خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

سفارش شکلات اسمی با طراحی ویژه

تاثیرات بسته بندی در محصولات

مقدمه‌ای بر سفارش شکلات اسمی

بدون تردید شکلات از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خوردنی‌های دنیا محسوب می‌شود که بدون در نظر گرفتن سن و سال اشخاص، همیشه و در همه جا طرفداران خاص خود را داشته است. معمولا شکلات با خاطرات خوب و شادی همراه بوده است و حتی به‌ عنوان هدیه ارزش‌هایی برای اشخاص مختلف نیز پیدا کرده است که بسیاری از افراد برای مناسبت‌های گوناگونی همچون ولنتاین، روز تولد و… شکلات‌های جذاب و سفارش شکلات اسمی به یکدیگر هدیه می‌دهند. این خوشمزه علاوه بر طعم و شکل ظاهری خود، خواص فراوانی نیز دارد. در ادامه این مطلب در خصوص سفارش شکلات اسمی بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شکلات چیست و چرا فایده دارد؟

سفارش شکلات اسمی از تخمیر و سرخ شدن دانه‌های کاکائو تهیه می‌شود. یک شکلات “۷۰ درصد” انتخاب مناسبی خواهد بود؛ زیرا متشکل از ۷۰ درصد دانه کاکائو و ۳۰ درصد شکر است. همچنین دانه کاکائو، دارای کره کاکائو (یک روغن طبیعی) نیز است. دانه‌های کاکائو دربرگیرنده مخلوطی از مواد فوتو شیمیایی با خواص دارویی گوناگون است.

مواد گیاهی اولیه در کاکائو پلی فنول (غالبا فلاونول و پروانتوسیانیدین‌ها) و (غالبا تئوبرومین) هستند. این ترکیبات به صورت گسترده مورد بررسی قرار گرفته‌اند و تصور می‌شود مسئول بسیاری از اثرات درمانی چندگانه در بدن است.

مزایای شکلات شامل:

  • آنتی اکسیدان
  • ضد التهاب
  • پیشگیری از لخته‌ شدن خون
  • اتساع عروق خونی
  • محافظت از سلول‌های عصبی
  • کاهش مقاومت انسولین
  • افزایش جریان خون به مغز
  • تنظیم ژن‌های کنترل کننده وزن بدن
  • مهار رشد سرطان

محققان به وسیله این مکانیزم‌ها نشان داده‌اند که شکلات فوایدی برای سلامتی دارد که به درمان و پیشگیری از بیماری‌های مغز و سیستم قلبی و عروقی به صورت ویژه‌ای کمک می‌کند.

شکلات اسمی چیست؟

شکلات اسمی به عنوان یک هدیه خوشمزه از جذابیت بالایی برخوردار است. این هدیه هم برای سفارش دهنده و هم برای شخص دریافت کننده بسیار لذت بخش بوده و در جعبه‌های بسیار شیک و زیبا برای شما ارسال خواهند شد. شما می‌توانید اسم عزیزان خود را روی این شکلات‌ها حک کنید و خاطرات نو بسازید.

 

عده کثیری از مشتریان شوکو برند در زمان سفارش شکلات اسمی می‌خواهند یک خاطره دو نفره با همسرشان به ارمغان آورند و تمایل دارند که اسم خود و شریک زندگی‌شان بر روی هر شکلات حک شود. این کار کاملا امکان‌پذیر است و بر اساس سلیقه مشتریان می‌توان شکلات اسمی را هم برای یک نفر و هم برای دو نفر سفارش داد. همچنین می‌توانید نام خود، همسر و فرزندتان را به صورت یک خانواده خوشبخت در کنار هم چاپ کنید و در لحظات شیرین زندگیتان در کنار یکدیگر میل کنید.

شکلات بهترین هدیه

حتما برای شما نیز پیش آمده است که به دنبال یک هدیه خاص و متفاوت برای مشتری‌ها یا مهمانان خود بوده باشید. شوکو برندز این مشکل را بر طرف کرده است.

شکلات‌های سفارشی از جمله بهترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که در حال حاضر شرکت‌های معتبر به‌منظور معرفی برند خود برای مشتریانشان تهیه می‌نمایند. شوکو برندز می‌تواند طرح یا لوگو دلخواه شما را بر روی شکلات حک کند. بیشترین کاربرد شکلات تبلیغاتی برای شرکت‌ها، هتل‌ها، سمینارها و نیز مجالس است.

سفارش شکلات‌ اسمی می‌تواند حتی جشن‌های تولد شما را نیز متحول کند. طراحی لوگو با اسم یا شکل دلخواه شما امکان سورپرایز کردن عزیزان شما را نیز فراهم نموده است.

سفارش انواع شکلات‌های اسمی

شکلات‌های اسمی از جمله هدایایی هستند که به ندرت پیش می‌آید از کسی دریافت کرده باشیم. شما با سفارش شکلات اسمی آنلاین این شانس را خواهید داشت تا دوست صمیمی، یکی از اعضای خانواده و یا محبوب خود را با این بسته شکلات اسمی سورپرایز نمایید. هدیه‌هایی که به صورت اختصاصی و با چاپ اسم شخص تولید می‌شود دیربازی است که مرسوم شده و برای دریافت کننده آن نیز معنای بسیار رمانتیک و خاصی را به همراه خواهد داشت.

سفارش-شکلات-اسمی

 

انواع شکلات اسمی

سفارش شکلات اسمی در انواع متفاوتی طراحی و آماده سازی می‌شود: یک نوع شکلات اسمی که شامل دو حرف است و این دو حرف ممکن است اول حرف اسم دو فرد باشد. شکلات اسمی می‌تواند ترکیبی از اسم شما و شخصی که دوستش دارید و شاید هدیه‌ای از سمت شما برای دو شخص دیگر که به تازگی با یکدیگر آشنا شده‌ و یا ازدواج کرده‌اند باشد. این شکلات سفارشی طبق سلیقه‌ی شما می‌تواند با حروف لاتین و یا حروف فارسی آماده شوند. می‌توانید حروف فارسی یا لاتین را با تایپوگرافی به جذابترین روش سفارش دهید.

سفارش شکلات اسمی بجز حروف اول اسامی می‌تواند به صورت حروف کامل یک اسم هم ثبت شفارش شود، همچنین می‌توانید جملات و عبارات کوتاهی مثل I LOVE YOU یا هر عبارت دیگری که بیانگر احساس شما به شخص مورد نظر باشد را در نظر بگیرید. شکلات اسمی موردنظرتان بعد از ثبت سفارش شما بر اساس قالب درخواستی شما آماده سازی خواهد شد.

سفارش شکلات تصویری با طرح دلخواه و مناسب‌ترین قیمت

در ابتدا قالب موردنظر (حاوی حروف یا عبارت) آماده و پس از آن با کاکائوی رقیق شده پر می‌شود و بعد از آماده سازی و پایان کار، داخل باکس مخصوص هدیه قرار داده می‌شوند. کاکائو به کار رفته در شکلات اسمی با توجه به حجم سفارش می‌تواند در سه طعم شیری، کلاسیک و تلخ از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین نوع موجود در بازار ایران تهیه می‌گردد. شکلات شیری به رنگ سفید، شکلات کلاسیک به رنگ قهوه‌ای و رنگ شکلات تلخ قهوه‌ای تیره است.اما توجه داشته باشید که حجم غالب سفارش گیری برای شکلات تلخ پیش بینی شده و در صورت نیاز به سفارش در طعم های دیگر با تیم فروش شوکوبرندز تماس بگیرید.

سفارش شکلات اسمی در باکس ویژه سورپرایز قرار داده می‌شود. از این رو جلوه هدیه شما دلربا‌تر و چشمگیرتر خواهد شد. لازم به ذکر است که این هنر شما است که بتوانید با ارسال یک هدیه پیام خود را برسانید و سفارش شکلات اسمی در بین انواع هدایا انتخابی بسیار هوشمندانه و شکیل خواهد بود.

 

شکلات اسمی با طرح دلخواه

شما این امکان را دارید که طرح و لوگوی دلخواه خود را به هر صورت که می‌خواهید برای ما ارسال نمایید تا ما آن را بر روی شکلات سفارشی حک کنیم. شوکو برندز با بهرمندی از به روزترین فناوری‌ها می‌تواند هدیه‌ای جذاب و به یاد ماندنی را برای شما آماده کند.

هزینه سفارش شکلات اسمی

ممکن است در نگاه اول تصور کنید که باید قیمت شکلات اسمی زیاد باشد. ولی باید بگوییم که اینطور نیست. شوکو برندز سعی کرده است سفارش شکلات اسمی را در انواع گوناگونی ارائه بدهد که مشتریان با هر سلیقه و قیمتی قادر به خرید بهترین و مناسب‌ترین هدیه باشند. به هیچ‌وجه نگران آب شدن این هدیه نباشید؛ چرا که ما آنها را به نحوی به دست شما خواهیم رساند که صحیح و سالم و بدون هیچ مشکلی این جعبه شگفت انگیز را هدیه دهید‌.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *