شکلات, مناسبت ها

چند ایده طراحی شکلات برای مناسبت‌های خاص ایرانی و خارجی

این روزها بیشتر افراد در مراسم‌های خود و همچنین در مناسبت‌های خاص مانند شب یلدا، عید نوروز، عید قربان و کریستمس و … شکلات طرح دلخواه خود را سفارش می‌دهند. سفارش این شکلات‌ها در انواع طرح‌ها و شکل‌ها صورت می‌گیرد و رنگ‌‌بندی آن‌ها نیز به انتخاب خود مشتری صورت می‌گیرد.

ثبت سفارش شخصی

شکلات از زمان‌های بسیار دور جزو آرمان‌های اصلی جشن‌های ما بوده است و نه تنها به خاطر شیرین بودن آن به خاطر حس نوستالژیکی که دارد، مورد توجه اکثر مردم در جشن‌ها و مناسبت‌هاست.

ثبت سفارش سازمانی

حال تصور کنید کمی ویژگی‌های بصری نیز به حالت نوستالژیک این شکلات‌ها اضافه شود، در ادامه برخی از طرح‌های جذاب شوکوبرند برای مناسبت‌های مختلف را می‌بینید. شما حتی می‌توانید طرح‌های متفاوت و شخصی‌سازی شده‌تری را نیز برای مناسبت‌های دیگر سفارش دهید.

شکلات مخصوص شب یلدا

در این چند روز آخر باقی مانده تا شب یلدا شاید بیشتر افراد بدنبال شکلات‌های طرح دلخواه خودشان برای این شب باشند. طرح‌های زیادی از شکلات را می‌توان به این روز اختصاص داد که از جمله آن‌ها می‌توان به شکلات‌هایی به شکل هندوانه، انار و … اشاره کرد. علاوه بر سفارش طرح‌ها، درصورتیکه مایل به ساختن آن در خانه باشید، می‌توانید شکلات را ذوب کرده و داخل سینی ریخته و سپس دانه‌های انار را بر روی آن بریزید و صبر کنید تا شکلات سفت شود و در آخر آن‌ را به صورت تکه‌های شکلاتی سرو کنید. علاوه بر این، جهت انجام اینکار می‌توانید از قالب‌های قلبی شکل و یا هر قالب دیگر طرح دلخواه خودتان نیز استفاده کنید.

افزون بر انار، می‌توانید هندوانه را نیز قاچ کرده و سپس چوب‌های بستنی را در پوست آن‌ها فرو ببرید و در مرحله آخر نیز قسمتی از هندوانه را در شکلات ذوب شده فرو کرده و اجازه دهید یخ ببندد.

شکلات طرح دلخواه

 

شکلات مخصوص کریسمس

کریستمس نیز بسرعت در حال نزدیک شدن است و بسیاری از افراد در ایران هم این روز را جشن می‌گیرند. شکلات‌های کریستمس می‌توانند در طرح‌های دلخواه از جمله بابا نوئل، درخت کریستمس، آدم برفی و دانه‌های برف و در رنگ‌‌‌بندی‌های مختلف سفارش داده شوند. حال اگر شما خواهان تزیین و آماده سازی این نوع شکلات‌ها در خانه باشید، می‌توانید از قالب‌های موجود در بازار تهیه کرده و شکلات سفید و قهوه‌ای را ذوب کرده و در داخل قالب‌ها بریزید و بعد بگذارید تا سفت شوند. در آخر نیز از میوه‌ها و رنگ‌های خوراکی برای تزیین آن‌ها استفاده کنید.

شکلات مخصوص کریسمس

 

شکلات مخصوص هالووین

جشن هالوین نیز این روزها طرفداران زیادی دارد و در ایران هم مرسوم شده است. برای تهیه شکلات هالوین نیز می‌توانید از قالب‌های موجود در بازار استفاده کنید و یا اینکه از طرح‌های پیشنهادی آنها که بشکل کدو تنبل و آدمک‌های ترسناک موجود می‌باشند و یا هر طرح دلخواه خود، سفارش دهید.

شکلات طرح دلخواه

شکلات مخصوص هالووین

 

شکلات مخصوص روز ولنتاین

به روز ولنتاین نیز چیزی باقی نمانده و شکلات هم بخشی از هدایای اصلی این روز می باشد. شکلات ولنتاین را در خانه با استفاده از قالب‌های قلب، خرس و حروف انگلیسی می‌توانید آماده کنید و یا اینکه از طرح‌های پیشنهادی متنوعی که بصورت سفارشی موجودند، تهیه کنید. برای دیدن سایر طرح‌های شکلات هدیه ولنتاین می‌توانید به این مطلب نیز سر بزنید.

شکلات مخصوص روز ولنتاین

 

شکلات طرح دلخواه مخصوص عید قربان

در عید قربان ممکن است شرکت‌ها و سازمان‌ها به مشتریان خود و زوج‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند، برای یکدیگر هدیه‌هایی را تدارک بینند. شکلات نیز می‌تواند یکی از این هدیه‌ها باشد. شکلات هایی بشکل گوسفند با نوشته عید قربان مبارک، بسیار جالب و مناسب این روز می‌باشند.

شکلات طرح دلخواه مخصوص عید قربان

 

شکلات مخصوص جشن تولد

در جشن تولد شکلات‌های سفارشی با اسم شخص و عبارت تولدت مبارک، می‌توانند هدیه خوبی برای میزبان شما باشند و یا اگر خودتان میزبان این جشن باشید، از این شکلات‌ها می‌توانید برای میهمانان حاضر در جشنتان سرو کنید.

شکلات مخصوص جشن تولد

 

شکلات مخصوص عید نوروز

با فرا رسیدن عید نوروز، اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها به مشتریان و کارمندان خود هدایایی را اهدا می‌کنند. یکی از این هدایا شکلات است، که شرکت‌ها می‌توانند عبارت عید نوروز مبارک را با لوگوی مختص به خودشان بر روی این شکلات‌ها چاپ کرده و تقدیم مخاطبان خود کنند. علاوه بر این، شما در خانه خود برای پذیرایی از مهمانانتان نیز می‌توانید خلاقیت بخرج داده و از شکلات‌هایی به طرح ماهی، حاجی فیروز، هفت سین و… سفارش دهید.

شکلات مخصوص عید نوروز

 

شکلات مخصوص جشن عروسی

امروزه در اکثر عروسی‌ها شیرینی و شکلات سرو می‌شود. شما نیز می‌توانید منحصر بفرد باشید و از این شکلات‌های سفارشی بهمراه اسم خود و همسرتان برای سرو سفارش دهید و یا اینکه آن را بعنوان یادبودی تقدیم میهمانان خود کنید.

شکلات مخصوص جشن عروسی

 

شکلات مخصوص روز پدر و مادر

در این روزهای پرمعنی بیشتر مردم برای پدر و مادر خود هدایایی را تهیه می‌کنند. شما می‌توانید علاوه بر هدیه، از شکلات‌هایی مانند طرح‌های زیر و یا هر طرح مورد دلخواه خود سفارش دهید و باعث خوشحالی دو چندان پدر و مادرتان شوید.

شکلات مخصوص روز پدر و مادر

 

شما میتوانید همه طرح‌هایی را که در بالا به آن‌ها اشاره شد، به اضافه طرح‌های دیگری که مد نظر خودتان است، سفارش دهید. شوکوبرندز، یکی از همین شرکت‌هایی است که کاملا بطور تخصصی بر روی شکلات‌های سفارشی کار می‌کند و در همه مناسبت‌ها می‌تواند بسته‌بندی و شکلات طرح دلخواه شما را با نوشته مورد نظرتان بر روی آن‌ها آماده کند. جهت دیدن تمامی نمونه کارهای شوکو برندز که مخصوص مناسبت‌های خاص نیز می‌باشند، می‌توانید از سایت شوکوبرندز و یا حساب اینستاگرام آن‌ بازدید فرمائید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *