خرید و سفارش, شکلات, شکلات های سفارشی

خوردن شکلات قبل و بعد ورزش

شکلات با نام و طرح اختصاصی شما

خوردن شکلات قبل و بعد ورزش چه تاثیری دارد؟ بهتر است چه زمانی شکلات را بخوریم؟ جالب است بدانید شکلات از نوع تلخ نه تنها باعث کاهش فشار خون و کلسترول می‌شود، باعث تسکین سرفه می‌شود و افزایش گردش خون را نتیجه می‌دهد، بلکه طبق مطالعات انجام شده در صورت مصرف شکلات قبل از شروع ورزش موجب داشتن عملکرد بهتری می‌شوید. کربوهیدرات و آنتی‌ اکسیدانی که در شکلات تلخ وجود دارد باعث مناسب بودن این خوراکی خوشمزه به عنوان میان‌ وعده قبل از ورزش شده‌است.

ثبت سفارش سازمانی و شخصی

نحوه دریافت انرژی مورد نیاز از شکلات

اگر شکلات را به درستی مصرف کنید به عنوان منبع بسیار مناسبی برای انرژی محسوب می‌شود. در ادامه چند نکته در مورد مصرف شکلات آمده‌است :

به دلیل این که شکلات نسبت به سایر منابع کربوهیدرات دارای مقدار چربی بالاتری است، همیشه مصرف آن را در وعده‌های کوچک انجام دهید. چربی نسبت به کربوهیدرات، مثلاً قندهای ساده یا یک عدد میوه، زمان بیشتری برای تبدیل شدن به انرژی را می‌گیرد. در صورت استفاده شکلات به عنوان میان ‌وعده‌ قبل از ورزش، بهتر است حدود یک ساعت زودتر از شروع ورزش آن را مصرف کنید.

خرید اینترنتی انواع باکس و جعبه پذیرایی

در صورت استفاده شکلات به عنوان وعده‌ بعد از ورزش و برای کمک به ترمیم عضلات، سعی کنید میزان آن را به سی تا پنجاه گرم کاهش دهید و مصرف مقداری پروتئین در کنار آن را هم انجام دهید. به عنوان مثال شکلات همراه با یک لیوان شیر یا مقداری کره‌ بادام‌ زمینی بسیار عالی است. از جمله نیازهای اساسی برای بهبود عضلات بعد از تمرین، ترکیب پروتئین و کربوهیدرات به شمار می‌آید. اگر از این ترکیب‌ها استفاده کنید شما را برای رسیدن به هدفتان به طور موثری کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که بدانید امکان دارد کسانی که مشکل ریفلاکس معده دارند شکلات برایشان به عنوان محرک عمل کند. از این رو در صورتی که در طول تمرین علائمی مانند سوزش معده یا سوءهاضمه را داشتید، آن را به عنوان وعده‌ قبل از تمرین مصرف نکنید.

خوردن شکلات قبل و بعد ورزش

خوردن-شکلات-قبل-و-بعد-ورزش

توجه داشته باشید که تمام انواع شکلات (شیری، سفید یا تلخ) به دلیل قندشان مقدار قابل توجهی کربوهیدرات دارند. اگرچه لازم نیست بیش از مقدار لازم در رژیم غذایی‌ تان قند را به کار ببرید، توجه کنید که هر چه شکلات تیره‌تر باشد، قند کمتری  دارد. به عنوان نمونه نصف یک بسته از شکلات‌های تابلت 65 گرمی 83 درصد گالاردو دارای حدود 200 کیلوکالری انرژی با 12 گرم کربوهیدرات و تنها 6/5 گرم قند هستند. جالب است بدانید شکلات تلخ در مقایسه با شکلات‌های شیری دارای آنتی‌ اکسیدان بیشتری است.

شکلات تلخ باعث بالا رفتن ظرفیت انجام ورزش‌های هوازی می‌شود. طبق نتیجه تحقیقات، مصرف شکلات تلخ، باعث بهبود بخشیدن حداکثر اکسیژن مصرفی یا میزان بهره‌ وری بدن از اکسیژن می‌شود. به عنوان تحقیق به مدت سه ماه روزانه 20 گرم شکلات تلخ را به افراد کم‌ تحرک دادند و بعد از سه ماه میزان اکسیژن مصرفی در این افراد 17 درصد بالاتر رفت. به نظر شما علت آن چه بوده؟ محققان اعلام کردند که اپی ‌کاتچین، یکی از آنتی ‌اکسیدان‌های موجود در کاکائو باعث افزایش عملکرد میتوکندری و در واقع منبع انرژی سلول‌های بدن می‌شود.

شکلات تلخ می‌تواند در کاهش التهاب موثر باشد. در واقع فلاوونوئید یا همان آنتی ‌اکسیدان‌های شکلات باعث کاهش التهاب‌ها می‌شوند. شکلات‌های شیری هم این ترکیبات را دارند، اما مقدار آن‌ها در شکلات تلخ زیادتر است. به دلیل این که ورزش کردن امکان ایجاد التهاب در ماهیچه‌ها و مفاصل را دارد، خوردن شکلات قبل و بعد ورزش می‌تواند این التهاب‌ها و درد خفیف مرتبط با آن‌ها را کاهش دهد. همچنین فلاوونوئیدها تاثیر فوق العاده‌ای در افزایش سلامت قلب دارند.

خدمات مجموعه شوکوبرندز

در این مطلب درمورد خوردن شکلات قبل و بعد ورزش صحبت کردیم؛ حال اگر قصد خرید شکلات‌های خوشمزه و با طرح و اسم و لوگو و عکس دلخواه خود را دارید می‌توانید سری به سایت شوکوبرندز بزنید. این مجموعه موفق در زمینه چاپ طرح و نوشته‌های دلخواه بر روی شکلات فعالیت می‌کند. شما این قابلیت را دارید که برای داشتن یک شکلات پذیرایی یا هدیه به این مجموعه مراجعه کنید و شکلات خود را با توجه به سلایق و علایق خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت سفارش خود در سریع‌ترین زمان ممکن به سایت مجموعه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

در ابتدا باید طرح دلخواه خود را که بر روی شکلات چاپ می‌شود، انتخاب و سپس نوع دسته بندی شکلات‌های خود را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است شما هیچ محدودیتی از نظر تعداد شکلات در سفارش خود نخواهید داشت. شما می‌توانید با مصرف شکلات‌های شوکوبرندز یک تجربه دلنشین را کسب کنید زیرا طعم متفاوتی و جذابی از شکلات به شما می‌دهد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *