱۳) کوسن‌های دونفره برای هدیه ولنتاین:

یکی دیگر از هدیه های خلاقانه برای ولنتاین همین کوسن‌های دونفره هستند. شما می‌توانید عکس دونفره خودتان را بر روی این کوسن‌ها حک کرده و کسی که دوستش دارید هدیه دهید.

هدیه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بیشتر از ارزش مادی، دارای ارزش معنوی هستند و بیانگر میزان عشق و محبت شما نسبت به شخص مقابلتان می‌باشند، از این جهت امیدواریم تا باعث خوشحالی بیش از حد دوستان شما شوند. اگر شما نیز ایده جدید و متفاوت برای هدیه روز ولنتاین دارید حتما آن را در قسمت کامنت برای ما و دیگر کاربران بیان کنید. ممنون که همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *