خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

سفارش و ارسال باکس شکلات

ارزانترین کادوی روز معلم

تا به حال به ارسال باکس شکلات به عنوان هدیه فکر کرده‌اید؟ باکس شکلات می‌تواند حسابی عزیزان و اطرافیانمان را غافلگیر سازد. شاید آماده کردن کردن باکس شکلات یا هر چیز دیگری در ابتدا کمی آسان به نظر برسد اما باید نکاتی را پیرامون این کار در نظر گرفت. این موارد شامل سلیقه فرد در طعم شکلات، رنگ مورد علاقه فرد و خلاقیت در تزئین باکس می‌شود. اگر قصد سفارش یا درست کردن یک باکس شکلاتی را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

شکلات با نام و طرح اختصاصی شما

سفارش و ارسال باکس شکلات

از آنجایی که بیش‌تر افراد شکلات را دوست دارند، باکس شکلات یک هدیه جذاب برای اطرافیان و حتی همکارانمان به شمار می‌رود. کیفیت و نوع شکلات، خلاقیت در تزئین و رنگ بندی، استحکام در بسته بندی و حمل و نقل مناسب از مواردی هستند که باید در سفارش و یا آماده کردن باکس شکلات اعمال شوند. در ادامه به صورت جداگانه به هر کدام می‌پردازیم.

کیفیت و نوع شکلات

اولین نکته برای باکس شکلات، کیفیت و طعم شکلات است. کیفیت همیشه در ذهن طرف مقابل باقی می‌ماند بنابراین خرید را از یک برند یا فروشگاه معتبر انجام دهید. نکته بعدی طعم شکلات است. باید بدانید که هدیه گیرنده چه طعمی از شکلات را می‌پسندد. برای راهنمایی بیش‌تر انواع شکلات‌ها را به صورت زیر دسته بندی کردیم:

  • شکلات تلخ: شکلات‌های تلخ درصد بالایی از کاکائو را شامل می‌شوند و شکر کمی دارند.
  • شکلات سفید: شکلات سفید همان طور که از نامش پیداست رنگ سفیدی دارد و برای افرادی توصیه می‌شود که عاشق بافت نرم شکلات و طعم شیرین هستند.
  • شکلات نیمه تلخ: شکر و کاکائو در شکلات‌های نیمه تلخ تقریباً به مقدار یکسانی وجود دارد. شکلات نیمه تلخ به افرادی توصیه می‌شود که دوست دارند هم تلخی و هم شیرینی شکلات را یکجا احساس کنند.

سفارش-و-ارسال-باکس-شکلات

  • شکلات شیری: شکلات‌های شیری برای افرادی که طعم شیرین را دوست دارند، مناسب است زیرا مقدار قابل توجهی از شکر و شیر را در برمی‌گیرد.
  • شکلات ‌های طعم دار: اضافه کردن ترکیباتی مانند میوه، ریزدانه‌ها و مغز‌ها به شکلات می‌تواند طعم‌ جذابی ایجاد کند.

خلاقیت در تزئین و رنگ بندی

رنگ بندی باید با مناسبت یا علاقه فرد سنخیت داشته باشد. خلاقیت در تزئین شامل طیف گسترده‌ای می‌شود. موارد زیر برای تزئین باکس مورد استفاده قرار می‌گیرند که البته می‌توانید موارد دیگری نیز اضافه کنید:

  • می‌توانید برای ارسال باکس شکلات از یک یادداشت، شعر یا کارت پستال مناسبتی کمک بگیرید تا احساس مهربانی بیش‌تری را به فرد منتقل کنید.
  • اگر در باکس علاوه بر شکلات از مواردی همچون گل مصنوعی، کاغدهای رنگی، خوراکی‌های دیگر مانند آبنبات، آویزهای کوچک و شمع استفاده کنید، جذابیت بیش‌تری خواهد داشت.
  • طرح یا یک لوگوی خاص روی جعبه قاب ماندگاری را برای فرد ایجاد می‌کند. به عنوان مثال اگر باکس را برای تولد سفارش می‌دهید، می‌توانید طرح بادکنک یا کیک را انتخاب کنید.
  • وجود یک برجستگی روی شکلات حس خوبی را به فرد منتقل می‌کند. این برجستگی می‌تواند شامل یک نوشته یا طرح باشد.
  • بهتر است رنگ بندی با سلیقه هدیه گیرنده یا مناسبت هدیه همخوانی داشته باشد. مثلاً اگر قصد دارید برای شب یلدا باکس شکلات هدیه بدهید، استفاده از رنگ قرمز جذابیت بیش‌تری دارد یا می‌توانید از رنگ‌های مکمل برای باکس استفاده کنید.

شکلات با نام و طرح اختصاصی شما

بسته بندی و حمل و نقل

اگر خودتان قصد دارید تا یک باکس شکلاتی درست کنید، حتماً به نحوه بسته بندی دقت کنید تا هنگام جابجایی و حمل و نقل باکس و محتویات درون آن دچار آسیب نشوند. در صورتی که قصد سفارش باکس را دارید، باید از سابقه برند مورد نظر در حمل و نقل و بسته بندی اطمینان حاصل کنید.

اقدامات شوکوبرندز

مجموعه شوکوبرندز با رعایت تمامی موارد گفته شده اعم از حفظ کیفیت، نوع بسته بندی، تزئین باکس، ایجاد طرح و لوگو روی شکلات و حمل و نقل مناسب، یک باکس شکلاتی جذاب را برای شما فراهم می‌کند بنابراین می‌توانید با خیال راحت سفارشتان را به شوکوبرندز بسپارید.

سخن پایانی

در این مطلب هر آن چیزی که برای سفارش و ارسال باکس شکلات لازم بود را بیان کردیم. انتخاب مدل باکس و محتویات درون آن به مناسبت و سلیقه فرد بستگی دارد. برای سفارش باکس شکلاتی به مجموعه یا برندی مراجعه کنید که ویژگی‌هایی از جمله رعایت موارد بهداشتی، حمل و نقل مناسب، بسته بندی محکم را دارا باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *