خرید و سفارش, شکلات های سفارشی, هدیه و کادو ها

پک نوروزی اداری

شکلات تلخ

با فرا رسیدن نوروز بسیاری از ادارات و سازمان‌ها به دنبال تهیه هدیه هستند اما پک نوروزی اداری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ برخی از اداره‌ها ترجیح می‌دهند تا یک هدیه را به کارمندان و مشتریان خود ارائه دهند اما بسیاری دیگر چندین هدیه را در قالب یک پک تهیه می‌کنند.

سفارش‌های عمده و سازمانی شامل (شکلات، شکلات بیسکویتی، چای، قهوه فوری و انواع دمنوش)

تناسب هدیه با ایام نوروز و با کیفیت بودن هدایا از مهم‌ترین ویژگی‌های پک هستند. پک‌های مناسبتی به ویژه نوروز علاوه بر آنکه باعث زنده نگه داشتن رسومات قدیمی می‌شوند به پیشرفت کار نیز کمک می‌کنند. شاید بپرسید چگونه؟ در ادامه مفصل به پاسخ این سوال پرداختیم. هدف ما در این مطلب معرفی پک‌های نوروزی و نکات مهم در انتخاب پک است.

برای پک‌های اداری نوروز به چه نکاتی توجه کنیم؟

پک معمولاً متشکل از چند هدیه مرتبط با هم است. مثلاً پک حاوی انواع دمنوش گیاهی با یک لیوان دمنوش ساز باشد. در ادامه به مثال‌های بیش‌تری اشاره می‌کنیم. نکته بعدی تناسب هدیه یا بسته بندی پک با ایام مورد نظر است. مثلاً در اینجا که هدف پک نوروزی است، پک می‌تواند شامل هفت سین باشد یا بسته بندی پک به شکل یک صندوقچه و همراه با طرح‌های سنتی باشد.

ثبت سفارش شخصی

شناخت سلیقه مخاطبان از دیگر مواردی است که باید برای تهیه پک به آن‌ها توجه کنیم. در صورتی که پک نوروزی کاربردی باشد بهتر است زیرا مخاطب امکان استفاده از اجزای آن را دارد. توجه به این موارد برای مشتریان اهمیت بیش‌تری دارد زیرا هدیه علاوه بر احترام به مشتری جنبه تبلیغاتی نیز پیدا می‌کند. همچنین هدیه به کارمندان اداره باعث می‌شود تا محیط کار شور و نشاط بیش‌تری پیدا کند و کارمندان با دریافت احترام از کارفرما انگیزه بیش‌تری برای کار دارند در نتیجه در روند کاری پیشرفت حاصل می‌شود.

پک نوروزی اداری شامل چه مواردی است؟

هر نهاد و ارگانی بسته به کار و برنامه خود پک یا هدایایی را به کارمندان و مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه چند نوع پک اداری نوروزی را معرفی می‌کنیم:

  • ست سفره هفت سین مزین به میناکاری، مس، فیروز کوبی، قلم زنی و خاتم کاری از پک‌های بسیار نفیس نوروزی هستند که مهم‌ترین نماد نوروز را در بر می‌گیرند.
  • برای کارمندان آقا یا خانم از عطر و ادکلن بهره بگیرید؛ چرا که هدیه‌ای پرطرفدار محسوب می‌شود. وجود یک کارت پستال نوروزی به جذابیت پک می‌افزاید.
  • پک خوراکی‌های نوروزی برای کارمندان جذابیت زیادی را به همراه دارد. این پک بسته به سلیقه کارفرما با انواع شیرینی‌ها، شکلات و آجیل قابل بسته بندی است.

پک نوروزی اداری

  • گزینه بعدی انتخاب برخی از دمنوش‌های گیاهی و لیوان دمنوش ساز است. بهتر است دمنوش‌های خوش عطر و بو را انتخاب کنید تا حس خوبی را برای فرد به ارمغان آورد.
  • ست کیف پول، جاکلیدی و کمربند از متداول‌ترین پک‌ها است که برای آقایان در نظر گرفته می‌شود. یکی دیگر از انتخاب پک نوروزی اداری برای بانوان نیز ست کیف پول، کیف لوازم آرایش و جاکلیدی با درج نقوش سنتی است.
  • قهوه جوش همراه با قهوه، انواع شکلات اعم از شیری، تلخ، میوه‌ای و مغز دار و یک قهوه خوری ترکیب جالبی را رقم می‌زند. اگر طرح روی جلد شکلات‌ها با نوروز سنخیت داشته باشد، جذابیت پک بیش‌تر می‌شود. مثلاً طرح تذهیب، هفت سین یا نوشته نوروز مبارک روی جلد قرار گیرد.
  • اکسسوری‌ها اجزای گسترده‌ای را شامل می‌شوند و انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. ماگ، انواع دکوری‌های منزل اعم از ساعت یا مجسمه و… نمونه‌هایی از اکسسوری هستند. مثلاً پک اداری با یک ساعت رومیزی و ماگ بسته بندی شود به طوری هم روی ماگ و هم روی ساعت نوشته یا شعری مرتبط با نوروز درج شود.

پک نوروزی اداری شکوبرندز شامل چیست؟

می‌دانیم که یکی از هدایای پرطرفدار در ایام نوروز شکلات و شیرینی است زیرا با روزهای شاد و فرخنده سنخیت دارد. شوکوبرندز یکی از شرکت‌های معروف شکلات اختصاصی سفارش دهنده است که انواع شکلات، کاکائو، قهوه، شیرینی و تنقلات را در بسته بندی‌های شیک با طرح‌های زیبا و چشمگیر برای مشتریان خود آماده و ارسال می‌کند. شوکوبرندز هر ساله در کار خود تنوع و پیشبرد فراوانی را حاصل کرده‌است تا لحظات خوشی را برای مشتریان خود رقم بزند. به طور کلی شوکوبرندز برای هر مناسبت ویژگی منحصر به فردی را برای سفارشات اعمال می‌کند. برای آشنایی بیش‌تر با این مجموعه و محصولاتشان می‌توانید به سایت شوکوبرندز مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *