شکلات, شکلات های سفارشی

شکلات تلخ را با چی بخوریم؟

آیا شکلات تلخ برای مغز معایبی دارد

شکلات تلخ موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم. همان طور که می‌دانید ماده اصلی برای تهیه شکلات کاکائو است و طعم خالص کاکائو تلخ است؛ این موضوع به این معناست که شکلات‌های خالص که کاکائوهای بیشتری دارند، تلخ‌تر هستند. به همین دلیل شکلات‌های تلخ نسبت به سایر شکلات‌ها خالص‌تر هستند. همچنین کاکائو دارای خواص بسیار زیادی است بنابراین شکلات‌های تلخ نسبت به سایر شکلات‌ها خواص بیشتری دارند زیرا مقدار کاکائو بیشتری در خود دارند. در ادامه به بررسی برخی از این خواص می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان

معرفی برخی از خواص شکلات تلخ

شکلات یک خوراکی بسیار محبوب در دنیا است که طعم و مزه لذیذی دارد اما این نوع از شکلات به دلیل خواص عالی، دارای طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا است برخی از این مزایا عبارتند از:

  • آنتی اکسیدان‌ها: این شکلات‌ها دارای مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان‌هایی همچون فلاونوئید‌ها و پلی فنل‌ها است. وجود چنین موادی در بدن سبب جلوگیری از آسیب به سلول‌ها می‌شود که در نتیجه این موضوع در کاهش التهاب‌های بدن موثر است.
  • بهبود عملکرد مغز: بر اساس تحقیقات مصرف این شکلات‌ها سبب می‌شود تا حافظه و عملکرد مغز تقویت شود این موضوع ممکن است به دلیل افزایش جریان خون در مغز رخ دهد و در نتیجه مصرف این شکلات‌ها رخ می‌دهد.
  • حفظ سلامت قلب: مصرف مناسب شکلات‌های تلخ سبب کاهش فشار خون می‌شود که در نتیجه ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.
  • بهبود خلق و خو: مصرف چنین شکلات‌هایی سبب افزایش ترشح هورمون‌هایی همچون اندروفین و سروتونین می‌شود که این هورمون‌ها سبب افزایش و تقویت شادی و نشاط در بدن می‌شود.

شکلات تلخ را با چی بخوریم؟

  • کمک به کنترل وزن: در چنین شکلات‌هایی موادی وجود دارد که سبب کاهش اشتها در بدن می‌شود و در نتیجه در کاهش وزن و کنترل وزن موثر است. البته لازم به ذکر است در صورت مصرف بیش از حد این شکلات‌ها بدن شما دچار مشکل می‌شود بنابراین توصیه می‌شود با مصرف معقول و در کنار مواد غذایی دیگر این شکلات را مصرف کنید تا بتوانید از تاثیر آن بهره مند شوید.

ولکام پک ، ایده های جذاب بسته خوش‌آمد گویی به کارکنان

  • جلوگیری از پیری زودرس: به دلیل وجود آنتی اکسیدان در این شکلات‌ها، پوست افراد دچار نشاط می‌شود و در نتیجه این افراد از مشکل پیری زودرس در امان خواهند بود.
  • افزایش انرژی: این شکلات‌ها به دلیل وجود مقدار کمی قند و میزان بالای کافئین و تئوبرومین به عنوان یک خوراکی انرژی‌زا بسیار مناسب هستند.

شکلات تلخ را با چی بخوریم؟

شکلات‌های تلخ طعم‌های متفاوتی دارند و به همین دلیل می‌توانید شکلات دلخواه خود را به همراه  دیگر خوراکی‌ها سرو کنید. به طور معمول از این شکلات‌ها در تهیه انواع دسرها، شیرینی‌ها و سایر مواد غذایی دیگر استفاده می‌شود. اما برخی از افراد نیز این شکلات را به عنوان یک میان وعده به همراه خوراکی‌های دیگر سرو می‌کنند برخی از این خوراکی‌ها عبارتند از:

  • انواع میوه‌ها: شکلات‌های تلخ را می‌توان با انواع میوه‌های تازه یا خشک شده مانند توت فرنگی، نارنگی، موز و سایر میوه‌ها سرو کرد. ترکیب شکلات با میوه طعم و مزه بسیار خوشمزه و دلچسبی را برای افراد به همراه دارد.
  • آجیل و خشکبار: برخی از افراد شکلات خود را به همراه انواع خشکبار مانند بادام، گردو، پسته، بادام زمینی و اینگونه موارد سرو می‌کنند زیرا ترکیب شکلات با آجیل خوشمزگی شکلات را چندین برابر می‌کند.
  • قهوه یا چای: علاوه بر موارد گفته شده برخی از افراد تمایل دارند که شکلات خود را با نوشیدنی دلخواه خود مانند چای، قهوه و اینگونه موارد سرو کنند. ترکیب شکلات‌های تلخ با نوشیدنی‌هایی که کمی شیرین هستند بسیار دلنشین است.
  • کروسان: برخی از افراد نیز شکلات خود را داخل نان‌ها قرار می‌دهند و آن را داخل فر می‌گذارند که در آخر یک کروسان با شکلات دلخواه خود خواهند داشت.

اقدامات مجموعه شوکوبرندز

این مجموعه موفق و محبوب در زمینه چاپ طرح نوشته دلخواه مشتریان بر روی شکلات‌ها فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه شکلات تلخ دلخواه خود را انتخاب کنید و با چاپ نوشته یا لوگوی مورد علاقه خود بتوانید یک شکلات خاص داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است شما در سفارشات خود هیچ محدودیتی ندارید بنابراین اگر برای شرکت یا سازمان خود می‌خواهید یک خوراکی خاص شکیل دلنشین داشته باشید می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و ثبت سفارش خود، آن را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *