بازاریابی و تبلیغات

هدایای تبلیغاتی جدید: ۱۰ ایده متفاوت که مشتریان شما را شگفت زده می‌کند

هدایای تبلیغاتی ویژه

حتما شما هم تا بحال یک سررسید، خودکار، کیف دستی، ماگ و یا چیزهای مشابه بعنوان هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اید ولی عمر این وسایل در میان انبوه وسایلی که دارید چقدر بوده است؟ چقدر توانسته‌اند شما را عاشق خودشان کنند؟ هدایای تبلیغاتی با وجود اینکه همه جا هستند ولی کمتر خلاقیتی در آن‌ها به کار برده می‌شود و اغلب اجناس تکراری هستند که لوگوی شرکت تبلیغ کننده بر روی آن تغییر کرده است. اگر می‌خواهید برند شما در این مورد هم متفاوت عمل کند و بدرخشد ایده‌های جدیدی برای شما داریم تا با این هدایای تبلیغاتی جدید و متفاوت فوق‌العاده به نظر برسید.

هدایای تبلیغاتی جدید

۱) مینی پنکه موبایل

این پنکه‌ها که از سیلیکون‌های سبک ساخته شده‌اند، به بدنه یا سوکت تلفن‌های هوشمند وصل می‌شوند و در روزهای گرم تابستانی، برای افرادیکه در یک محیط‌ های گرم هستند و هیچ وسیله خنک‌کننده‌ای در آنجا موجود نباشد، یکی از بهترین لوازم جانبی خواهد بود. این ایده جالبی می‌باشد که شما می‌توانید آن را برای طراحی لوگوی خود بر روی آن انتخاب کرده و از این طریق افراد زیادی را به سمت برند خود جذب کنید.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۲) قوطی‌های قرص خوشبوکننده دهان

با برنامه‌های پر مشغله و شیوه زندگی فعال، امروزه اکثر افراد در محیط کاری خود از قرص‌های خوشبو کننده دهان برای رفع بوی بد دهان و همچنین جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان استفاده می‌کنند. این ایده به‌احتمال زیاد نظر مشتریان شما را نیز جذب خواهد کرد. تهیه یک جعبه حاوی قرص خوشبوکننده دهان برای مشتریان خود می‌تواند روشی عالی جهت تبلیغ و همچنین گسترش آگاهی از برند شما باشد.

 

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۳) لوازم جانبی تکنولوژی

نگاهی به اطراف خود، یعنی مشتریانی که در فروشگاه شما هستند یا افرادی که در نمایشگاه‌های تجاری راه می‌روند، بیاندازید. چند نفر از آن‌ها هم‌‌اکنون در حال نگاه کردن به اسمارت‌فون‌ و یا تبلت‌های خود هستند؟ از قرار معلوم، تصور دنیایی بدون کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت دشوار است. به‌همین دلیل است که یک فلش مموری، قلم لمسی، پاور بانک و یا سایر لوازم جانبی تکنولوژی، ایده خوبی جهت مشهور ساختن نام تجاری شما می‌باشد.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۴) توپ‎‌های ضد استرس

از نورهای مضر تابشی خورشید گرفته تا کار کردن به‌مدت طولانی، همگی می‌توانند باعث ایجاد استرس در طول روز گردند. آیا به دنبال یک محصول تبلیغاتی هستید که این استرس ناشی از عوامل روزمره زندگی را تسکین دهد؟ پس به‌سمت توپ‌های ضد استرس سفارشی بروید. توپ‌های ضد استرس معمولا گرد هستند، اما شما می‌توانید اشکال ابتکاری و جدید منحصر بفردی از آن‌ها را نیز جهت طراحی لوگوی خود بر روی آن تهیه کنید.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۵) پازل، جورچین و اسباب بازی‌ها

کودکان و نوجوانان تنها کسانی نیستند که از بازی‌ها و سرگرمی‌ها لذت می‌برند. بیشتر مواقع، اغلب بزرگسالان نیز دوست دارند تا کمی استراحت کرده و آرامش پیدا کنند، اما چه کسی به‌فکر اهدای یک بازی سرگرم‌کننده برای آن‌ها خواهد بود تا هرازگاهی در خانه و یا بر روی میز کاری خود با آن مشغول شوند؟ برای مشتریان خود یک پازل دسکتاپی و یا جورچین با لوگوی تجاری خود بر روی آن، تهیه کنید. در اینصورت آن‌ها همیشه به‌هنگام استراحت در کار و بازی با آن پازل، شما و لوگوی شرکتتان را به‌یاد خواهند آورد.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۶) محصولات تغییردهنده رنگ

محصولاتی که تغییر رنگ و یا درخشندگی در تاریکی را موجب می‌شوند، نیز به‌اندازه بازی‌ها و اسباب بازی‌های ذکر شده در بالا، ایده جالبی هستند. جسم‌های تغییر رنگ دهنده و درخشان ممکن است علاوه بر کودکان، از نظر اغلب افراد بزرگسال نیز هیجان انگیز و جالب باشند. این نوع از هدایای تبلیغاتی جدید همیشه چشم‌گیر خواهند بود. از مدادهای حرارتی گرفته تا دستبند و عینک‌های شب‌نما که می‌توانند از طریق لمس کردن تغییر رنگ دهند و یا اینکه به‌هنگام تاریکی بدرخشند، به‌همراه لوگوی شرکتتان بر روی آن‌ها، این هدایا، گزینه خوبی برای تبلیغ برندتان خواهند بود.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۷) مجسمه‌های سر متحرک سفارشی

فقط تصور کنید که سفارش مجسمه‌های سر متحرک برای انعکاس کسب و کارتان، تا چه اندازه می‌تواند جالب و مفید باشد. شما می‌توانید مجسمه‌های سر متحرکی را که تصویر آرم شرکت، تیم یا حتی رئیس شما بر روی آن باشد را تهیه کنید. طراحی‌های جالب و خوشایند باعث می‌شود تا افراد زمانیکه چششان در روی میز و یا روی داشبورد ماشین به محصول شما می‌افتد، از ایده شما لذت ببرند.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۸) آیتم‌های دو منظوره

اغلب افراد در دنیای کسب و کار از بیشتر هدایای تبلیغاتی خوششان می‌آید، اما پس از گذر مدت زمانی در صورت ناکارآمد بودن این هدایا، آن‌ها را دور خواهند انداخت. برای جلوگیری از این کار بهتر است تا آیتم‌های دو منظوره‌ای را ایجاد کنید. محصولات دومنظوره مانند جاسوئیچی چراغ قوه‌دار، جاکلیدی‌های دارای محفظه قرص و یا خودکارهای هایلایتر، چند منظوره هستند و از اینرو شانس شما را جهت جلب توجه مشتریان به‌سوی برندتان بیشتر می‌کند.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

۹) شارژر USB دوگانه خودرو

بیشتر افراد امروزه دارای وسیله نقلیه شخصی هستند و از اینرو شارژر USB دوگانه ماشین می‌تواند هدیه خوبی برای تبلیغ برند شما باشد. شارژر USB دوگانه ماشین، برای تلفن‌های هوشمند و همچنین تبلت‌ها مناسب می‌باشد. این آداپتور دارای پورت‌های دوگانه و یک حلقه‌ی LED است که می‌تواند نور سفیدی را در هنگام اتصال به منبع برق جهت شارژ دستگاه‌های شخصی روشن نماید. این تجهیز با اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌هایی که مجهز به کابل USB می‌باشند، سازگار است.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

 

۱۰) شکلات‌های سفارشی

کیفیت را تجربه کنید! شما می‍‌توانید با استفاده از تکه‌های شکلاتی در داخل یک جعبه کوچک به‌همراه لوگوی شرکتتان بر روی آن، برند خود را تبلیغ کنید. مشتریان خود را با اهدای جعبه‌های شکلاتی به‌ویژه در نمایشگاه و غرفه‌های خود، خوشنود کرده و از این طریق ترویج برند خود را تضمین کنید. جهت سفارش انواع شکلات‌ از سایت شوکوبرندز نیز می‌توانید بازدید کنید.

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

بنابراین همانطور که از محتوای بالا نیز مشخص است، باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی ابتکار بخرج دهید و ایده‌های جدید و نوآورانه‌ای را جهت جذب مشتری بیشتر خلق کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “هدایای تبلیغاتی جدید: ۱۰ ایده متفاوت که مشتریان شما را شگفت زده می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *