مناسبت ها

گیفت عروسی: ۱۲ ایده جدید و خاص برای گیفت عروسی

گیفت عروسی

امروزه اکثر زوجین بدنبال یادبود و یا یک گیفت عروسی خلاقانه هستند که در عین ساده، شیک و جذاب بودن، هزینه زیادی هم نداشته باشد. یادبود و یا همان گیفت عروسی چندین سال است که در بین ایرانیان نیز مرسوم شده و در اکثر جشن‌های عروسی به‌عنوان هدیه کوچکی برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. در بیشتر مراسم‌های عروسی، عروس و داماد برای نشان دادن احترام و قدردانی خود نسبت به مهمانان حاضر در جشن از این هدیه‌های کوچک به اسم گیفت یا یادبود عروسی استفاده می‌کنند.

گیفت عروسی

گیفت عروسی

یک گیفت عروسی خلاقانه و زیبا می‌تواند باعث خوشحالی مهمانان شما شده و همچنین موجب شود تا آن‌ها این هدیه را برای همیشه به عنوان یادبودی در پیش خود نگه دارند. بنابراین وقتی که شما می‌خواهید گیفت یا یادبودی را بعنوان کادویی تقدیم مهمانان خود کنید باید گزینه‌هایی را انتخاب نمایید که درعین شیک و جذاب بودن، جنبه کاربردی نیز داشته باشد. اگر شما نیز بدنبال ایده‌های جدیدی هستید که از هدیه‌های مرسوم و سنتی متفاوت‌تر باشد و جالب‌تر بنظر برسد، بهتر است به چند نوع گیفت اشاره شده در متن زیر نیز نگاهی بیندازید.

١) گیفت عروسی در طرح تابلو

هنر و خلاقیت خود را بکار گیرید و یک تابلوی دست ساز برای مهمانان خود بسازید. با استفاده از صدف، سنگ،گل و برگ خشک یک گیفت عروسی خلاقانه را تقدیم میمانان خود کرده و باعث هیجان و خوشحالی آن‌ها شوید.

گیفت عروسی خلاقانه

٢) گیفت عروسی خلاقانه به شکل زیر لیوانی

یکی از هدیه‌های کاربردی که ممکن است اکثر مهمانان از آن خوششان بیاید، زیر لیوانی‌های شیشه‌ای یا چوبی با طراحی اسم عروس و داماد و همچنین اشکال جالب کارتونی و قلبی شکل بر روی آن‌ها می باشد.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

٣) گلدان‌های کوچک

یکی دیگر از گیفت‌های عروسی خلاقانه که می‌‌تواند به‌یاد ماندنی و زیبا باشد، گلدان‌های کوچک در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها و با هک کردن اسم عروس و داماد بر روی این گلدان هاست. شما حتی می‌توانید از گل‌هایی مانند کاکتوس نیز برای زیباتر ساختن گیفت‌های خود استفاده کنید.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

۴) آبنبات‌های عروسی

گیفت‌های عروسی به‌شکل آبنبات و طراحی دیزاین دلخواه و مورد علاقه خودتان بر روی بسته آبنبات‌ها، می‌توانند هدیه جذاب و جالبی برای مهمانتان باشند.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

۵) نمکدان و فلفلدان‌ در طرح مرغ عشق

این نمکدان‌های دوتایی شیک و بانمک می‌توانند ایده جالبی برای تهیه یک گیفت عروسی خلاقانه باشند. همچنین می‌توانید اسم و تاریخ ازدواج خود را بر روی بسته و یا خود این هدیه درج کرده و کادوی خود را بیاد ماندنی‌تر کنید.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

۶) شمع و شمعدان به عنوان گیفت عروسی

یکی دیگر از یادبودهای زیبا و جالبی که شما برای روز عروسی خود می‌توانید در نظر بگیرید، شمع و شمعدان‌هایی در انواع شکل‌ها و با طراحی تصویر، روز ازدواج و یا حروف اول اسم خودتان بر روی این شمع‌ها یا شمعدان هاست.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

٧) آینه‌های کوچک قلبی شکل

امروزه اکثر افراد بویژه خانم‌ها از آینه‌های جیبی و کوچک استفاده زیادی می‌کنند. از اینرو این گیفت عروسی خلاقانه می‌تواند یک هدیه کاربردی و زیبایی برای مهمانان شما باشد. همچنین شما می توانید اسم و تاریخ ازدواج خود را بر روی این آینه‌ها هک کرده و آن را زیباتر و فراموش نشدنی‌تر سازید.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

٨) تاج‌سرهای دخترانه زیبا

شاید یکی از بهترین و خوشحال کننده‌ترین هدیه‌هایی که بتوانید برای مهمان‌های خود، بویژه دخترخانم‌ها تهیه کنید، گل‌سرهای شیک و زیبا با گل‌های رنگارنگ است. شما می توانید با بکار بردن یک روبان کوچک، اسم و تاریخ مراسم خود را نیز بر روی روبان چاپ کرده و آن روز را بیادماندنی سازید.

گیفت عروسی خلاقانه

گیفت عروسی خلاقانه

٩) عکس دونفری عروس و داماد به شکل تکه‌های پازل

شما می‌توانید یک عکس دونفره زیبا از خود و همسرتان را انتخاب کرده و سفارش دهید تا آن را بصورت تکه‌های پازل برایتان آماده کنند. همچنین درج اسم، روز و تاریخ ازدواجتان در گوشه‌ای از این عکس، آن را جالب‌تر خواهد ساخت.

گیفت عروسی جدید

۱۰) بطری‌های شیشه‌ای کوچک به عنوان گیفت خاص برای عروسی:

یکی دیگر انتخاب‌های شما به عنوان هدیه عروسی می‌تواند بطری‌های شیشه‌ای کوچک باشد. شما می‌توانید داخل این بطری‌ها را پر از گلاب و یا خوراکی‌های خوشمزه کنید تا جذاب‌تر نیز به نظر برسند. بر روی شیشه این بطری نیز برچسبی زده می‌شود که نام عروس و داماد و زمان عروسی بر روی آن نوشته شده است.

گیفت خاص برای عروسی

۱۱) کلیدهای قدیمی کوچک:

برای کسانی که به وسایل قدیمی علاقه خاصی دارند پیشنهاد می‌کنیم که از کلیدهای طرح قدیم به عنوان گیفت عروسی خودشان استفاده کنند. به تصویر زیر نگاه کرده و نمونه‌ای این کلیدها را مشاهده کنید. دکوری بودن کلید باعث خواهد شد که سال‌ها درون کمدهای مهمانان شما قرار گرفته و دور انداخته نشود. در کنار کلید جعبه کوچک و یک کارت نیز وجود دارد که بر روی آن نام عروس و داماد و زمان عروسی نوشته شده است. برای جذاب‌تر شدن گیفت می‌توانید جمله خاصی را نیز بر روی کارت بنویسید.

گیفت عروسی جدید

۱۲) شکلات های سفارشی

یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای هدیه عروسی یا همان گیفت عروسی شکلات‌های سفارشی هستند. شکلات های سفارشی در انواع طرح‌‌ها و رنگ‌ها و با نوشته و بسته‌بندی دلخواه شما طراحی می‌شود. شما می‌توانید طرح شکلات عروس و داماد و اسم و تاریخ عقد خود را به هر شکلی که می‌خواهید بر روی این شکلات‌ها سفارش دهید.

 

سایت شوکوبرند این امکان را برای شما فرآهم کرده است که بتوانید شکلات مخصوص به عروسی خودتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. طرح شکلات را خودتان انتخاب کرده و نوشته آن نیز دقیقا نوشته‌ای خواهد بود که شما درخواست داده‌اید. حتی می‌توانید بسته‌بندی این شکلات‌ها را نیز خودتان انتخاب نمایید تا دقیقا مخصوص مراسم عروسی شما باشد.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرند اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

• تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ – ۰۴۱۳۵۵۷۷۳۳۹
• موبایل: ۰۹۱۴۲۱۸۲۷۲۷

این شکلات‌ها با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته شده و طمع لذیذی را به یادگار در ذهن مهمانان شما ماندگار خواهد کرد. تردید نکنید که مهمانان شما از دیدن این گیف عروسی خاص شکه خواهند شد چرا که این شکلات‌ها فقط مخصوص عروسی شما بوده و نمونه آن را دیگر در جایی مشاهده نخواهند کرد. این ویژگی گیفتی است که قابلیت انعطاف پذیری و شخصی سازی دارد.

منبع:

foreverweddingfavors

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *