شکلات, شکلات های سفارشی

ولکام پک ، ایده های جذاب بسته خوش‌آمد گویی به کارکنان

سفارش شکلات ولنتاین

ولکام پک یا بسته خوشامدگویی چیست؟ خودتان را به جای یک کارمند جدید قرار دهید. فکر کنید همین الان با شما تماس گرفته شده که کار جدیدی که برای آن رزومه ارسال کرده بودید و مصاحبه های متفاوتی را پشت سر گذاشته بودید از فردا آماده‌ی حضور شما خواهد بود. مطمئنا در حالی که برای شروع یک فصل جدید شغلی هیجان زده شده اید، عصبی نیز هستید.

آیا واقعاً فرهنگ شرکت جدید خود را دوست دارید؟ در مورد همکاران جدیدتان چه احساسی خواهید داشت؟ مزایای شرکت و بیمه برای شما چگونه خواهد بود؟ اینها سوالاتی است که در ذهن یک کارمند جدید مطرح می شود. چگونه نگرانی های آنها را قبل و در روز اول شروع کار برطرف می‌کنید؟

بسته خوشامدگویی (welcome pack) کارمند جدید چیست؟

ولکام پک یا بسته خوش آمدگویی کارمند جدید راهی برای برقراری ارتباط فوری با کارمند جدید است. این روش هوشمندانه می تواند یک رابطه کاری عالی و امیدوار به آینده را ایجاد کند.

شاید شنیده اید که نگه داشتن یک کارمند جدید ارزان تر از استخدام کارمند جدید است؟ طبق مطالعه انجام شده توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، کارفرمایان باید معادل ۶ تا ۹ ماه از حقوق خود را برای یافتن و آموزش نفرات جدید و جایگزین شده صرف کنند. بنابراین در صورتی که پس از پایان مصاحبه های عمومی و تخصصی موفق به انتخاب و توافق با نفرات جدید شده اید بهترین راه برای ادامه ی مسیر استخدامی آماده‌سازی بسته خوشامدگویی جامع برای کارمندان جدید است. با آماده سازی چنین بسته هایی، علاوه بر صرفه جویی در پول شرکت، کارمندان را شادتر می کند و نفرات جدید می توانند کار واقعی را سریعتر شروع کنند، فوراً آنچه از کار انتظار می‌رود را درک کنند و بخش زیادی از سوالات و نگرانی های آنها پاسخ داده خواهد شد.

قبل از اینکه این کارمند جدید به عنوان یک کارمند رسمی پا به دفتر شما بگذارد، مطمئن شوید که می دانند در روز اول خود چه انتظاری دارند. برای آنها ایمیلی بفرستید و به سؤالاتی که ممکن است در ذهن او وجود داشته باشد جواب دهید:

سوالاتی از قبیل نحوه پوشش مورد قبول شرکت؟

شرایط رفت و آمد به محل شرکت  (وسائط نقلیه عمومی یا سرویس های شرکت) و یا پاسخ به اینکه کجا پارک کنند؟

چه زمانی باید بیایند و چه کسی در شرکت مسئول پذیرش اولیه خواهد بود؟

…..

بسته-خوش-آمدگویی-ولکام پک

ولکام پک کارمندان، حس احترام و افزایش سطح رضایتمندی در انتخاب محل کار جدید

اکنون که برخی از مزایای یک بسته خوش آمدگویی کارمند جدید را می‌دانید، برای ایجاد آن چه باید کرد؟ چگونه تشخیص می دهید که چه چیزی حیاتی است و چه چیزی حیاتی نیست؟ مرز باریکی بین اطلاع رسانی به یک استخدام جدید و تحت فشار قرار دادن او وجود دارد.

یک راه ساده برای شروع ایجاد این بسته این است که این سوالات ساده را از خود بپرسید:

چگونه می خواهید فرهنگ شرکت خود را به این کارمند جدید منتقل کنید؟

این نیروی جدید به صورت روزانه به چه چیزی نیاز دارد تا کار خود را به طور موثر انجام دهد؟

چگونه باعث می‌شوید که این کارمند جدید احساس خوش‌آمدگویی کند و بخواهد بماند؟

همه می‌دانیم که محیط جدید، به ویژه محیط کار می‌تواند ترسناک باشد. فرد باید احساس کند که در خانه دوم خود است و احساس راحتی کند. پیدایش این احساس ممکن است زمان ببرد، اما اولین حرکت می تواند توسط کارفرما انجام شود. چطور؟

در روز اول، یک کارمند جدید باید با اهدای گل و چند هدایای خوشامدگویی به او با گرمی پذیرایی شود. هدایای خوش آمد گویی به کارکنان نه تنها باعث می شود که آنها احساس استقبال کنند، بلکه حس وفاداری و اعتماد را نسبت به شرکت و سایر همکاران در خود جای می‌دهند. حرکات کوچکی مانند این می تواند از همان ابتدا به او انگیزه دهد تا سخت کار کند. اکنون که می‌دانید چرا مهم است، باید بدانید که چه چیزی شامل یک هدیه خوش آمد گویی به کارمند جدید می‌شود.

محتویات بسته خوشامدگویی کارمند جدید

در اینجا ما چند ایده در مورد هدایا و بسته خوشامدگویی (ولکام پک) برای کارمندان جدید که ترکیبی از اقلام متداول و شگفت انگیز هستند را برای شما گردآوری کرده ایم:

اقلام هماهنگ رنگی مانند دفترچه یادداشت قدیمی، دفتر خاطرات، خودکار، لیوان قهوه، جعبه ناهار، یک بطری آسان برای حمل و یک کیف، با یک نوشیدنی میوه‌ای و یک جعبه شکلات که احتمالا برند سازمانی شما روی آن ثبت شده باشد یک هدیه عالی برای شروع است. تمامی اقلام موجود در جعبه هدیه خوش آمدگویی را می توان با لوگوی برند شخصی سازی کرد. یک کارت با یک کلمه تشویقی اضافه کنید و مطموئن باشید که این خاطره برای همیشه کارمند باقی خواهد ماند.

محتویات بسته خوشامدگویی کارمند جدید

برای شخصی‌سازی بیشتر هدیه‌تان، همه موارد ذکر شده در بالا را با هم ترکیب و مطابقت دهید. علاوه بر آن می‌توانید هدایایی مانند کیف پول یا جاکلیدی یا لوازم جانبی دیگری که کارمند می‌تواند در فعالیت‌های روزانه‌اش استفاده کند،  به بسته اضافه کنید. افزودن سایر موارد مانند کیت های بهداشتی یا جعبه کمک های اولیه هم می‌تواند حس مراقبت ایجاد کند و حس شخصی بیشتری را به مجموعه هدیه اضافه کند.

سعی کنید چیزی را آماده کنید که با عنوان شغلی آنها مطابقت داشته باشد. اگر کار کارمندان به مسافرت زیاد نیاز دارد به آنها یک پاوربانک خورشیدی یا یک فلش بدهید. اینها را می توان با چیزهای دیگری مانند یک بطری چند منظوره که می‌تواند به عنوان فنجان قهوه بزرگتر هم استفاده شود، جایگزین کرد. علاوه بر این، همیشه مقداری مواد غذایی مانند شکلات، دمنوش یا میوه خشک را در بسته مورد نظر اضافه کنید. بسته های سفارشی شوکوبرندز را که ترکیبی از شکلات و دمنوش آماده شده اند را حتما امتحان کنید.

شکلات ها همیشه هدایایی شخصی و متفاوت هستند. بنابراین در نقش یک کارفرمای حرفه‌ای با سفارش دادن شکلات یا دمنوش اختصاصی خودتان از شوکوبرندز لحظات ثبت برند تجاری‌تان در ذهن کارمندان جدید الورود را شیرین و همیشگی کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *