شکلات, شکلات های سفارشی

معروف‌ترین شکلات‌های خارجی

شکلات‌های معروف خارجی

در این مقاله قصد داریم معروف‌ترین شکلات‌های خارجی را به شما معرفی کنیم. محال است به فروشگاهی رفته باشید و شکلات‌های کیت کت یا هوبی را ندیده باشید. شکلات‌های کیت کت را با جلد قرمز رنگ به یاد می‌آوریم و شکلات‌های هوبی معمولاً با بسته بندی‌های بنفش در فروشگاه‌ها یافت می‌شوند.

یادآوری بسیاری از برندهای معروف باعث تداعی خاطرات تولد، جشن و دوران کودکی ما می‌شود. این جادوی شکلات است که می‌تواند لحظات خوشی را برای ما رقم بزند‌. اکنون که با این دنیای جذاب همراه شدید، تا انتها مطلب را بخوانید تا در مورد شکلات‌های معروف خارجی بیش‌تر بدانید.

شکلات‌های معروف خارجی

بدون شک شکلات یکی از پرطرفدارترین خوراکی‌های جهان است که از کاکائو حاصل می‌شود. کاکائو از آمریکای جنوبی روانه اروپا شد و طی فرآیندی خاص به شکل شکلات امروزی درآمده است. طعم، شکل، نوع بسته بندی شکلات باعث شده تا برخی از برندها بیش‌تر معروف و محبوب شوند. از معروف‌ترین برندهای شکلات خارجی می‌توان به Kit Kat، Mars، Milka، Toblerone، Ferrero Rocher و Cadbury اشاره نمود.

معروف‌ترین شکلات‌های خارجی

Kit Kat

Kit Kat همان ویفر لایه‌ای است که با یک رویه شکلاتی پوشانده شده‌است. مبدا تولید Kit Kat کشور انگلیس بود اما بعد از مدتی توسط Nestle خریداری شد. شکل منحصر به فرد ویفرهای Kit Kat و جلد قرمز رنگ آن منجر به محبوبیت سطح جهانی این برند شد. شکلات‌های Kit Kat امروزه در همه قاره‌ها تولید و عرضه می‌شود.

Mars

برند Mars در سال ۱۹۱۱ توسط فرانکلین کلارنس مارس تاسیس شد. مارس از همان کودکی به پختن شیرینی علاقه زیادی داشت و با کار کردن در همین زمینه سرانجام برندی به نام خود بر جای گذاشت. هم اکنون مارس علاوه بر شکلات محصولاتی مانند آدامس، آبنبات، اسمارتیز، میان وعده و غذای کودک را روانه بازار می‌کند. M&M’s، Milky Way و Twix از زیر مجموعه‌های معروف مارس به شمار می‌روند.

معروفترین-شکلاتهای-خارجی

Milka

Milka یکی دیگر از معروف‌ترین شکلات‌های خارجی است که توسط فیلیپ سوشارد در سوئیس بنیان گذاری شد. ابتدا نام سوشارد روی محصولات درج می‌شد اما با گذشت زمان Milka جایگزین آن شد. همواره روی جلد شکلات‌های Milka یک گاو بنفش مشاهده می‌شود. دلیل این نماد استفاده از شیر دام‌های کوه آلپ است. تنوع محصولات، بازاریابی قوی و توجه به کیفیت در روند تولید باعث شد تا Milka در کم‌تر از ۱ قرن جزء معروف‌ترین برندها باشد.

Ferrero Rocher

Rocher به معنای صخره است. فررو بنیان گذار شکلات‌های صخره‌ا‌ی بود و نام این برند ترکیبی از فامیلی او و واژه صخره است. شکلات، ویفر و فندق طعم جذابی را برای علاقه مندان به شکلات به ارمغان آورده‌است. طرح جالب شکلات Ferrero Rocher همراه با جلد طلایی توانسته مخاطبان زیادی را در سرتاسر جهان به خود جذب کند.

Toblerone

در بیش از ۱ قرن پیش ژان توبلر با موفقیت در شیرینی فروشی تصمیم به راه اندازی کارخانه شکلات سازی کرد. فرم شکلات Toblerone ‌کشیده است و در دو طرف مثلث دارد. اگر محصولات این برند را خریداری کرده باشید، حتماً با نماد معروف آن برخورد کرده‌اید. یک خرس که روی کوه قرار دارد. فلسفه این طرح به مبدا راه اندازی کارخانه بر می‌گردد. خرس سفید نماد کشور سوئیس است که روی رشته کوه آلپ قرار دارد. در حال حاضر Toblerone شکلات تلخ، سفید، شیری و میوه‌ای تولید می‌کند.

Cadbury

جان کدبری موسس یکی از معروف‌ترین شکلات‌های خارجی است. برند Cadbury توانست خیلی زود در انگلستان معروف شود و اکنون انواع محصولات شکلاتی اعم از شکلات شیری، شکلات مایع و پودر کاکائو را وارد بازار می‌کند. یکی از نقاط عطف Cadbury به دوران پس از جنگ جهانی برمی‌گردد. در زمان جنگ جهانی شرکت دچار کمبود مواد اولیه و از دست دادن کارکنان خود شد اما با اتمام جنگ تنوع محصولات افزایش پیدا کرد و نیروها دوباره به کار برگشتند. در نهایت Cadbury  بیش از قبل پیشرفت کرد.

شوکوبرندز

اگر چه برندهایی نظیر Mars، Milka و… در سرتاسر جهان نامدار هستند اما در دهه‌های اخیر ایران توانسته انواع محصولات شکلاتی را در تنوعی بی نظیر برای خود تولید کند و حتی به سایر کشورها صادرات داشته باشد. یکی از برندهای معروف و فعال شکلات با طرح و لوگو یا عکس و اسم انتخابی مشتری شوکوبرندز است که محصولات خود را مطابق با سلیقه مشتریان به عمل می‌آورد. اگر سری به سایت شوکوبرندز بزنید، هم می‌توانید سفارش‌های انجام شده را مشاهده نمایید و هم با نحوه سفارش آشنا خواهید شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *