شکلات, شکلات های سفارشی, مناسبت ها

هدیه سازمانی لوکس برای نوروز

ایده‌های کادو برای روز معلم

در این مطلب قصد داریم تا چند هدیه سازمانی لوکس برای نوروز را معرفی نماییم. بعضی از سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها  درتدارک هدایای مناسبی برای مشتریان و کارمندان خود هستند. تهیه هدیه برای مناسبت‌های خاص مانند نوروز باعث ایجاد محبت و همبستگی بین مشتری و سازمان می‌شود.

برترین تولیدکننده شکلات اختصاصی با بسته‌بندی شخصی سازی در ایران

این هدایا باید در خور و شایسته مشتریان آن‌ها باشد. هدیه سازمانی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ یکی از عوامل مهم در انتخاب هدیه، شناخت سلایق هدیه گیرندگان است. برای آشنایی با عوامل دیگر و انواع هدایای سازمانی نوروز تا انتها با ما همراه شوید.

چگونگی انتخاب هدیه سازمانی لوکس برای نوروز

برای تدارک و تهیه یک هدیه باید موارد زیر را در نظر بگیرید تا تاثیر بیش‌تری روی مخاطب بگذارد:

  • هدف: سازمان باید هدف خود را از دادن هدیه مشخص کند. آیا اهدف فقط هدیه است یا می‌خواهد انگیزه‌ای در مشتری یا کارمند ایجاد کند؟
  • سلیقه هدیه گیرنده: هدیه باید مطابق سلیقه مخاطب باشد بنابراین باید به سلیقه مشتری یا کارمندان پی ببرید.
  • تاثیر گذار: یکی از ویژگی‌های مهم هدیه این است که روی مخاطب تاثیر عمیقی بگذارد. چیزی که بتواند هدیه نوروز را از سایر هدیه‌ها متمایز کند. به عنوان مثال از نمادهای عید نوروز بر روی بسته بندی هدیه استفاده شود.
  • کاربردی: سعی کنید هدیه یا نوع بسته بندی آن نمادی از نوع کسب و کار باشد. این ویژگی زمانی اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند که هدیه برای مشتریان سازمان تهیه شود.
  • کیفیت مناسب: هر هدیه‌ای اعم از خوراکی، اکسسوری، صنایع دستی باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا بتواند مشتریان بیش‌تری را به خود جلب کند.
  • حفظ آراستگی هدیه: نیازی به لوگو یا نوشته‌های زیاد نیست. انتخاب طرح یا نوشته در حدی که پیام مناسبت را برساند، کافی است. ظاهری نامرتب و شلوغ دل مخاطب را می‌زند.

معرفی چند هدیه سازمانی لوکس برای نوروز

از آنجایی که هدیه سازمانی برای نوروز در نظر گرفته می‌شود، بهتر است رنگ و بوی سنتی به خود داشته و نمادی از فرهنگ ایرانی و نوروز را درون خود بگنجاند.

هدیه سازمانی لوکس برای نوروز

  • انواع تقویم‌ها: یکی دیگر از هدایای نفیس لوکس سازمانی در ایام نوروز که بسیاری از مشتریان و کارمندان آن را می‌پسندند، انواع تقویم و سررسیدها با طرح ورنگ‌های متنوع سنتی است. اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها و ارگان‌ها تقویم را برای مخاطبان خود تهیه می‌کنند زیرا انواع متفاوتی اعم از رومیزی، جیبی، دیواری و سررسید را شامل می‌شوند و تنوع پذیرند.
  • تابلوهای نفیس : تابلو فرش، انواع خوشنویسی از جمله سیاه مشق و چلیپا، نقاشی و نگارگری با طرح و نقش سنتی یکی دیگر از هدایای لوکس محسوب می‌شوند.
  • مجسمه: مجسمه‌ها طیف مختلفی را شامل می‌شوند بنابراین قدرت انتخاب زیادی دارید. مجسمه یا باید طبق سلیقه مخاطب باشد یا باید جلوه‌ای از نوروز و فرهگ سنتی ایران را به رخ بکشد.
  • صنایع دستی: ایران صنایع دستی نفیسی از جمله قلم زنی، مینا کاری، فیروز کوبی، خاتم کاری و… را در بر می‌گیرد. از همین رو صنایع دستی گزینه مناسبی برای هدیه نوروز است چرا که جلوه‌ای از نماد فرهنگ کشورمان است. برای جذابیت هدیه می‌توان نام برند یا سازمان را روی صنایع دستی حک کرد.
  • اکسسوری‌های لوکس: ست چرمی، ساعت مچی، ساعت دیواری، خودکار و خودنویس از اکسسوری‌های معروف و عامه پسند هستند. انتخاب طرح و بسته بندی اکسسوری‌ها باید با سلیقه مخاطب سنخیت داشته باشد. مثلاً روی خودنویس نام مخاطب را حک کنید.
  • جعبه‌های خوراکی: می‌توانید از بسته بندی‌های آجیل، شیرینی و شکلات به عنوان هدیه نوروزی استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که طرح و نقش بسته بندی آن پیامی از عید نوروز باشد. این نوع از هدایا بهترین نوع کادو هستند زیرا با انواع سلیقه‌ها سازگار خواهند بود. خوراکی را همه می‌پسندند به ویژه اگر شخص کادو گیرنده به شکلات و شیرینی علاقه داشته باشد.

اقدامات شوکوبرندز

مجموعه شوکوبرندز سابقه درخشانی در تهیه هدایای مناسبتی داشته‌است. اگر مایلید تا از شکلات، شیرینی و آجیل به عنوان هدیه سازمانی لوکس برای نوروز استفاده کنید، شوکوبرندز در خدمت شماست‌. اگر تعداد سفارش شما بالاست اصلاً نگران نباشید زیرا این مجموعه قادر است انواع گوناگونی از شکلات‌ها را در تعداد بالا به مشتریان خود ارائه دهد.

سخن پایانی

برای تهیه یک هدیه لوکس نوروزی باید به سلیقه هدیه گیرنده، کیفیت، جذابیت و آراستگی ظاهر هدیه توجه کنید‌. وقتی صحبت از هدیه لوکس می‌شود، یعنی ارزش هدیه و بسته بندی آن باید بالاتر از حد معمول باشد. در این مطلب چند نمونه از این هدایا معرفی شد و اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که مطابق سلیقه همگان باشد بهتر است این هدیه از جنس خوراکی‌های جذابی مانند شکلات باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *