خرید و سفارش, شکلات

بهترین زمان خوردن شکلات تلخ

گدان با گل برای معلم

شاید علاقه مند باشید که بهترین زمان خوردن شکلات تلخ را بدانید، پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید. شکلات از جمله خوراکی‌های پرطرفدار در جهان است و دارای انواع مختلفی است. از جمله محبوب‌ترین نوع شکلات، شکلات تلخ به شمار می‌آید که از خواص بی شماری برخوردار است. همچنین برای مصرف آن بسیار توصیه شده‌است. شکلات تلخ دارای خواص فراوانی است و برای قلب و پوست مفید عمل می‌کند. برخلاف تصوری که عموم مردم دارند برای کاهش وزن بسیار تاثیرگذار است.

سفارش شکلات 

شکلات تلخ

شکلاتی را که میزان کاکائو اضافه شده به آن بسته به میزان ماده خشک تا 75 درصد رسیده و دارای میزان شکر بسیار کمی است، شکلات تلخ می‌نامند. در این نوع شکلات، اصل عمده مخلوط اولیه شکلات، کاکائو محسوب می‌شود. شکلات تلخ یا سیاه با نوع 20 درصدی شروع شده که این نوع شکلات خیلی تلخ نیست و رنگ خیلی تیره‌ای هم ندارد. این حد تیرگی به عنوان پایه شکلات بوده و در نمونه‌های مرغوب شکلات، نیم درصد به نیم درصد حد تیرگی شکلات زیاد می‌شود تا جایی که به 97 درصد برسد.

خوردن شکلات تلخ در دوران بارداری

شکلات تلخ از جمله محبوب‌ترین مواد خوراکی در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. شکلات انواع مختلفی دارد و با توجه به محبوبیت و داشتن طعم مطلوب فرآورده‌های مختلفی از این ماده خوشمزه تولید شده‌است. شکلات تلخ از جمله مفیدترین مواد خوراکی به شمار می‌آید که در صورت مصرف در زمان مناسب، دارای فواید بسیاری خواهد بود.

 بهترین زمان خوردن شکلات تلخ

این که چه زمانی شکلات تلخ را بخورید بستگی دارد شما که چه موردی مد نظر شماست. مثلا در صورتی که دارید لاغر شدن را انجام می‌دهید، اگر شما بعد از شام یا ناهار، (۲۰ دقیقه قبل و پنج دقیقه بعد از ناهار و شام) این ماده غذایی را مصرف کنید برای لاغری بسیار موثر است. در صورت خوردن مقداری شکلات تیره قبل یا بعد از غذا، هورمون‌هایی ایجاد می‌شود که به مغز شما علامت سیری می‌دهند.

رژیم لاغری با شکلات تلخ

اگر یک یا دو تکه میل کنید، باعث می‌شود تا بعد از وعده اصلی غذا نخورید. در صورتی که شکلات تیره را روی زبانتان بگذارید که ذوب شود می‌توانید طعم شگفت‌انگیز آن را چند برابر حس کنید. برای بهترین زمان خوردن شکلات تلخ توجه داشته باشید اینطور نباشد که هرروز مقدار زیادی از این ماده غذایی خوشمزه را بخورید؛ زیرا این خوراکی دارای کالری است و در خوردن آن، نباید زیاده‌ روی کنید.

بهترین-زمان-خوردن-شکلات-تلخ

حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که هر برند شکلاتی را خریداری نکنید؛ زیرا بسیاری از شکلات‌های موجود در بازار از سلامت و کیفیت خوبی برخوردار نبوده و یا این‌ که دارای مزایای لاغری نیستند. اگر شما قصد استفاده از شکلات تلخ در رژیم غذایی برای کاهش وزن فوری را دارید، بهتر است که یک برند با کیفیت را انتخاب کنید.

پنج خاصیت شکلات تلخ

نکته بعدی این است که درصد خالص ‌بودن آن یعنی ۷۰ درصد یا بالاتر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در شکلات شیری کالری اضافه وجود دارد، پس برای کاهش وزن مناسب نیست. اگر دلتان خواست هات چاکلت بخورید، به نوشیدنی تان خامه و شکر اضافه نکنید.

نکات مهم درمورد مصرف شکلات تلخ

  • افراد مبتلا به آلرژی‌های غذائی و عارضه کهیر، نباید شکلات‌های تلخ را بخورند زیرا این نوع شکلات مقدار زیادی ماده خشک دارد و آلرژی را تشدید می‌کند.
  • افراد مضطرب نیز مصرف این شکلات‌ها را باید محدود کنند، زیرا شکلات‌ها کافئین زیادی دارند و اضطراب را زیاد می‌کنند.
  • مصرف این نوع شکلات چون کافئین زیادی دارد، در زنان دارای بیماری فیبروکیستیک پستان عوارض بیماری را تشدید می‌کند.
  • چون شکلات تلخ کافئین دارد می‌تواند باعث تشدید زخم معدهدر افراد مبتلا به این بیماری شود. بیماران مبتلا به رفلاکس معدی مری باید مصرف موادغذائی دارای کافئین زیاد را کاهش دهند.
  • افرادی که بی خوابی دارند نباید این گونه شکلات‌ها را مصرف کنند.

خدمات شوکوبرندز

در این مطلب درمورد بهترین زمان خوردن شکلات تلخ صحبت کردیم؛ حال اگر قصد دارید شکلات‌های مهمانی‌ها و مراسم‌های خود را با بهترین کیفیت و در بسته بندی زیبا آماده کنید، می‌توانید از شوکوبرندز کمک بگیرید. این مجموعه آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما را به تعداد دلخواه بر روی شکلات اجرا می‌کند تا با شکلات‌های مخصوص و سفارشی، از میهمانان و مخاطبین خود پذیرایی نمایید.

همچنین در صورت درخواست شما‌، امکان طراحی و ارائه‌ی بسته ‌بندی و جعبه ‌های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان‌پذیر است. محصولات شوکوبرندز پیشنهادی جدید و لوکس، که با محصولی خوشمزه و دلنشین می‌تواند خاطره خوشی از برند شما در ذهن مصرف کننده باقی بگذارد. شما می‌توانید لوگوی شرکت یا سازمان خود را به ما بدهید و با انتخاب نوع شکلات و بسته بندی مورد نظر خود این هدیه را برای دوستان، عزیزان و مشتریان خود ارسال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *