خرید و سفارش, شکلات

چه شکلاتی با قهوه بخوریم؟

ترکیب انواع شکلات با قهوه

چه شکلاتی با قهوه بخوریم؟ اگر روزی به کافی شاپ بروید و قهوه سفارش دهید، ازشما سوال می‌شود که قهوه را با چه چیزی میل می‌کنید؟ اولین چیزی که به ذهن شما خطور می‌کند، شکلات است زیرا چیزی مطبوع‌تر و لذت بخش‌تر از این ترکیب نیست. هنگامی که یک روز پر کار را سپری می‌کنیم با نوشیدن یک فنجان قهوه و خوردن تکه‌ای از شکلات به آرامش عمیقی می‌رسیم.

شکلات با نام و طرح اختصاصی شما

شکلات انواع و اقسام مختلفی دارد که با انواع غذاها ونوشیدنی‌ها ترکیب می‌شود و به عنوان یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های دنیا شناخته شده است. انتخاب نوع شکلات همراه با قهوه به سلایق افراد بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم انواع شکلات مناسب برای قهوه را به شما معرفی کنیم.

چه شکلاتی با قهوه بخوریم؟

قهوه از نوشیدنی‌های پرطرفدار دنیا است که با بسیاری از خوراکی‌ها نظیر انواع شکلات‌ها، میوه‌ها، تارت‌های میوه، کرپ‌های میوه‌ای و شکلاتی و حتی با خوراکی‌های تند ترکیب می‌شود اما در این میان شکلات با قهوه از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است چرا که هر دو از خوراکی‌های پرطرفدار جهان محسوب می‌شوند و تقریباً همه سلیقه‌ها را در بر گرفته‌اند. شکلات تلخ، شیری، سفید و شیرین از جمله شکلات‌هایی هستند که با قهوه مصرف می‌شوند.

چرا قهوه را با شکلات بخوریم؟

خوراکی‌های مختلفی با قهوه سرو می‌شوند اما خوردن شکلات در کنار قهوه از طعم بی نظیری برخوردار است. این ترکیب علاوه بر طعم، خواص مفیدی برای بدن دارد که عبارتند از:

  • قهوه و شکلات یک ترکیب فوق العاده مطبوع کنار هم هستند چون هردو از خانواده گیاهان گرمسیری می‌باشند و هر دو محصول ابتدا چیده، تخمیر، خشک وسپس تفت داده می‌شوند.
  • خواص شکلات و قهوه خیلی شبیه به هم هستند زیرا هر دو تئوبرومین دارند که محصول جانبی متابولیسم کافئین محسوب می‌شوند. وجود کافئین در قهوه و شکلات باعث افزایش انرژی و رفع خستگی در بدن می‌شود.
  • قهوه و شکلات با دارا بودن فیبر گیاهی سبب تحریک روده می‌شوند که برای هضم و سلامت گوارش مفید است.
  • آنتی اکسیدان موجود در شکلات و قهوه رادیکال‌های آزاد بدن را از بین می‌برند و استرس را کاهش می‌دهند. آنتی اکسیدان علاوه بر کاهش استرس روی بافت مو و پوست تاثیرات مثبتی می‌گذارد.

چه-شکلاتی-با-قهوه-بخوریم؟

 

 

ترکیب انواع شکلات با قهوه

چه شکلاتی با قهوه بخوریم؟ انتخاب نوع شکلات به ذائقه افراد بستگی دارد. بعضی افراد شکلات تلخ و بعضی دیگر شکلات شیری یا حتی شکلات سفید را در کنار قهوه ترجیح می‌دهند. بهتر است بافت قهوه و شکلات عکس هم باشند تا هم طعم جذابی را ایجاد کنند و هم به قول معروف به ذوقمان نزند!

  • اگر قهوه غلیظ و بسیار تلخ میل می‌کنید، از شکلات‌های سبک و شیرین مانند شکلات شیری استفاده کنید تا در طعم تعادل برقرار شود.
  • معمولاً قهوه‌هایی که بسیار داغ هستند و غلظت کمی دارند، با شکلات‌های ترد و یا شکلات‌های بیسکوئیتی میل می‌شوند.
  • اگر از قهوه اسپرسو کلمبیایی یا برزیلی استفاده می‌کنید، شکلات تلخ ۷۰ درصد یا بیش‌تر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • اگر شما هم از افرادی هستید که طعم تلخ را ترجیح می‌دهند، می‌توانید قهوه تلخ را با شکلات تلخ ترکیب کنید تا تازگی و تلخی قهوه بیش‌تر نمایان شود.
  • اضافه کردن پودر کاکائو به قهوه هم گزینه مناسبی است اما تغییر زیادی در طعم آن ایجاد نمی‌کند. ترکیب پودر کاکائو با قهوه برای افرادی مناسب است که دوست دارند تنها از طعم قهوه لذت ببرند و نه چاشنی دیگر.
  • قهوه علاوه بر شکلات با محصولات شکلاتی نیز طعم جذابی پیدا می‌کند. دونات شکلات، کوکی، موس شکلاتی و کیک شکلاتی از مواردی هستند که می‌توانید با قهوه امتحان کنید.
اقدامات شوکوبرندز

شوکوبرندز برای مشتریان خود تنوع بی نظیری از شکلات را به ارمغان آورده‌است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شوکوبرندز متناسب با سلیقه خود هر شکلات یا طرح و عکس و اسم دلخواه خود را سفارش دهید. مشاورین مجرب شوکوبرندز نیز در کنارتان هستند تا در مورد انتخاب و نحوه سفارش شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

چه شکلاتی با قهوه بخوریم؟ در این مطلب با توجه به سلایق مختلف به موارد گوناگونی از ترکیب قهوه و شکلات اشاره کردیم. قهوه و شکلات هر دو دارای خواص بسیار زیادی هستند که در کنار هم علاوه بر طعم جذاب و فوق العاده به عملکرد بدن بهبود می‌بخشند. این اثر بخشی تنها زمانی نمایان می‌شود که در مصرف هر یک زیاده روی نکنیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *