خرید و سفارش, شکلات های سفارشی, هدیه و کادو ها

پک هدیه مدیریتی با امکان شخصی سازی

جذاب‌ترین پک هدیه مدیریتی

منظور از پک هدیه مدیریتی با امکان شخصی سازی چیست؟ یکی ازایده‌های جالب برای پک‌های هدیه سازمان می‌تواند شخصی سازی کردن آن باشد یعنی به این صورت که هدیه برند آن سازمان را بر روی خود حک کند. این کار باعث می‌شود تبلیغات وسیعی را برای آن سازمان به عمل آورد. به عنوان مثال سررسید و یا تقویم‌های رومیزی و دیواری که به عنوان هدایای نوروزی از طرف ارگان‌ها به ما داده‌می‌شوند می‌توانند با حک کردن نام ارگان و مدیریت آن روی این هدایا و نوشته‌ای به مناسبت عید آن را مخصوص نهاد و یا سازمان مربوطه تلقی کنند. این گونه دیگر کسی آن را مورد سو استفاده برای خود قرار نمی‌دهد.

سفارش‌های عمده و سازمانی و محصولات قابل ارائه شامل شکلات، شکلات بیسکویتی، چای، قهوه فوری و انواع دمنوش

پک هدیه مدیریتی با امکان شخصی سازی شامل چه مواردی است؟

بسیاری از هدایا هستند که با حک کردن طرح یا نوشته بر رویشان می‌توان آن‌ها را شخصی سازی نمود مثل قلم و خودکار و خودنویس، ست چرمی کیف‌های جیبی، دوشی، کمربند و خیلی ازهدایای دیگر. با نوشتن نام برند نهاد مربوطه، هدیه منحصر به فردی به طرف مقابل تقدیم کرده و نوعی احترام و محبت خاصی را به مخاطب خود ابراز می‌کنیم. حتی برخی مدیران یا سازمان‌ها لوازم جانبی و یا ساعت مچی با برندهای معروف که نوشته‌ای و یا چند جمله‌ای روی جعبه آن می‌نویسند و به عنوان هدیه‌ای یادگاری به افراد می‌دهند. آن‌ها با دیدن این هدایا هر بار، خاطرات شیرین عید نوروز برایشان تداعی می‌شود.

قلم‌ها یکی از هدایایی هستند که با حک کردن جمله‌ای همراه امضا و یا نوشته‌ای روی آن‌ها و اسم نهاد مورد نظر به عنوان کادوی بی نظیر در  نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها به عنوان یک هدیه نفیس به چشم مخاطب می‌آیند و نوعی احترام و محبت را به مخاطب نشان می‌دهند.

پک هدیه مدیریتی با امکان شخصی سازی

ست‌های چرمی از معروف‌ترین پک‌های هدیه شناخته می‌شوند که اکثرا برای آقایان مناسبند. نوشته‌هایی که بر روی این هدیه‌ها حک می‌شوند، یادآور عید نوروز خواهند بود و لحظات خوشی را برای کادو گیرنده رقم می‌زنند. درکل هدایایی که برای افراد در نظر گرفته می‌شوند باید با سلیقه و برنامه کاری آن‌ها سنخیت داشته باشد که احترام وارزش آن‌ها حفظ شود.

ظرف‌ها و دکوری‌های شیک از جنس‌های متنوع مسی، سفالی، چینی، نقره، برنز از جمله هدایای دیگری هستند که توسط برخی سازمان‌ها به عنوان هدیه داده می‌شوند. به سفارش سازمان بر رویشان اسم نهاد و یا سازمان را درج نموده و با تعداد دلخواه به مخاطبین خود تقدیم می‌کنند. از جمله این موارد می‌توان به یک جفت گلدان یا قندان از جنس مسی، نقره و برنز یا ظروف هفت سین از جنس سفالی با نقوش زیبای سنتی همراه نام نهاد و سازمان بر روی ظروف اشاره کرد.

جذاب‌ترین پک هدیه مدیریتی با امکان شخصی سازی

از هدایای دیگر که می‌توان آن‌ها را شخصی سازی نمود و منحصر به فرد کرد، پک‌های متنوع شکلات، آبنبات و شیرینی‌، آجیل، تنقلات و قهوه می‌باشد. با درج نوشته‌هایی بر روی جعبه‌های شیک و لوکسشان می‌توان آن‌ها را شخصی سازی کرد و این پک‌ها را در این ایام به عنوان هدیه مناسب به مخاطبین خود داد و خاطرات شادی را در ذهن آن‌ها به جود آورد. این هدایا مناسب کسانی هستند که طرفدار خوراکی‌ها و به ویژه شکلات می‌باشند ولی در کل برای ایام عید می‌تواند هدیه مناسبی نیز باشد زیرا حال و هوای عید با شکلات و شیرینی معنا پیدا می‌کند. معمولا این طور است که این هدایا را همه افراد می‌پسندند و هر کسی با هر شغلی و در هر سنی این هدیه را دوست دارد.

آشنایی با خدمات شوکوبرندز

در این مطلب درمورد پک هدیه مدیریتی با امکان شخصی سازی صحبت کردیم و نمونه‌ایی از هدایا را معرفی کردیم. اما آن چه که برای عموم جذابیت دارد پک‌هایی از جنس خوراکی مانند باکس‌های شکلات به همراه آجیل و شیرینی است. شوکوبرندز این امکان را فراهم می‌کند که شما  جعبه هایی جذاب را سفارش دهید. همچنین متناسب با سلیقه خود می‌توانید اقلام داخل باکس را انتخاب کنید که دارای شکلات یا دمنوش یا آجیل باشد. شما برای سازمان یا شرکت خود می‌توانید شکلات‌هایی با طرح و نوشته‌های ویژه سفارش دهید. برای این کار کافیست درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *