بازاریابی و تبلیغات

هدایای تبلیغاتی خاص و نمونه های جالبی از آن

در مورد اینکه چقدر هدایای تبلیغاتی خاص از نظر مشتریان محبوب هستند، جای شک و تعجبی وجود ندارد. هدایای تبلیغاتی در صورتی که خاص و منحصر بفرد باشند، توانایی جلب رضایت مشتریان را دارند. اگر این هدایای تبلیغاتی به خوبی انتخاب شوند، کسب‌وکار و تجارت شما را به یاد ماندنی‌تر نیز می‌سازند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا نشان دهید برند شما بر پایه چه چیزی است.
اگر هدایای تبلیغاتی، خاص و منحصر بفرد باشند، بسیاری از مشتریان آن‌ها را برای مدت‌های طولانی نگه می‌دارند. این هدایای تبلیغاتی که باعث می‌شوند در مشتریان شما تاثیر بسزایی برجای بگذارند، معمولا آن‌هایی هستند که فراتر و خاص‌تر از آیتم‌های هدایای تبلیغاتی استاندارد می‌باشند.
اگر شما نیز بدنبال ایده‌های بهتری برای تهیه هدایای تبلیغاتی خاص و ویژه هستید، بهتر است در ابتدا به ٨ رهنمود ذکر شده در پایین و سپس به نمونه هایی از این هدایا توجه کنید؛

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان

١) هدیه‌ای منحصر بفرد تهیه کنید

مهمترین چیزی که باعث می‌شود تا هدایای تبلیغاتی خاص و در چشم باشند، منحصر بفرد و متفاوت بودن آن می‌باشد. هدیه تبلیغاتی باید به حدی منحصر بفرد و ویژه باشد که در دریافت‌کننده نوعی سورپرایز ایجاد کند.

٢) هدیه خود را در داخل جعبه شیکی قرار دهید

بیشتر افراد از باز کردن جعبه‌های بسته‌بندی شده هیجان زده می شوند. آن‌ها زمانیکه یک جعبه یا بسته‌ای را می‌بینند، در مورد شئ داخل آن حدس‌هایی می‌زنند. یعنی نوعی شگفت زده می‌شوند، چراکه از هدیه داخل آن بی‌خبرند. پس حتما تلاش کنید تا بتوانید نوعی حس حدس و سورپرایز را در مشتریان خود ایجاد کنید.

٣) هدیه کاربردی تهیه کنید

برای مشتریان خود هدیه‌ای را در نظر بگیرید که بتوانند از آن استفاده بهینه کنند و در نتیجه در ذهن آن‌ها تاثیر بیشتر و مداوم‌تری را بر جای بگذارند. آیتم‌هایی تعاملی ایجاد کنید تا با مشتری و دریافت کننده به‌طور مداوم در ارتباط باشند.

۴) هدیه‌های مرتبط تهیه کنید

آیا هدیه‌های تبلیغاتی شما مربوط به کسب‌وکار شماست؟ بهترین و به یاد ماندنی‌ترین هدایای تبلیغاتی آن‌هایی هستند که به‌همراه آورنده تجارت شما در کنار خود می‌باشند. خودِ هدیه یا سرویس و یا مزایایی که محصول شما فراهم می‌کند، همگی می‌توانند مرتبط با کسب و کار شما باشند.

۵) سعی کنید تا هدیه شما خلاق و درجه یک باشد

در کسب‌وکارهای کوچک هیچکس خواستار خرج پول زیاد بر روی هدایای تبلیغاتی نیست. هزینه هدیه و تأثیر آن بر روی مشتری دو چیز متفاوت می‌باشند. هدیه می‌بایست در حین ارزان بودن، از لحاظ خلاقیت و کیفیت حرف اول را بزند. علاوه بر این در بسیاری از کشورها، شرکت‌ها کارمندان خود را از پذیرفتن هدایایی که بالای ٢۵$ باشند، باز می‌دارد.

۶) طراحی لوگوی خود بر روی هدیه را فراموش نکنید

طراحی لوگوی برند خود بر روی هدیه بسیار مهم می‌باشد، چراکه باعث می‌شود تا نوع کسب‌وکار و تجارت شما ملکه ذهن مشتریانتان شده و در ذهن آن‌ها باقی بماند.

٧) هدیه‌ای را در نظر بگیرید که تاثیر دائمی بر جای بگذارد

بهتر است شما هدیه‌هایی را انتخاب کنید که برای سال‌های طولانی قابل استفاده باشند و حتی بعد از گذشت سال‌ها فراموش نشوند.

٨) در تهیه هدایای تبلیغاتی خاص تمام تلاش خود را بکار گیرید

نیاز نیست که شما میلیون‌ها پول را خرج تهیه هدیه کنید. اما بهتر است تا تمام تلاش خود را بکنید تا هدیه شما منحصر بفرد، خلاق و خاص باشد. اگر شما نهایت خلاقیت و زمان خود را بکار گیرید، در نتیجه میتوانید یک هدیه تک و خاصی را ایجاد کرده و نظر مشتریان خود را جلب کنید.

چند مورد از هدایای تبلیغاتی خاص

در ادامه این مطلب به چند نمونه از هدایای تبلیغاتی خاص که می‌توانند برای کسب‌وکار شما نیز ایده خوبی باشند، اشاره شده است:

١) ساعت دیجیتالی رومیزی

این ساعت که به شکل یک آدمک می‌باشد، دارای بدنه انعطاف‌پذیر و زنگ هشداردهنده است. بنابراین برای مشتریان شما به‌خصوص آن‌هایی که پرمشغله هستند، جهت جلوگیری از فراموش کردن ملاقات‌هایشان هدیه خوبی است، چراکه همیشه بر روی میز کاری آن‌ها خواهد بود و آن‌ها را از فراموش کردن قرارهایشان منع خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی خاص

٢) گردگیر کامپیوتر

فقط کافی است این گردگیر کوچک و بانمک بر روی صفحه کامپیوتر و یا لپ‌تاپ نصب شود. این محصول این امکان را فراهم می‌سازد تا زمانیکه گرد و خاک بر روی صفحه نمایش لپ‌تاپ یا کامپیوتر جمع می‌شود، براحتی آن را تمیز کند. علاوه بر این، این گردگیر دارای یک پایه در قسمت پایینی خود می‌باشد که شما می‌توانید به‌عنوان جا خودکاری یا جا مدادی از آن استفاده کنید. به نظر میرسد که هدیه خاص و جالبی برای مشتریان شما خواهد بود.

٣) واکس براق‌کننده کفش

امروزه بیشتر افراد دوست دارند تا همیشه کفش‌هایشان تمیز بوده و برق بزند. به‌همین دلیل واکس براق کننده بیشتر مواقع می‌تواند یک هدیه کاربردی و مورد استفاده برای اکثر مشتریان باشد. بهمراه لوگوی شما بر روی درپوش واکس می‌توانید برند خود را فراموش‌نشدنی بسازید.

 

۴) زیر لیوانی

این محصول علاوه بر اینکه برای رستوران و کافی‌شاپ‌ها مناسب است، در بیشتر شرکت‌ها و ادره‌جات نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این هدیه مشتریان شما می‌توانند از ریختن یا لکه انداختن چایی و یا هر نوع نوشیدنی دیگر بر روی میز کاری خود جلوگیری کنند. بنابراین به‌نظر می‌رسد شما با طراحی لوگوی خود بر روی این محصول می‌توانید تبلیغ خوبی از کسب‌وکار خود انجام دهید.

هدایای تبلیغاتی جذاب

۵) هایلایتر ۵ رنگی

با این هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر بفرد شما می‌توانید توجه بسیاری از مشتریان خود را بسوی برند و نام تجاری خود جلب کنید. این محصول از ۵ هایلایتر در رنگ‌های مختلف ساخته شده و با دیزاین منحصر بفرد و جالبش می‌تواند باعث جلب توجه بسیاری از مشتریانتان به سوی برند شما شود.

۶) اسپیکر کوچک مخصوص موبایل

اسپیکر و یا همان بلندگوهای بلوتوثی امروزه یکی از پرکاربردترین وسایل جانبی گوشی هستند. شما با طراحی برند خود بر روی این هدیه جالب و کاربردی می‌توانید نظر بیشتر مشتریان را به سمت برند خود جلب کنید و آن‌ها را از نوع کسب‌وکار خود آگاه سازید.

٧) گلدان‌های تزیینی

امروزه در اکثر محیط‌ها، به‌ویژه در محیط‌های کاری و شرکت‌ها افراد از گلدان‌ها و گل‌هایی مانند کاکتوس برای تزیین میز شرکت خود استفاده میکنند. شما نیز با انتخاب این هدیه می توانید مشتریان خود را شگفت‌زده کنید و نظر آنها را جلب کنید.

گلدان های تزیینی

٨) شکلات‌های سفارشی

شکلات! خوردنی شیرین و دلچسبی که همه از خوردن آن لذت می‌برند. پس بنظر می‌رسد با طراحی لوگو و تهیه شکلات سفارشی منحصر بفرد برند خود، می‌توانید باعث شوید تا بیشتر مشتریان از ایده جالب شما لذت برده واز نوع کسب‌وکار و برند شما آگاهی یافته و جذب آن شوند.

شکلات برای هدایای تبلیغاتی خاص

 

جهت سفارش شکلات های سفارشی با طرح و نوشته دلخواهتان می‌توانید از سایت شوکو برندز نیز دیدن کنید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

1 نظر در “هدایای تبلیغاتی خاص و نمونه های جالبی از آن

  1. عالی خیلی خوب طراحی شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *