بازاریابی و تبلیغات, مناسبت ها

هدیه تبلیغاتی نوروز برای سازمان‌ها

هدیه تبلیغاتی نوروز برای سازمان‌ها

با نزدیک شدن عید نوروز معمولا صاحبان کسب و کار و مدیران سازمان‌ها به دنبال ایده‌های خلاقانه‌ای هستند تا هدیه تبلیغاتی عید نوروز مناسبی را برای کارمندان خود تهیه کنند. در حالت کلی می‌توان گفت که بهترین هدیه تبلیغاتی نوروز هدیه‌ای است که کارکنان بتوانند آن را با خانواده خود قسمت کنند، زیرا در این صورت این هدیه حس خوبی برای‌شان خواهد داشت. اگر بتوانید هدیه‌ای انتخاب کنید که افراد بیشتری در استفاده و بهره‌بردن از آن مشارکت داشته باشند تاثیر آن نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی و تنوع محصولات قابل ارائه شامل (شکلات، شکلات بیسکویتی، چای، قهوه فوری و انواع دمنوش)

با توجه به اهمیت موضوع تهیه هدیه تبلیغاتی نوروز برای مدیران کسب و کارها در این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین هدایای تبلیغاتی سال نو و ایده‌های خلاقانه‌ای در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در زمینه هدیه تبلیغاتی نوروز مورد بررسی قرار دهیم.

ایده های خاص برای هدیه تبلیغاتی نوروز

ایده خاص برای کادوی نوروز

نکته مهمی که در زمینه تهیه هدیه تبلیغاتی عید نوروز باید مد نظر قرار گیرد این است که این هدیه باید علاوه بر تبلیغاتی بودن کاربردی نیز باشد، به قول معروف به درد کارمندان و یا دیگر هدیه گیرندگان بخورد. از این رو باید قبل از هر چیز جنبه روانشناسی هدایا مورد توجه قرار گیرد. در ادامه چند نمونه از بهترین ایده های هدیه تبلیغاتی نوروز را با هم می‌بینیم.

شکلات سفارشی یک هدیه خاص و متفاوت:

شکلات سفارشی یک هدیه خاص و متفاوت

 

عید نوروز یکی از مناسبت‌های باستانی ایرانیان است و همه مردم اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. در روزهای عید نوروز شکلات بسیار مورد مصرف قرار می‌گیرد و معمولا جزو خوراکی‌هایی است که به مهمانان نوروزی نیز داده می‌شود. پس ایده تهیه شکلات به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز بسیار ایده مناسب و به‌جایی است.

شما می‌توانید به عنوان مدیر یک کسب و کار از شکلات‌های سفارشی به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروزی شرکت خود استفاده کنید. شکلات سفارشی شکلاتی است که شما می‌توانید لوگو و حتی متن مورد نظر خودتان را بر روی آن حک کرده و حتی نوع بسته بندی و طرح روی بسته‌ها و جعبه را نیز خودتان انتخاب نمایید. پس با این کار علاوه بر کارمندان و هدیه گیرندگان، همه مهمانانی که این شکلات‌ها را نیز میل می‌کنند نام و لوگو شرکتتان را مشاهده کرده و یک طمع ماندگار از طرف شرکتتان را در ذهن خواهند داشت.

شوکو برندز این امکان را برای شما فرآهم کرده است که بتوانید لوگو و یا عکس، متن و یا شعار مورد نظر را روی شکلات‌های درخواستی حک کرد و دقیقا شکلات مخصوص به شرکت خودتان را تهیه کنید. همین حالا سری به صفحه صلی سایت زده و نمونه‌های مختلف این نوع شکلات‌ها را مشاهده کنید.

هدیه تبلیغاتی نوروز

اگر شما هم به عنوان مدیر یک سازمان قصد تهیه یک هدیه خاص و ویژه و در عین حال خلاقانه را برای کارکنان خود دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت شوکوبرند و ثبت سفارش خود این هدیه خاص و خلاقانه را تدارک ببینید. نمونه این شکلات‌ها را در دو عکس بالا مشاهده کردید.

تندیس به عنوان هدیه تبلیغاتی:

تندیس به عنوان هدیه تبلیغاتی

تهیه تندیس هم به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز می‌تواند ایده خوبی باشد، به ویژه اگر این تندیس طرحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد. این تندیس می‌تواند با ایده‌ی خلاقانه‌ای که نمایانگر دستاوردهای شرکت در سال اخیر بوده و یا نمادی از لوگو یا اهداف شرکت است طراحی شود. این تندیس می‌تواند در جشن سال نو که از طرف سازمان‌ها برگزار می‌شود به کارمندان تقدیم شود و یا در روز چهارشنبه سوری به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز به آن‌ها تقدیم گردد.

نکته قابل توجهی که در زمینه طراحی تندیس برای سازمان‌ها باید مد نظر قرار گیرد این است که هر چه این تندیس خلاقانه‌تر طراحی شود برای کارمندان شما هم جذاب خواهد بود. زیرا یک تندیس با طراحی خلاقانه مطمئنا به عنوان یک وسیله تزیین در منزل کارمندان قرار می‌گیرد. این کار نیز احتمال مواجهه با نام برند شما را چندین برابر خواهد کرد.

تابلوی تزیینی:

همه ما ایرانی‌ها معمولا عادت داریم که محیط کار یا زندگی خود را به کمک تابلوهای تزیینی زیبا، مزین کنیم. چرا شما از یک تابلو زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز استفاده نکنید؟

نکته قابل توجهی که در زمینه تهیه تابلوی تزیینی به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز باید مد نظر قرار گیرد این است که هر چه طراحی این تابلو جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال یکی از ایده‌های خلاقانه برای تهیه هدیده تبلیغاتی عید نوروز تهیه تابلویی به شکل پازل است. طرح این پازل نیز می‌تواند صحنه‌ای از طبیعت بهار یا طبیعت بهاری شرکت شما باشد.

تابلوهای برجسته سفالی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه هدیه تبلیغاتی عید نوروز هستند. اما نکته‌ی قابل توجهی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد این است که لوگوی سازمان شما باید به گونه‌ای در بخشی از این تابلو قرار گیرد که حالت نامحسوسی داشته باشد تا کارمندان شما بتوانند به راحتی از آن برای تزیین منزل خود استفاده کنند. البته هزینه تهیه این تابلوها در تعداد بالا بسیار زیاد خواهد بود.

ست چایخوری به عنوان هدیه نوروزی شرکت:

ست چایخوری به عنوان هدیه نوروزی شرکت

وقتی قرار است هدیه تبلیغاتی عید نوروز کسب و کار شما، با خانواده‌های کارمندانتان نیز قسمت شود باید رنگ و بوی خاصی داشته باشد و از طرفی نیز به گونه‌ای انتخاب شود که به راحتی در منزل کارکنان شما مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ست چایخوری خانوادگی با یک لوگوی پنهان که به عنوان تزیین این ست استفاده شده است می‌تواند گزینه مناسبی برای این هدیه باشد.

با توجه به اینکه معمولا ست چایخوری در دورهمی‌های خانوادگی کاربرد زیادی دارد. بنابراین اگر به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز مورد استفاده قرار گیرد، بیشترین مواجهه با لوگو و نام برند را برای خانواده‌ها به همراه خواهد داشت.

کاکتوس یا گل طبیعی برای هدیه تبلیغاتی عید نوروز:

کاکتوس یا گل طبیعی برای هدیه تبلیغاتی عید نوروز

با توجه به اینکه با فرا رسیدن فصل بهار تازگی و طراوت خاصی بر طبیعت حاکم می‌شود، انتخاب کاکتوس یا گل طبیعی به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها است، زیرا علاوه بر اینکه اهداف تبلیغاتی سازمان شما را تحت پوشش قرار می‌دهد، می‌تواند حس همدلی بیشتری را در خانواده‌های کارمندان شما نیز ایجاد کند.

هر چند در حالت کلی گل‌های طبیعی گزینه مناسب‌تری برای این هدایا هستند اما با توجه به اینکه کاکتوس ماندگاری بیشتر و عمر طولانی‌تری دارد بیشتر از سایر انواع گل‌ها مورد استفاده و استقبال کسب و کارها قرار می‌گیرد.

شمع یک هدیه ساده:

شمع یک هدیه ساده

یکی دیگر از متفاوت‌ترین انواع هدایایی که می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز مورد استفاده قرار گیرد شمع است. با توجه به اینکه در فرهنگ ما ایرانیان شمع به عنوان نماد روشنایی در سفره هفت سین مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین تهیه شمع به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند تاثیرگذاری زیادی بر روی خانواده‌ی کارمندان ما داشته باشد. از سوی دیگر نیز هر چه طراحی این شمع‌ها خلاقانه‌تر باشد تاثیرگذاری آن نیز بیشتر و برای خانواده‌ها جذاب‌تر خواهد بود.

استفاده از ست ماگ و زیر لیوانی به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروز:

استفاده از ماگ‌ها هم در شرکت‌ها و هم در داخل خانه بسیار مرسوم است. شما می‌توانید لوگو و یا متن مورد نظر خودتان را در گوشه‌ای از ماگ‌ها و زیر لیوانی‌ها حک کرده و از ست آن‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی شرکت استفاده کنید. این هدیه هم کاربردی است و هم اینکه بسیار ساده و شیک.

آنچه تا کنون گفته شد تنها چند ایده خلاقانه ساده برای انتخاب هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای سازمان‌های مختلف است. اما مهمترین نکته‌ای که در انتخاب این هدایا باید مورد توجه قرار گیرد زمینه فعالیت سازمان‌ها است. زیرا هر نوع هدیه‌ای نمی‌تواند برای هر کسب و کاری مناسب باشد.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *