خرید و سفارش, شکلات

سفارش شکلات کادویی ارزان

سفارش شکلات قلبی

شکلات کادویی ارزان می‌تواند یک کادویی دلنشین و شیک و در عین حال به صرفه باشد. از آن‌جایی که شکلات یکی از بهترین و لذیذترین تنقلات در بین تمامی مردم از سراسر جهان است و در طعم‌ها و بسته بندی‌های مختلف تهیه و تولید می‌شود. طرفداران بسیار زیادی را نسبت به خود جذب کرده است و بیشتر افراد در مناسبت‌های مختلف آن را به صورت تکی یا همراه با سایر هدایا برای دوستان و عزیران خود در نظر می‌گیرند.

علاوه بر این شکلات یکی از خوراکی‌های مفید است که ماده اولیه و پایه آن از قهوه می‌باشد که خود قهوه هم طعم و هم بوی شگفت انگیزی دارد که فواید بسیار زیادی برای سلامتی به دنبال خوهد داشت. یعنی با هدیه دادن شکلات کادویی ارزان به سلامت فرد مقابل هم اهمیت داده‌اید.

اما برای خرید شکلات کادویی باید به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنیم تا کیفیت‌ها و طراحی‌های مختلفی را دیدن کنیم و در نهایت بتوانیم از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنیم. در این مقاله به خرید شکلاتی مناسب، با کیفیت و خوش طعم می‌پردازیم که می‌تواند برای شما یک خرید ایده‌ال را رقم بزند.

شکلات کادویی ارزان : انواع قیمت

قیمت شکلات کادویی ارزان در بازار متفاوت است. این تفاوت و تنوع بیشتر به خاطر نوع مواد اولیه و طعمی که به کمک همان مواد اولیه حاصل می‌شود و کیفیتی که شکلات‌ها دارند، می‌باشد که همه این موارد منجر به تنوع قیمت‌ها می‌شوند.

در واقع شما براساس ذائقه فردی می‌توانید یکی از بهترین شکلات‌های کادویی را انتخاب کنید و در نهایت متناسب با سلیقه خود طراحی جعبه شکلات مورد نظر را هم تعیین کنید و یک هدیه ویژه را برای فردی که دوست دارید ارسال کنید.

فروشنده عمده شکلات کادویی ارزان

ممکن است برخی از سازمان‌های دولتی یا خصوصی برای بزرگداشت برخی از مراسم‌های مهم و یا جشن‌های مرتبط با اعیاد ویژه جشنی را همراه با کادویی ویژه در نظر بگیرند که در این صورت شکلات می‌تواند بهترین پیشنهاد ممکن باشد که هم شیک است و هم اینکه در طرح و اندازه‌های مختلف موجود است و برای سفارش دادن عمده آن مشکلی پیش نخواهد آمد و علاوه بر آن جشن را هم مجلل‌تر و زیباتر می‌کند و از طرفی همه شکلات را دوست دارند و کام آن‌ها شیرین می‌شود.

شکلات-کادویی-ارزان

ارزانترین شکلات با برند دلخواه

اگر شما به عنوان یک شرکت یا سازمان قصد دارید که شکلات کادویی ارزان و به صرفه را به کارکنان یا مهمانان خود با برند خاص هدیه بدهید می‌توانید از شوکو برندز کمک بگیرید تا متناسب با نوع برند سفارشی شما و هر تعدادی که بخواهید، آماده نماید.

نه تنها سازمان ها و شرکت‌ها بلکه بیشتر هتل‌ها، تالارها، رستوران‌ها یا کافی شاپ‌ها می‌توانند برند مخصوص خود را با شکلات‌های ویژه در نظر بگیرند و آن‌ها را به مهمانان و مشتریان خود ارائه دهند.

اینگونه آن‌ها برای همیشه برند و نام شما را در ذهن خواهند داشت و خاطره‌ای زیبا در ذهن‌شان نقش خواهد بست.

شکلات کادویی ارزان از شوکو برندز

شکلات کادویی ارزان از شوکو برندز می‌تواند پیشنهاد جالبی باشد، برای اینکه شما با تنوع محصولات زیادی مواجه خواهید شد که هر کدام کیفیت و شکل مخصوص به خود را دارد. اگر تمایل داشته باشید برای بچه‌ها یا کودکان خریداری کنید این شکلات‌ها در انواع و اقسام طراحی‌های عروسکی و کارتونی با شخصیت‌های معروف انیمیشنی تهیه شده‌اند که بچه‌ها بسیار دوست دارند و قطعا از هدیه شما استقبال می‌کنند.

از طرفی اگر خود شما طرح یا ایده‌ای در نظر داشته باشید با ارائه آن به گروه شوکو برندز می‌توانید سفارش دهید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید شکلات کادویی خاص

از آن‌جایی که شکلات طرفداران بسیار زیادی دارد و معمولا از آن برای کادو و هدیه مخصوص استفاده می‌کنند، بهتر است به کمک آرم و یا برند مخصوص خود آن را ویژه‌تر و زیباتر کنیم .

همچنین برای خرید آن نیازی نیست که حتما حضوری در فروشگاه مورد نظر مراجعه کنیم. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری یعنی از طریق آنلاین شکلات ، نوع شکلات، طعم آن و نوع طراحی جعبه شکلات را سفارش دهید و آن را به صورت آنلاین دریافت کنید. یعنی بدون اتلاف وقت و درگیر شدن در ترافیک و مشکلات دیگر هدیه خود را سفارش دهید.

شوکو برندز

شما می‌توانید از شوکو برندز کمک بگیرید و از برندهای مطرح و طعم‌های مختلف آن دیدن کنید و شکلاتی را سفارش دهید که دوست دارید.

خرید شکلات کادویی خاص

چه جنسیتی بیشتر شکلات می‌خورد؟

گزارش شده است که زنان میل بیشتری به شکلات دارند و در مقایسه با مردان احتمال بیشتری دارد که شکلات را به عنوان “غذای راحت” انتخاب کنند. در این مطالعه مشخص شد که زنان به میزان قابل توجهی بیشتر احتمال دارد که شکلات تلخ و در میان وعده‌ها مصرف کنند.

چه کسی شکلات تلخ را ترجیح می‌دهد؟

آخرین تحقیقات انجام شده توسط Mintel نشان می‌دهد که برای بیش از نیمی (۵۱٪) از مصرف کنندگان بزرگسال، نوع مورد علاقه شکلات ساده، است، پس از آن ۳۵٪ از شکلات تلخ و ۸٪ کسانی که شکلات سفید را ترجیح می‌دهند.

آیا شکلات به شما احساس عشق می‌دهد؟

خوردن شکلات تلخ باعث آزاد شدن فنیل اتیلامین و سروتونین می‌شود. ماده شیمیایی فنیل اتیلامین یک ماده شیمیایی بسیار شبیه به آمفتامین زمانی که افراد احساس عشق می‌کنند در مغز ترشح می‌شود. ترشح آن همراه با سروتونین کمک می‌کند، ترکیبی از سطوح افزایش یافته این مواد شیمیایی باعث ایجاد احساس عشق می‌شود.

چرا شکلات سفید محبوب نیست؟

چرا شکلات سفید محبوب نیست

سازمان غذا و داروی ایالات متحده حتی مجبور شده است آنچه را که دقیقاً مجاز است «شکلات سفید» نامیده شود، محدود کند، زیرا شکلات سازان قند و چربی‌های زیادی را برای جلب نظر مصرف کنندگان اضافه می‌کردند.

آیا شکلات تلخ ۸۵ درصد برای شما مفید است؟

اگر شکلات تلخ با کیفیت با محتوای کاکائو بالا می‌خرید، کاملاً مغذی است. حاوی مقدار مناسبی از فیبر محلول و سرشار از مواد معدنی است. ۱۰۰ گرم شکلات تلخ با ۷۰ تا ۸۵ درصد کاکائو حاوی (۱): ۱۱ گرم فیبر است.

آیا شکلات دارو است؟

شکلات یک ماده کنترل شده نیست، و نمی‌توان آن را تجویز کرد – به این معنی که برای همه مقاصد، یک دارو نیست. با این حال، برای فردی که با پرخوری اجباری یا هر نوع اختلال خوردن دیگری دست و پنجه نرم می‌کند، شکلات می‌تواند مانند یک دارو عمل کند.

آیا شکلات برای دوران قاعدگی مفید است؟

شکلات تلخ به دلیل محتوای بالای منیزیم ممکن است به کاهش دردهای قاعدگی کمک کند. منیزیم به شل شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند و ممکن است تولید ترکیباتی را که نشانه گرفتگی عضلات هستند متوقف کند. مس، یکی دیگر از مواد مغذی موجود در شکلات تلخ نیز ممکن است نقش داشته باشد.

شکلات با بدن شما چه می کند؟

شکلات کادویی ارزان را از شوکوبرند سفارش دهید زیرا سلامت قلب را افزایش می‌دهد: نشان داده شده است که آنتی اکسیدان‌های موجود در شکلات تلخ فشار خون را کاهش می‌دهد، خطر لخته شدن خون را کاهش داده و گردش خون به قلب را افزایش می‌دهد، بنابراین خطر سکته مغزی، بیماری عروق کرونر قلب و مرگ ناشی از بیماری قلبی را کاهش می‌دهد.

ایده‌هایی شیک و جذاب برای انتخاب جعبه شکلات

آیا شکلات برشته می‌شود؟

بیشتر دانه‌های کاکائو که برای شکلات‌سازی با آن‌ها مواجه می‌شوید، تخمیر شده‌اند، اما هنوز برشته نشده‌اند. فرآیند تخمیر آنها را به میزان قابل توجهی تیره می‌کند و ممکن است فکر کنید قبلاً برشته شده‌اند، اما عدم یکنواختی در رنگ و بافت، کلید تشخیص زمان برشته شدن آنها است.

کدام شکلات سالم‌تر است؟

شکلات خام یا شکلات تلخ کم فرآوری شده با مواد جامد کاکائو سالم‌تر از شکلات شیری و شکلات سفید است. شکلات تلخ بین ۵۰ تا ۹۰ درصد مواد جامد کاکائو دارد، در حالی که شکلات شیری معمولاً ۱۰ تا ۳۰ درصد است.

چه کسی شکلات را اختراع کرد؟

ایجاد اولین شکلات مدرن به جوزف فرای نسبت داده می‌شود که در سال ۱۸۴۷ متوجه شد که می‌تواند با افزودن کره کاکائو ذوب شده به کاکائو هلندی خمیر شکلاتی قابل قالب گیری درست کند. در سال ۱۸۶۸، یک شرکت کوچک به نام Cadbury جعبه‌های شکلات را در انگلستان بازاریابی می‌کرد.

آیا شکلات هدیه خوبی است

آیا شکلات هدیه خوبی است؟

شکلات تلخ با کیفیت بالا در واقع بهترین هدیه است. زیرا حاوی مواد مغذی گیاهی مانند فلاوانول‌ها است که به فواید سلامتی مانند فعالیت آنتی اکسیدانی معروف هستند. جعبه‌های شکلات هدایای همه کاره هستند – برای اهداف حرفه‌ای یا شخصی. اگر قصد هدیه دادن به شخص یا شرکت و سازمانی را دارید شکلات کادویی ارزان با شیک‌ترین بسته بندی را از شوکوبرند سفارش دهید. حتی دانشمندان مطالعه و تأیید کرده‌اند که شکلات کلید شادی است. هنگامی که شکلات می‌خورید، سروتونین را در بدن آزاد می‌کند، ماده‌ای شیمیایی که مسئول خلق و خوی شماست و شما را به سمت تفکر مثبت سوق می‌دهد. شکلات لوکس است!

اعتقاد بر این است که شکلات حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان‌ها است. برخی مطالعات نشان داده اند که شکلات می‌تواند سطح کلسترول را کاهش دهد و از کاهش حافظه جلوگیری کند. شکلات حاوی مقدار زیادی کالری است. افرادی که به دنبال کاهش یا حفظ وزن هستند، باید شکلات را در حد اعتدال مصرف کنند.

آیا شکلات هدیه تولد خوبی است؟

شکلات هدیه‌ای عالی برای هر مناسبتی است. شکلات به عنوان هدیه برای جشن، تبریک، تشکر، تسلیت، و برای بهترین همدردی‌ها و مهمانی‌های دوستانه و کاری مناسب است. یک هدیه شکلاتی می‌تواند فوق العاده صمیمی یا کاملا حرفه‌ای باشد. برای هدیه شکلات کادویی ارزان شوکوبرند را فراموش نکنید.

یک هدیه تجاری مناسب چیست؟

خوراکی‌ها و میان وعده‌ها مخصوصا کاکائو اغلب انتخاب خوبی هستند، اما سایر هدایای کوچک نیز مناسب هستند! فقط مطمئن شوید که هر چیزی که انتخاب می‌کنید چیزی است که افراد مختلف از آن استقبال می‌کنند. نکنه: دفتر را با مواد تبلیغاتی پر کنید.

چرا در تجارت هدیه می‌دهیم؟

به نظر می رسد غیر منطقی است، اما هدیه دادن به مشتری در واقع برای تجارت، به ویژه مشاغل کوچک، خوب است. حتی اگر پول خرج می‌شود، بازده همیشه به طور تصاعدی بیشتر از هزینه اولیه است. این نشانه‌های کوچک قدردانی در ایجاد روابط و وفاداری مشتری بسیار موثر است.

شکلات شماره ۱ در جهان کدام است؟

Ferrero Rocher. گفته می‌شود که Ferrero Rocher پرفروش‌ترین برند شکلات روی زمین است و سالانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان این شکلات را خریداری می‌کنند. Lindt & Sprüngli شکلاتی است که معمولاً با نام Lindt’s شناخته می‌شود، بهترین شکلات در کل جهان است. این شرکت در سال ۱۸۴۵ تاسیس شد و بیشتر به خاطر ترافل‌ها و شکلات بارهای خود شناخته شده است.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *