خرید و سفارش, شکلات های سفارشی, مناسبت ها

عید فطر را با شکلات اختصاصی خودتان جشن بگیرید

عید-فطر-در-ایران

عید فطر که از آن با نام عید روزه‌گشا نیز یاد می‌شود درواقع یک عید مذهبی است که هرساله با پایان ماه رمضان مسلمانان در سراسر دنیا آن را جشن گرفته و حتی هدیه عید فطر نیز به یکدیگر می‌دهند و یا دریافت می‌کنند. این عید درواقع پایان رمضان و شروع ماه شوال است و تنها روزی در تقویم مسلمانان است که در آن به روزه گرفتن مجاز نیستند. حال برای این مناسبت شما چه هدیه‌ای به اطرافیان خود خواهید داد؟

خاص‌ترین هدیه روز معلم

آداب روز عید فطر

روز عید فطر در تقویم قمری یکم شوال است. که برای گرامی شمردن ماه رمضان و یک ماه تمام روزه گرفتن است. این روز که از اعیاد اصلی مسلمانان جهان است، چه شیعه و چه سنی، روزی است که کشورهای مسلمان آن را تعطیل رسمی در کشور اعلام کرده‌اند. از این رو بسیاری از مسلمانان در دنیا این روز را جشن می‌گیرند، به دیدن یکدیگر می‌روند و برای یکدیگر هدیه می‌خرند. همچنین این روز خاص آداب خاص خود را نیز دارد. نماز این روز که به نام نماز عید فطر نیز نام برده می‌شود، یک نماز دو رکعتی است که معمولا به صورت جماعت در یک زمین باز یا یک سالن بزرگ برگزار می‌شود و مسلمانان بسیاری کنار یکدیگر این نماز را می‌خوانند. همچنان جال است بدانید که این نمار دارای شش تکبیر اضافی نسبت به نمازهای عادی است. علاوه بر نماز عید فطر، از دیگر مناسباتی که باید به جا آورده شود زکات این روز است که معمولا به صورت وجه نقد کنار گذاشته می‌شود.

سفارش و ارسال باکس شکلات

اما از دیگر رسومی که در این روز به منظور کمک به دیگر افراد به جا آورده می‌شود، دادن هدیه به دوستان و نزدیکان است. اما برای تهیه هدیه عید فطر چه باید کرد؟ خرید هدیه برای دیگران می‌تواند سخت باشد چرا که ما از سلیقه همه‌ی افراد با خبر نیستیم که بتوانیم هدیه‌ای مختص آنها بخریم. از این رو هدیه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توان آنها را برای همه‌ی افراد تهیه کرد. هدایایی همچون شکلات، انواع خوراکی‌ها، گل و … اما شاید فکرکنید که این هدایا اختصاصی نیستند و می‌توانند بسیاری کلی به نطر بیایند که فرقی ندارد به چه کسی آنها را هدیه می‌دهید. حال در اینجا شوکوبرندز همراه شماست تا با سلیقه خود بتوانید هدیه‌ای اختصاصی طراحی کنید.

هدیه-عید-فطر

 

حال شوکوبرندز مجموعه‌ای است که می‌تواند ایده‌های شما را برای طراحی اشکال مختلف شکلات دریافت کرده و به تعداد دلخواهتان آن را تولید کند. این شکلات‌های با کیفیت که محصول جدید و لوکس شوکوبرندز هستند می‌توانند برای منظورهای مختلفی مثل استفاده در نمایشگاه‌ها و یا هدیه به مشتریان و حتی هدیه عید فطر سفارش داده شوند. درواقع شوکوبرندز این فرصت را برای شما فراهم آورده است تا ایده‌های خود را برای شکل و یا نوشته‌ی روی شکلات‌های با کیفیت و خوشمزه متناسب با کاربردی که می‌خواهید عملی کنید.

به عنوان مثال در رویدادهای بسیاری اعم از نمایشگاه‌های مختلف، جلسات، سمینارها، همایش‌ها، کافه‌ها و روستوران و حتی هتل‌ها می‌توان از شکلات‌های اختصاصی و با طرح، نوشته و بسته‌بندی استفاده کرد. اما این امر تنها مختص مراسم‌های بزرگ نیست و شما حتی می‌توانید برای هدیه‌ای به دوستان و عزیزان خود از خدمات شوکوبرندز استفاده کنید. از این رو می‌توانید با مراجعه به وبسایت این برند با نمونه کارها آشنا شده و سفارش خود را ثبت و نهایی کنید.

اما چرا شکلات؟

شکلات-برای-عید-فطر

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا از شکلات برای هدیه‌های مختلف استفاده می‌شود. جالب است بدانید که شکلات از سالهای بسیار از جمله هدایایی بوده است که مردم به یکدیگر و یا حتی حکومت‌ها به یکدیگر می‌داده‌اند. چرا که با هر سلیقه‌ای سازگار است و همه آن را دوست خواهند داشت. اما امروزه علاوه بر این هدیه دادن شکلات معنای بسیاری می‌تواند داشته باشد. که مهمترین آنها ابراز عشق و علاقه به افراد است. یعنی اگر شما به عنوان هدیه عید فطر به شخصی، مثل دوست، یکی از اعضای خانواده، همکار و عشقتان، شکلات هدیه دهید دارید نشان می‌دهید که شما آن فرد را دوست دارید. به همین دلیل شکلات یکی از خوراکی‌هایی است که در عین اینکه می‌تواند لوکس اما مقرون به صرفه باشد اما برای همه‌ی سلایق کارساز نیز باشد.

هدیه نفیس سازمانی 

حال اگر شکلات را به عنوان هدیه انتخاب کرده‌اید درواقع پیدا کردن یک هدیه مناسب را برای خود آسان کرده‌اید و به کمک شوکوبرندز می‌تواند آن را در این خوشمزگی به یک هدیه‌ی اختصاصی نیز تبدیل کنید.

شکلات سفارشی برای عید فطر

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *