شکلات, شکلات های سفارشی

طرز تهیه شکلات چیپسی

طرز تهیه شکلات چیپسی

شکلات چیپسی موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم پس با ما همراه باشید. شکلات امروزه به صورت‌های گوناگون یافت می‌شود که شکلات‌های چیپسی یکی از انواع شکلات است. در این شکلات‌ها، شکلات به قطعه‌های خیلی کوچکی تبدیل شده است. شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های حال حاضر در دنیا است و امروزه با وجود شکلات چیپسی می‌توان در تهیه انواع دسرها و خوراکی‌های مختلف، شکلات را در کنار خوراکی‌های خود داشت و از طعم دلنشین آن بهره برد.

طرز تهیه شکلات گلاسه در خانه

شکلات چیپسی چه طعم‌هایی دارد؟

همان طور که اشاره شد، شکلات‌های چیپسی یکی از محبوب‌ترین انواع شکلات‌ها به شمار می‌روند که این نوع از شکلات‌ها مانند دیگر شکلات‌ها دارای طعم‌های گوناگون و مختلفی هستند؛ به همین دلیل هر کسی و با هر سلیقه‌ای می‌تواند شکلات‌های چیپسی خود را داشته باشد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین طعم شکلات‌های چیپسی را بررسی می‌کنیم:

  • شکلات شیری: طعم شیری یکی از جذاب‌ترین طعم‌های شکلات است زیرا یک طعم لطیف و شیرینی را به فرد منتقل می‌کند؛ این حس برای خوردن شکلات، یک حس دلنشین است.
  • شکلات تلخ: اصیل‌ترین طعم شکلات و کاکائو طعم تلخ آن است که طرفداران مخصوص خودش را دارد.
  • شکلات با تنقلات: یکی دیگر از محبوب‌ترین طعم‌های شکلات استفاده از تنقلات و آجیل در آن است؛ زیرا علاوه بر خوشمزگی چندین برابر شکلات، سبب افزایش فواید شکلات می‌شود. در نتیجه این شکلات‌ها مواد مغذی و انرژی بیشتری به افراد می‌دهند.
  • شکلات با طعم کارامل: طعم کارامل نیز یکی از بهترین و پرطرفدار‌ترین طعم‌های شکلات شناخته می‌شود زیرا شکلات با طعم کارامل طعم منحصر به فردی دارد.
  • شکلات با طعم میوه: در برخی از موارد در شکلات‌های چیپسی از میوه‌های خشک شده نیز استفاده می‌شود که این موضوع علاوه بر خوشمزگی شکلات، سبب فزایش مواد مغذی شکلات نیز می‌شود. این نوع شکلات طرفداران خاص و منحصر به فرد خود را دارد زیرا چنین شکلات‌هایی سبب افزایش پروتئین، منیزیم، آهن و … در بدن می‌شوند.

کیک خیس شکلاتی کافی شاپی

شکلات چیپسی در چه خوراکی‌هایی کاربرد دارد؟

همان طور که اشاره شد، شکلات‌های چیپسی به عنوان گارنیش بر روی انواع خوراکی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا وجود تکه‌های شکلات در خوراکی سبب تنوع و تازگی آن خوراکی می‌شود. در ادامه خوراکی‌هایی را که شکلات‌های چیپسی در آن‌ها سرو می‌شود را بررسی می‌کنیم:

  • کوکی‌ها: یکی از اصلی‌ترین کاربرد‌های شکلات‌های چیپسی، کوکی‌ها هستند. کوکی یک نوع شیرینی است که بر روی آن تکه‌های شکلات خرد شده وجود دارد. در این خوراکی طعم شکلات بسیار غنی است.
  • کیک و کاپ کیک: یکی دیگر از کاربرد‌های شکلات‌های چیپسی استفاده از آن‌ها بر روی کیک و یا کاپ کیک به عنوان گارنیش و ایجاد رنگ و طعم بهتر برای آن‌ها است.
  • بستنی: اصلی‌ترین دلیل استفاده از تکه‌های شکلات بر روی بستنی، ایجاد طعم بهتر و گارنیش بر روی بستنی است.
  • قهوه و دمنوش: یکی دیگر از کاربرد‌های شکلات‌های چیپسی، استفاده از آن‌ها بر روی فوم قهوه و یا دمنوش به عنوان گارنیش است.

طرز تهیه شکلات چیپسی چگونه است؟

برای تهیه شکلات‌های چیپسی روش‌های گوناگونی وجود دارد اما ما در این مطلب روشی را بررسی می‌کنیم که ساده باشد؛ به طوری که بتوان آن را در منزل تهیه کرد.

روش ذوب شکلات: در این روش ابتدا شکلات مورد نظر را انتخاب کنید. سپس شکلات را به قطعه‌های کوچک‌تر تقسیم کنید. شکلات‌ها را درون یک کاسه بر روی حرارت قرار دهید تا کاملا ذوب شود. همچنین می‌توانید در طی این فرایند با یک قاشق مرتباً شکلات‌ها را هم بزنید تا مخلوطی یکنواخت به دست بیاید. لازم به ذکر است که در این مرحله می‌توانید تنقلات و یا میوه دلخواه خود را به شکلات‌های چیپسی خود اضافه کنید. در اخر شکلات آب شده را درون یک قیف بریزید و سپس مواد را بر روی یک سینی به صورت دلخواه قرار دهید و درون یخچال بگذارید تا خنک شود و شکل بگیرد.

خدمات مجموعه شوکوبرندز

مجموعه شوکوبرندز یک مجموعه موفق در زمینه چاپ نوشته، لوگو و طرح دلخواه بر روی شکلات  است که شما می‌توانید برای ثبت سفارش به سایت این مجموعه مراجعه کنید و سفارشات خود را بدون هیچ محدودیتی در تعداد ثبت کنید.

شما می‌توانید برای خرید شکلات دلخواه خود، به مجموعه شوکوبرندز مراجعه کنید. مجموعه شوکوبرندز تنوع بسیار زیادی در طعم و نوع شکلات دارد که همین موضوع سبب شده است تا هر فرد با توجه به هر سلیقه‌ای بتواند شکلات مورد نظر خود را در این مجموعه پیدا کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *