بازاریابی و تبلیغات, خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

چند مورد از هدایای تبلیغاتی خاص

شکلات های تبلیغاتی، خاص‌ترین هدیه ممکن

ایجاد یک ارتباط صمیمی بین شرکت‌ و مشتری برای توسعه کسب و کار ضروری است. این ارتباط هر چه عمیق‌تر باشد می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کرده و به محبوبیت برند کمک کند. اینجا است که اهمیت هدایای تبلیغاتی خاص مشخص می‌شود. به طور کلی مردم به دریافت کالاهای رایگان علاقه دارند و همچنین از هدیه گرفتن بسیار خوشحال خواهند شد. به همین دلیل است که صاحب یک برند اگر به فکر توسعه و معرفی محصولات خود است، به هیچ عنوان نباید از دادن هدایای تبلیغاتی غافل شود.

هدایای تبلیغاتی خاص چیست؟

هدایای تبلیغاتی یا promotional gifts به کالاهایی گفته می‌شود که برای تبلیغ و معرفی یک کسب کار به مشتریان داده می‌شود. این کالاها می‌توانند هر چیزی باشند و معمولا روی آن‌ها تگ لاین، لوگو، شماره تماس یا ایمیل یک شرکت چاپ شده است. این هدایا را می‌توان در ایونت‌ها یا جلسات خاص در اختیار مشتریان گذاشت.

دادن این هدیه‌ها یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است و می‌تواند ارتباط بین شرکت و مشتری را قوی‌تر کند. امروزه در سراسر جهان از این روش برای معرفی و تبلیغ یک شرکت یا یک برند استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این هدایا را می‌توان برای قدردانی و تشکر از کارمندان نیز به آ‌ن‌ها اهدا کرد.

هدایای تبلیغاتی خاص چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین هدیه‌، آن است که مورد استفاده گیرنده هدیه قرار گیرد و بتواند نیازی را از او رفع کند. این‌گونه هدایا بیشتر در یاد و خاطره افراد باقی می‌مانند. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی بهتر است کالاهایی باشند که به طور روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند تا مشتری با مشاهده مداوم آن، به یاد برند مورد نظر بیفتد.

مزایای هدایای تبلیغاتی خاص

علاوه بر مزایایی که پیش‌تر گفتیم، دادن هدایای تبلیغاتی خاص می‌تواند فواید دیگری هم برای کسب و کار شما داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:.

داشتن هزینه پایین نسبت به بقیه تبلیغات

می‌توان گفت که تبلیغات بیشترین هزینه را برای یک برند به دنبال خواهند داشت. تبلیغات به هر شکلی که باشند هزینه‌بر بوده و از طرفی هم نمی‌توان از آن‌ها چشم ‌پوشی کرد. دادن هدیه تبلیغاتی می‌تواند با هزینه کم‌تر به شما در تبلیغ‌ کردن برند خود کمک کند و هزینه‌های شما را تا حدود زیادی کم‌ کند.

هدایای-تبلیغاتی-خاص

از رقبا پیشی می‌گیرید

در دنیای کسب و کار، اگر دیر بجنبید رقبایتان بازار را از شما خواهند دزدید. دادن هدایای تبلیغاتی می‌تواند شما را از رقبایی که از این استراتژی استفاده نمی‌کنند، جلو بیاندازد. وقتی به مشتریان خود هدیه می‌دهید، آن‌ها فکر می‌کنند که برایشان ارزش قائلید و از همکاری دائم با شما دریغ نمی‌کنند. همچنین برند شما را به بقیه معرفی کرده و شما می‌توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

 چند مورد از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی

با توجه به شرکت و برندی که دارید می‌توانید هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوتی را به مشتریان خود تقدیم کنید. برای راحت‌تر شدن انتخاب، در اینجا به چند مورد از محبوب‌ترین هدایا اشاره می‌کنیم.

لوازم آرایشی: اقلامی مانند کرم‌های مرطوب کننده کوچک، لوسیون بدن و بالم لب ارزان و کاربردی هستند. اگر دارای برند آرایشی هستید می‌توانید از آن‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی، به مخاطبان خانم خود، استفاده کنید. می‌توانید در طی یک شعار چاپ شده روی آن‌ها، یکی از ویژگی‌های خاص محصول خود را به مشتریان معرفی کنید. به عنوان مثال نشان دهید لوازم آرایشی تولید شده توسط شما تست حیوانی ندارند.

لوازم جانبی الکتریکی: شما چه دارای شرکت یا برند لوازم الکتریکی باشید چه نباشید، می‌توانید از وسایلی مانند قاب گوشی، کیف موبایل یا لپ تاپ، قلم استایلوس یا هندزفری‌های کوچک به عنوان هدیه استفاده کنید. زیرا این وسایل بین اقشار محبوب بوده و به یک هدیه فراموش نشدنی تبدیل می‌شوند.

وسایل پرکاربرد روزمره: این‌گونه وسایل می‌توانند به عنوان هوشمندانه‌ترین هدایای تبلیغاتی شناخته شوند. آینه، کیف پول، قلک و حتی ضد عفونی کننده دست جز آن دسته از وسایل هستند که ما هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. پس با پیشکش کردن آن‌ها می‌توانیم بدون پرداخت هزینه هر روز خود را به مشتری یادآور شویم.

خوراکی: هیچکس طعم و مزه خوراکی خوشمزه‌ و مورد علاقه خود را فراموش نخواهد کرد. در این میان شکلات طرفداران زیادی بین همه مردم داشته و کسی پیدا نخواهد شد که شکلات دوست نداشته باشد. سایت شوکوبرندز می‌تواند طرح لوگوی شرکت و برند شما را روی شکلات چاپ کند. همچنین شما می‌توانید طرح و شکل جعبه و بسته ‌بندی را به دلخواه سفارش دهید و یک هدیه خاص و زیبا برای مشتریان خود بسازید.

از طراحی و بسته بندی‌های فوق‌العاده شیک و خاص شوکوبرندز برای انواع دمنوش‌ها حتما استفاده کنید و هدیه‌ای جذاب و به یادماندنی را سفارش دهید.

دمنوش-به-عنوان-کادو

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *