شکلات های سفارشی, مناسبت ها, هدیه و کادو ها

هدایای خلاقانه نوروزی و سازمانی

شکلات سفارشی برای عید فطر

اگر شما به دنبال هدایای خلاقانه نوروزی و سازمانی هستید، باید بگوییم در مرحله اول باید کمی تحقیق و مطالعه داشته باشید تا بتوانید در این امر راحت‌تر به موضوعات جدیدی دست پیدا کنید. وقتی صحبت از خلاقیت به میان می‌آید، باید هدایایی در نظر گرفته شود که با هدیه‌های معمولی فرق کند و مخاطب را شگفت زده کند.

شکلات اختصاصی بسازید

خلاقیت می‌تواند شامل خود هدیه یا بسته بندی شود. از آنجایی که هدیه به مناسبت عید نوروز در نظر گرفته می‌شود، علاوه بر خلاقیت باید نمادی از نوروز در بسته بندی یا هدیه وجود داشته باشد. برای شناخت هدایای خلاقانه نوروزی و سازمانی و ویژگی آن‌ها تا انتها در کنار ما بمانید.

ویژگی هدیه خلاقانه سازمانی برای نوروز

هدیه‌های خلاقانه باید با سایر هدایا تفاوت داشته باشند تا در ذهن مخاطب تصویری ماندگار به جا بگذارند‌. البته نوروز مناسبتی است که خاطره هدیه دادن و هدیه گرفتن را در ذهن افراد ثبت می‌کند اما هر هدیه‌ای مخاطب را به وجد نمی‌آورد.

یکی از راهکارهای ایجاد خلاقیت، بسته بندی منحصر به فرد است. افراد قبل از اینکه هدیه را ببینند، با بسته بندی مواجه می‌شوند بنابراین اگر بسته بندی جدید و غیر تکراری باشد، قطعاً مخاطب به وجد می‌آید. مثلاً برای مدل بسته بندی یکی از سین‌های هفت سین باشد.

هدیه نفیس سازمانی

معرفی چند هدایای خلاقانه نوروزی و سازمانی

هدیه خلاقانه زیادی متناسب با عید نوروز وجود دارد که چند نمونه از آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • کلاس‌های آموزشی: با انتخاب خود مخاطب در کلاس مورد علاقه شان اعم از خوشنویسی، نقاشی و یا سفالگری شرکت کنند.
  • بلیط سفر: یکی دیگر از هدایایی که مورد پسند بسیاری از کارمندان و مشتریان قرار می‌گیرد، بلیط سفر است. شیراز، اصفهان، کاشان، قشم، کیش، گیلان و مازندران از استان‌های پرطرفدار برای سفرهای نوروزی هستند.
  • بلیط کنسرت: شنیدن ساز و آهنگ‌های محلی در ایام نوروز حال و هوای دیگری دارد بنابراین بلیط کنسرت هدیه جذابی محسوب می‌شود.
  • بسته‌های توسعه فردی: این بسته‌ها به رشد و توسعه افراد بهبود می‌بخشد و باعث بهتر شدن وضعیت روحی و روانی افراد می‌شود. بسته‌هاط توسعه فردی به عنوان هدیه نشان می‌دهد که یک سازمان به رشد فردی کارمندان و مشتریان خود اهمیت می‌دهد.
  • گیاهان آپارتمانی و زینتی: گل و گیاه در خانه یا محل کار علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا باعث افزایش انرژی و آرامش می‌شود‌. از طرفی هدیه دادن گل و گیاه به مناسبت فرا رسیدن بهار و آغاز حیاتی دوباره جلوه‌ای زیبا پیدا می‌کند.

هدایای-خلاقانه-نوروزی-و-سازمانی

  • کارت پستال: کارت پستال‌ها ارزش فرهنگی بالایی دارند اما باید توجه داشته باشید که کارت پستال باید خلاقانه طراحی شود و نوشته یا شعر آن به دل مخاطب بشیند.
  • بلیط مکان‌های دیدنی: ایام نوروز فرصت مناسبی برای آشنایی بیش‌تر با فرهنگ و آداب رسوم کشورمان است. از همین رو تهیه بلیط موزه، باغ‌ها و آثار باستانی می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.
  • کارت هدیه: می‌توانید انتخاب هدیه را به کارمندان یا مشتریان خود واگذار کنید. مثلاً کارت هدیه فقط متعلق به یک فروشگاه خاص باشد.
  • باکس‌های شکلات ویژه: از بهترین هدایایی که می‌توان نام برد باکس‌های شکلاتی ویژه هستند که دارای بسته بندی شیک بوده و شکلات‌هایی با طرح یا نوشته خاص را دارند و می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

مزایای هدایای خلاقانه نوروزی و سازمانی

هدیه دادن به مشتریان و کارمندان حس همبستگی را میان آنان افزایش می‌دهد. از دیگر مزایای هدیه خلاقانه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تعامل بیش‌تر با مشتری: قطعاً هدیه نوروزی در ذهن افراد باقی می‌ماند اما اگر این هدیه دارای ویژگی‌های خلاقانه باشد، تعامل با مشتری دو چندان می‌شود. هدیه خلاقانه ایده مناسبی برای جذب مشتری و تبدیل آنان به مشتری وفادار است.
  • افزایش بهره وری در کار: در صورتی که هدیه نوروزی برای کارمندان یک سازمان در نظر گرفته شود، رضایتشان بیش‌تر شده و در نتیجه کار خود را با روحیه بیش‌تری انجام می‌دهند و محیط کار به محیطی فعال و پویا تبدیل می‌شود.
  • مشهور شدن: نوروز فرصت بسیار مناسبی برای تاثیر گذاری روی مخاطبان است. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و نام و نشان سازمان را روی هدیه بگنجانید، قطعاً سازمان با مشهوریت و محبوبیت بیش‌تری مواجه می‌شود.

اقدامات شوکوبرندز

شوکوبرندز همواره مبتنی بر ایجاد خلاقیت در محصولات و بسته بندی‌های خود بوده‌است. این مجموعه آمادگی کامل را دارد تا مطابق سلیقه شما هدیه‌های مختلف سازمانی را برای مناسبت‌های خاص از جمله نوروز فراهم نماید. اگر سری به سایت شوکوبرندز بزنید، حتماً سفارشات انجام شده توسط این برند را برای انواع سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده می‌کنید بنابراین با خیال راحت سفارش‌هایتان را به ما بسپارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *