اخبار شوکو برند

ایده‌های طلایی کریسمس

ایده‌های طلایی کریسمس ۲۰۲۳ کدامند؟

 در این مطلب درمورد ایده‌های طلایی کریسمس ۲۰۲۳ توضیح می‌دهیم. در آیین مسیحیت به منظور این که زادروز مسیح را گرامی نگه دارند، جشنی با نام کریسمس یا نوئل برگزار می‌شود. ایام کریسمس که  دوازده روزه است، با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر شروع می‌شود. بیشتر مردم، از این ایام برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان خود و هدیه دادن به هم استفاده می‌کنند. کریسمس آیین‌های ویژه‌ای دارد به عنوان مثال آراستن درخت کاج، شخصیتی خیالی به نام بابانوئل و استفاده زیاد از رنگ سبز و قرمز در آن. یکی از نمادهای مهم کریسمس، درخت سرو است. اما درخت سرو در آئین‌های مختلف و فرهنگ قدیم ایران دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و از آن به عنوان درخت جاودانگی یاد می‌کردند. حتی امروزه نیز در بسیاری از نقاط ایران درخت سرو با تقدس نگریسته می‌شود. برای آشنایی با ایده‌های جذاب کریسمس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌های طلایی کریسمس ۲۰۲۳ کدامند؟

۱.استفاده از کاغذ کادو مخصوص

سعی کنید استفاده از کاغذ کادو‌هایی را در برنامه خود قرار دهید که با دکور منزل و دکوراسیون کریسمسی تان هماهنگ باشد و جلو خاصی به آن‌ها ببخشد.

۲. استفاده از نردبان در دکوراسیون کریسمسی

یک نردبان قدیمی را بیاورید سپس تزیینات کریسمس را داخل پاکت‌های کوچک قرار دهید و به نردبان آویزان کنید. این تزئینات شامل کارت‌های تبریک، اسباب بازی، شکلات و چیزای دیگه هستند. از پاکت‌ها می‌توانید برای سال‌های بعد هم استفاده کنید پس آن‌ها را نگهداری کنید که برای کاربردهای دیگر آن‌ها را به کار ببرید.

۳. از تکنیک لایه لایه استفاده کنید

از دیگر ایده‌های طلایی کریسمس ۲۰۲۳ این است که برای اشیای مورد استفاده در تزیینات کریسمس، ارتفاع متفاوتی در نظر بگیرید تا جلوه‌ آن‌ها چند برابر شود. به عنوان مثال یک دانه برف بزرگ را آویزان کرده و روی میز جلو آن از شمع و جاشمعی‌های بلند استفاده کنید. در صورت وجود شومینه در خانه برای تکمیل دکور کریسمس یک ریسه برگ زیتون در قسمت بالای آن به کار ببرید.

۴. چسباندن ناقوس‌ها

ناقوس یا همان زنگ به عنوان نماد دکوراسیون کریسمس شناخته می‌شود. پس در صورت داشتن نرده، این زنگ‌های کاغذی سبک را به کار ببرید و آن‌ها را با یک نخ به نرده پله‌ها بچسبانید. آن‌ها سبک و زیبا بوده و برای ساختنشان نسبت به درخت کریسمس زحمت کمتری باید بکشید. با استفاده از آن‌ها فضا جذاب‌تر می‌شود.

۵. با رنگ‌ها بازی کنید

رنگ‌های مختلف را به کار ببرید. سعی کنید  به غیر از رنگ‌های مرسوم دکوراسیون کریسمس مثل قرمز و سبز از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید. رنگ‌های دیگر در کنار رنگ‌های اصلی جذاب جلوه می‌کند. پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های فلزات، مثل رنگ طلایی استفاده کنید.

۶.رومیزی متفاوت

پارچه‌های رنگی را به عنوان رومیزی به کار ببرید همچون سبز، قرمز، چارخونه و راه راه. این به کار گیری ترکیبات رنگی در حین سادگی و راحتی در تزیینات کریسمس خانه بسیار اثرگذار است و می‌تواند از جمله ایده‌های طلایی کریسمس ۲۰۲۳ باشد.

فلسفه رنگ‌ها در کریسمس

اگر دیده باشید سه رنگ در جشن‌های کریسمس بیشتر به چشم می‌خورند که رنگ‌های سبز، قرمز و سفید هستند. البته در سال‌های اخیر رنگ طلایی نیز به میان آمده‌است. رنگ سبز نشان از شکوفایی و سرسبزی گیاهان دارد. زیرا همراه با کریسمس سالی نو و بهار می‌آید و در این زمان گیاهان نقش پر رنگ‌تری خواهند داشت. رنگ پرکاربرد دیگر در کریسمس قرمز است. قرمز همواره در کتاب مقدس مسیحیان (انجیل) دارای نقش مهمی بوده و نشان دهنده خون و مرگ و زندگی است. علاوه بر رنگ مقدس سبز و رنگ خونین قرمز سفید هم در تزئینات کریسمسی زیاد دیده می‌شود. رنگ سفید نمادی از پاکی و برف است. رنگ طلایی نیز بیشتر دارای جنبه‌ تزئینی است و از دیرباز به عنوان رنگ‌های مقدس در دین مسیحیت شناخته نمی‌شد.

خدمات شوکو برندز

ایدههای-طلایی-کریسمس

شوکو برندز مجموعه‌ای است که سفارشات شما را برای هدایای تبلیغاتی با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. به این صورت که شما با انتخاب نوع محصولی که می‌خواهید برای تبلیغ از آن‌ها استفاده کنید به همراه لگو برند و یا هر نوشته‌ دلخواه می‌توانید بهترین محصول را برای استفاده‌ی تبلیغاتی خود سفارش دهید. شوکو برندز با چاپ لوگو، نوشته و یا شعار دلخواه شما بر روی محصولات متنوع و خاصی مثل انواع شکلات‌ها، چای و دمنوش و بسته ‌بندی آن‌ها، با بالاترین کیفیت در مسیر تبلیغات همراه شماست. اگر شما به عنوان فرد یا سازمان بخواهید هدایایی را به افراد مورد نظر خود تقدیم کنید شوکو برندز این امکان را فراهم کرده که هر تعداد بسته متناسب با آن رویداد برای شما مهیا شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *