شکلات, مناسبت ها

شکلات ولنتاین ، سفارش یک هدیه خاص

بررسی انواع شکلات ایرانی و خارجی

روز ولنتاین، روزی که مردم عشق و علاقه خود را بیکدیگر نشان می‌دهند، بسرعت در حال نزدیک شدن است و از اینرو شکلات هدیه ولنتاین، گل و … و تزیین آن‌ها برای ولنتاین نیز در این روز از اهمیت خاصی برخوردار است. از نظر تاریخی، هیچ ایده منحصر به فردی مانند شکلات عشق را نشان نداده است. 🍫 یک نماد رمانتیک است 💕

شکلات اختصاصی بسازید

هر ساله شکلات نقش مهمی را در روز ولنتاین بازی می‌کند. تقریبا ۱٫۷ میلیارد دلار برای آب نبات و شکلات ولنتاین سال ۲۰۱۷ صرف شده است.

اما دلیل محبوبیت بیش از حد شکلات در این روز چیست؟

شکلات از زمان سرخپوستان آزتک به عنوان “غذای خدایان” نامگذاری شده است. این خوردنی شیرین ریشه در تاریخ مسوآمریکا دارد و در آن زمان به شکل مایع و دانه‌های کاکائو یافت می‌شد که هردو جزء مواد لوکس و با ارزش بین بزرگان آزتک و مایا بودند. در واقع، دانه‌ کاکائو یک کالای ارزشمند همانند طلا بود و حتی برای پرداخت مالیات‌های تعیین شده توسط حاکمان آزتک بکار می‌رفت. از اینرو طبیعتا شکلات لوکس و خوشایند بوده و برای قرن‌ها بعنوان نماد قدردانی از آن استفاده شده است.

با گذشت زمان شکلات که قابل دسترس‌تر گشت، رابطه کمتری با دارایی و در عین حال رابطه بیشتری با عشق و دوست داشتن برقرار کرد. در سال ۲۰۱۷ خواسته ۹۴ درصد از مردم آمریکا دریافت شکلات به عنوان هدیه ولنتاین بوده است. ولی سوال این است که چگونه می‌توان را زیبا و بی‌نظیر ساخت؟

شکلات برای مناسبت‌های خاص ایرانی و خارجی

امروزه شکلات در انواع طرح‌ها در بازار موجود می‌باشد و با نزدیک شدن هرچه بیشتر ولنتاین تنوع در شکلات نیز افزایش می‌یابد. از آنجاکه شکلات یکی از مهم‌ترین هدیه‌های هر ولنتاینی بشمار می‌آید، بهتر است تا در روش تزیین و تهیه آن خلاقیت بخرج داد و ایده‌هایی را بکار برد که باعث خوشحالی دو چندان طرف مقابل شوند. در ادامه این مطلب به چند نمونه از این ایده‌های خلاقانه پرداخته شده است.

سفارش شکلات ولنتاین بشکل شکلات چوبی

شکلات‌های چوبی در بیشتر فروشگاه‌هایی که وسایل ولنتاین می‌فروسند، موجود می‌باشد. این شکلات‌ها در انواع اقسام طرح‌ها از جمله قلب، خرس، آدمک و …. یافت می‌شوند و شما می‌توانید نوشتن اسم خود و عشقتان و یا عبارت I Love You را بر روی این شکلات‌ها سفارش دهید.

ثبت سفارش شخصی

بی شک دوست و یا عشق شما از گرفتن چنین شکلات‌هایی در کنار هدیه ولنتاین خود بسیار خوشحال خواهد شد.

 

سفارش شکلات ولنتاین بشکل شکلات چوبی

سفارش شکلات ولنتاین بشکل میوه‌های شکلاتی

کمتر کسی پیدا می‌شود که از میو‌ه‌هایی مانند توت‌فرنگی، موز و آناناس خوشش نیاید، بخصوص زمانیکه این میوه‌ها روکش شکلاتی نیز داشته باشند. قرار دادن میوه‌های شکلاتی در یک قاب قلبی شکل زیبا و تزیین آن با روکش‌های شکلاتی رنگارنگ باعث می‌شود تا یک هدیه زیبا و منحصر بفردی را تقدیم زوج خود کرده و او را بی‌نهایت خوشحال کنید.

 

شکلات آجیلی یک هدیه خاص در ولنتاین

یکی از جذاب ترین انواع شکلات که بسیاری ار خوردن آن لذت میبرند شکلات با تکه های آجیل است. این شکلات ها با انواع مختلف آجیل از بادام هندی و فندق گرفته تا بادام زمینی ترکیب یا تزیین شده اند و طعم متفاوتی را در شکلات به وجود آورده اند. اگر معشوقه شما علاقه زیادی به آجیل و شکلات دارد بدون شک از این هدیه شگفت زده خواهد شد.

 

سفارش شکلات هدیه ولنتاین در طرح مورد علاقه شخص

برخی اوقات شاید بخواهید شکلات را نیز با توجه به جنسیت شخصی که می‌خواهید به او هدیه بدهید، انتخاب کنید. در این صورت بهتر است تا به علایق شخصی فرد توجه کنید و شکلات‌ها را در طرح مورد علاقه او سفارش دهید. مطمئن باشید که این یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین هدایای ولنتاین خواهد بود. از جمله این طرح‌هایی که می‌تواند از نظر دخترها جالب و جذاب باشد لوازم آرایشی و برای پسرها سیبیل و یا حتی کت و کراوات خواهد بود.

سفارش شکلات هدیه ولنتاین در طرح مورد علاقه شخص

شکلات‌‌های سفارشی ولنتاین شوکوبرندز

شوکوبرندز که بطور تخصصی بر روی شکلات‌های سفارشی کار می‌کند، می‌تواند شکلات‌های شما را در هر طرح دلخواهی که می‌خواهید، آماده کند و هر نوشته‌ای را که مد نظرتان است، بر روی این شکلات‌ها درج نماید. افزون بر این شما می‌توانید سفارش دهید تا بر روی بسته بندی این شکلات‌ها عکس دو نفره دلخواه خودتان را چاپ کنند و از این طریق هرچه بیشتر باعث خوشحالی زوج خود گردید. برای دیدن نمونه‌هایی از این شکلات‌های سفارشی می‌توانید از سایت شوکوبرندز دیدن کنید.

برای سفارش شکلات مورد نظر خود همین الان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

بیشتر اوقات شاید انتخاب شکلات ولنتاین بطرز صحیح باعث شود تا ارزش هدیه شما چند برابر گردد. پس بهتر است تا در انتخاب آن هرچه بیشتر دقت کنید و باعث ایجاد نوعی سورپرایز و هیجان در طرف مقابل خود گردید.

سفارش شکلات ولنتاین

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *