شکلات, شکلات های سفارشی

چگونه با شکلات جشن تولد بیادماندنی بگیریم؟

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک میتواند از بهترین و شیرین‌ترین هدیه‌ها و یا حتی گزینه‌های سرو در تولد باشد. اگر آن را به عنوان یک هدیه در نظر بگیرید، شاید بتواند یکی از بهترین راه‌های ابراز احساسات و حس دوس داشتن خود نسبت به اطرافیانتان باشد.

شکلات تولد می‌تواند به شکل‌‌های گوناگونی تهیه شود. در صورتیکه شما نیز قصد تهیه اینگونه شکلات را داشته باشید، بهتر است تا به نمونه‌های اشاره شده در مطلب پایین نگاهی بیندازید:

۱) قالب‌های شکلات تولد

یکی از روش های تهیه آن به این صورت است که آن را به روش بن ماری ذوب کرده و بر روی قالب هایی به شکل تولدت مبارک یا happy birthday بریزید و سپس آن ها را آماده سرو کنید. در این مورد شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف شکلات برای درست کردن حروف تولدت مبارک استفاده کنید.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

۲) میوه‌های شکلات تولدت مبارک

روش دوم نیز نوشتن حروف تولدت مبارک بر روی میوه‌ها با شکلات ذوب شده و قیف خامه زنی است. یعنی شما می توانید حروف تولدت مبارک یا Happy Birthday را به کمک قیف خامه زن بر روی میوه‌ها ریخته و آماده سرو کنید. در این مورد شما حتی می‌توانید میوه‌ها را در شکلات فرو برده و سپس میوه‌ها را در یک سینی یا ظرف بزرگی به صورت حروف تولدت مبارک یا Happy Birthday کنار هم بچینید.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

٣) کلاه، بادکنک، شمع و کیک شکلات تولد

سومین روش سرو شکلات تولد می‌تواند با آماده‌سازی شکلات‌هایی به شکل کلاه، بادکنک، شمع و یا کیک در رنگ‌های مختلف و همچنین طراحی کلمات تولدت مبارک بر روی این شکلات‌ها باشد.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

۴) تزئین سبد شکلات تولدت مبارک

ایده جالب دیگری که می‌توان از آن استفاده کرد قرار دادن شکلات‌ها در یک سبد و یا ظرف شیک و سپس تزئین آن سبد شکلاتی با حروف کاغذی Happy Birthday می‌باشد.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

۵) طراحی یا نقاشی اسم فرد بر روی شکلات تولد

این یکی دیگر از ایده‌های خلاقی است که شما ‌می‌توانید برای تهیه شکلات تولدت مبارک از آن استفاده کنید. به این روش که طراحی اسم فرد را بر روی شکلات سفارش دهید و در پایین آن نیز کلمه تولدت مبارک و یا Happy Birthday را درج کنید

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

۶) طراحی شکلات تولدت مبارک بر روی کیک و کاپ‌کیک

امروزه در بیشتر کیک‌ها از شکلات استفاده زیادی می‌کنند. یکی از ایده‌های جالب استفاده شکلات بر روی کیک می‌تواند به این صورت باشد که حروف شکلاتی Happy Birthday را پشت سرهم بر روی کیک بچنید یا به صورت چوبی‌های شکلاتی در کیک فرو ببرید.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

علاوه بر سرو شکلات تولدت مبارک در تولد ممکن است شما بخواهید آن را به‌عنوان هدیه‌ به دوستانی که تولدشان می باشد، تقدیم کنید، در این صورت می‌توانید از شکلات‌های سفارشی که در بازار موجود هستند، تهیه کنید.

در ادامه این مطلب ما به چند نمونه از این شکلات‌های تولدت مبارک سفارشی که می توانید برای جشن تولد نزدیکانتان سفارش دهید، اشاره کرده‌ایم:

شکلات‌های سفارشی اوریو (Oreo):

این کمپانی که عبارت Happy Birthday را بر روی کوکی‌های شکلاتی خود طراحی می‌کند، از اینرو بنظر می رسد که این کوکی‌ها می‌توانند هدیه جالب و خوشمزه‌ای برای تولد باشند.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

پیتزا شکلات سفارشی گورمت (Gourmet):

شاید بهترین هدیه منحصر بفردی که می‌توانید تقدیم دوستان یا نزدیکان خود در روز تولدشان کنید، این پیتزا شکلات‌های خوشمزه و زیبا با نوشته Happy Birthday بر روی آن هاست .

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

شکلات‌های سفارشی گودیوا (Godiva)

این شرکت نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان شکلات‌های سفارشی است، که جعبه شیک و کادویی آن با تزئین زیبا و نوشته Happy Birthday می‌تواند هدیه زیبا و خاصی برای جشن تولد باشد.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

شکلات‌های تولدت مبارک سفارشی شوکوبرند

شکلات‌های شوکوبرند نیز برای تولد هدیه خوبی بنظر می‌رسند. شوکوبرند می تواند نوشته و طرح و نقاشی مورد نظر شما بر روی شکلات‌های سفارشی شما به تعداد دلخواه طراحی کند. جهت دیدن نمونه‌های دیگر این شکلات‌های سفارشی می‌توانید به سایت شوکوبرند مراجعه کنید.

شکلات تولدت مبارک

شکلات تولدت مبارک

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *