شکلات های سفارشی

هدایای تبلیغاتی برای مدیران ارشد

شکلات های تبلیغاتی، خاص‌ترین هدیه ممکن

در دنیای تبلیغات سعی بر این است تا با تاثیرگذاری هرچه بیشتر بتوان در ذهن مخاطب نفوذ کرد تا آنها به مشتریانی وفادار و همیشگی تبدیل شوند و استفاده از تاثیر هدایای تبلیغاتی نیز یکی از همین روش‌هاست. درواقع به کمک هدایای تبلیغاتی نه تنها می‌توان خدمات قابل ارائه را نشان داد بلکه این روش اگر به درستی انجام شود قادر است تا احساس ارزشمندی و اطمینان را در مخاطب خود ایجاد کند. از این رو در این مقاله از شوکوبرندز درباره‌ی هدایای تبلیغاتی و تاثیر آن بر روی مدیران خواهید خواند.

تا چه اندازه تبلیغات اثر دارند؟

حتما اتفاق افتاده است که از جلسه‌ای بیرون آمده‌اید و همراه خود یک خودکار یا روان نویس که به شما هدیه داده شده است بیرون آورده‌اید. یا حتی ممکن است یک شکلات خوشمزه‌ای که در محل کار برای شما آورده‌اند را به خاطر سپرده باشید. درواقع وقتی می‌گوییم تبلیغی که درست انجام شود، تاثیرش باقی خواهد ماند همین است. ممکن است شما در لحظه‌ای که یک هدیه‌ای به عنوان تبلیغ دریافت می‌کنید را کم اهمیت بشمارید اما وقتی در جای درست و با جلوه‌ای درست به شما هدیه داده شوند، قطعا به یاد خواهید سپرد.

اما اگر یک پله به عقب برگردیم و از دید کلی‌تری به موضوع تبلیغات نگاه کنیم، می‌توانیم ببینیم که در تمامی بازارهای داخلی و خارجی پیش از آنکه محصول اهمیت داشته باشد، تبلیغی که برای ارائه‌ی آن به دیگر افراد انجام می‌شود اهمیت دارد. یعنی ممکن است شما جنسی را در یک فروشگاه بخرید در حالی که برندهای دیگر محصولات بهتری را عرضه کرده‌اند؛ اما تبلیغات با ذهن شما کاری کرده است تا باور کنید که جنسی که خریدید بهترین است. به همین دلیل علاوه بر کیفیت محصول ارائه شده، روش‌های تبلیغاتی برای آن نیز اهمیت دارد. که یکی از این روش‌ها استفاده از تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی افراد است.

هدایای-تبلیغاتی

هدیه‌ و حس ارزشمندی

همه‌ی ما هدیه گرفتن را دوست داریم و وقتی شخصی به ما هدیه‌ای می‌دهد حتما احساس خوبی در ما ایجاد می‌شود. احساس دیده شدن، احساس ارزشمندی و حس دوست داشته شدن. حال تصور کنید که انتظار هدیه گرفتن را ندارید اما شخصی به شما هدیه می‌دهد. تمام احساساتی که درباره‌ی آنها گفتیم می‌توانند چند برابر در شما به وجود بیایند. درواقع می‌توان گفت که روش کارکرد هدایای تبلیغاتی به این شکل است. در مکان و زمانی که افراد انتظار آن را ندارند به آنها هدیه‌ای داده می‌شود. این روش می‌تواند به اندازه‌ای تاثیر گذار باشد که برندهای بزرگی از آن برای جذب مشتری‌های بیشتر و ایجاد حس ارزشمندی و وفاداری در آنان استفاده می‌کنند.

اما این هدایا چه ویژگی‌هایی دارند؟ هدیای تبلیغاتی معمولا محصولات، اشیا و یا لوازمی هستند که با لوگو و طرح اختصاصی شرکتی که آنها را هدیه می‌دهد عرضه و برای بازاریابی از آنها استفاده می‌شود. درواقع شرکت‌های به کمک این هدایا سعی بر این دارند تا نفوذ و تاثیرگذاری خود را بر روی مخاطبین خود بیشتر کنند تا مشتریان آنها وفادار بمانند. این هدایا می‌توانند به صورت خودکار، سررسید، دفترچه یادداشت، تقویم، پد موس و فلش مموری تا هدایای خوراکی مثل بسته‌های چای و دمنوش و شکلات با برند شرکت‌ها، لوگو و بسته‌بندی اختصاصی عرضه شوند.

هرچه اختصاصی‌تر، بهتر

اما از کجا می‌توان اطمینان داشت که هدیه‌ی تبلیغاتی که ارائه می‌دهیم، تاثیر گذار است؟ به طور کلی نمی‌توان گفت حتما هدیه‌ای که می‌دهیم تاثیر دارد. اما با در نظر داشتن یک نکته می‌توان تاثیر هدایای تبلیغاتی خود را افزایش داد. هرچه اختصاصی‌تر، بهتر.

فرض کنید که برای جلب توجه مدیر یک شرکت باید در طی جلساتی با اعضای هیئت مدیره صحبت کنید. از این رو برای آنکه تاثیر صحبت‌های خود را بیشتر کنید از هدایای تبلیغاتی استفاده خواهید کرد. هدیه‌ای که در نظر دارید می‌تواند محصول شرکت شما و یا هر چیز دیگری باشد.

راهنمای سفارش

حال شما به عنوان مثال شکلات و یا دمنوش را به عنوان هدیه در نظر می‌گیرید که شوکوبرندز آن را به صورت اختصاصی بسته‌بندی آن را برای شرکت شما و با طرح و لوگوی دلخواه طراحی کرده است. این شکلات‌ها و یا دمنوش‌ها که با کیفیت بالایی تولید شده‌اند و بسته‌بندی هماهنگ با برند شما را دارند، قادرند تا در ذهن مخاطبتان که مدیران یک شرکت هستند، بمانند. از این رو در کنار تاثیر هدایای تبلیغاتی و یک ارائه‌ی محصول عالی، توجه افراد حاضر را جلب کرده و موفقیتی در کار خود کسب کرده کرده‌اید.

از این رو شوکوبرندز اینجاست تا با ارائه‌ی بهترین محصولات و طراحی بسته‌بندی‌ها به شما در موفقیت‌های کاری و جذب مشتری‌های وفادار همراه باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *