مناسبت ها

تزئین درخت کریسمس با هزینه کم و خلاقیت عالی

تزیین-درخت-کریسمس

تزئین درخت کریسمس به عنوان شیرین‌‌ترین مراحل ساخت درخت کریسمس شناخته می‌شود. برای تزئین این درخت معمولا از دانه برف‌های تزئینی، شمع، شیرینی، میوه، انواع آب نبات، گوی های زیبا، زنگوله های کوچک، مجسمه فرشته، ستاره، لامپ، زیورآلات بدلی و … استفاده می شود. داشتن خلاقیت برای تزئین این درخت بسیار اهمیت دارد زیرا شما می‌توانید با هزینه کم بهترین نتیجه را از تزئین خود ببینید. از طرفی اگر هزینه‌های زیادی را متحمل شده باشید اما نتیجه مطلوب را نگیرید باعث ناراحتی و پشیمانی می‌شود.

علت تزئین درخت کریسمس

در قرون وسطی درخت کم کم به مراسم کریسمس راه پیدا کرد. درخت سرسبز در فرهنگ های مختلف، نمادی از زندگی جاویدان و حیات پس از مرگ به شمار می‌آید. حتی این سنت در قرن ۱۶ همچنان ادامه پیدا کرد. اندک اندک درختان کاج و سایر درختان برای مراسم کریسمس به داخل خانه‌های افراد وارد شد. ادامه یافتن این رسم باعث شد تا آنکه در نهایت در قرن هجدهم، کلیسای مسیحیت نیز برای برگزاری مراسم تولد مسیح و کریسمس استفاده از درخت را انجام دهد.

افراد در کلیسا معمولا این درختان را در کنار قفسه‌ای می‌گذاشتند و مردم برای روشن کردن شمع از آن استفاده می‌کردند. این شمع‌ها به مرور زمان به عنوان جزئی از تزئینات درخت کریسمس شناخته می‌شدند. شمع‌ها کم کم بعد از این که برق اختراع شد، با چراغ‌های کریسمس و زیورآلات براق و درخشان جایگزین شدند. این روزها اشیا مختلفی مثل زرورق، گل و آبنبات جزئی از تزئینات درخت کریسمس به حساب می‌آیند. از آن جایی که بچه‌ها به کارهای تزئینات علاقه دارند مشتاقانه در این کار شرکت می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند اشیا مورد علاقه‌ خود را روی درختان آویزان کنند. حتی هر خانواده، ابتکار و خلاقیت خود را نیز به کار می‌گیرد که تزئین این درخت را انجام دهند. هر کس تلاش خود را می‌کند که دارای درخت زیباتری باشند. در کنار این تزئینات، افراد معمولا یک فرشته یا ستاره نیز در بالای درخت قرار می‌دهند.

تزئین درخت کریسمس با خلاقیت

تزئین درخت کریسمس با خلاقیت

۱.از عروسک‌های پارچه‌ای استفاده کنید: برای تزئین درخت کاج طبیعی بزرگ، شما این امکان را دارید از چندین عروسک پارچه‌ای با نماد کریسمس کمک بگیرید. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید حتی خودتان این عروسک‌ها را با نمد و پارچه می‌توانید درست کنید. اگر در خانه دارای فرزند کوچک هستید، از عروسک‌های او کمک بگیرید و عروسک‌های کوچک با تم رنگی مشابه را برای تزئین این درخت به کار ببرید. ایجاد بابانوئل‌های نمدی و آدم برفی با نمد نیز کار راحتی خواهد بود.

۲.از توپ پینگ پونگ استفاده کنید: برای خودداری از خرید لوازم گران ‌قیمت تزئینات کریسمس این امکان وجو دارد که انواع آویزهای خاص در خانه توسط خودتان درست شود. اگر می‌خواهید این مورد را برای تزئین درخت کریسمس به کار ببرید، ابتدا توپ‌های پینگ پنگ را به چسب آغشته کرده و سپس آن‌ها را داخل اکلیل قرار داده و بیرون آورید. اگر علاقه دارید این توپ‌ها را می‌توانید رنگ و از روی درخت آویزان کنید. برای تزئین این درخت با توپ پینگ پنگ حتی می‌توان آدم برفی ساخت. به این منظور دو توپ را با چسب حرارتی روی هم چسبانده و بعد از پارچه یا نمد قرمز به عنوان کلاه و شال گردن آدم برفی‌تان استفاده کنید. با ماژیک چشم و دهان برای او ایجاد کنید. برای بینی و دکمه‌ها هم می‌توانید نمد را به کار ببرید.

۳. از گل ها کمک بگیرید: یک ایده جدید دیگر برای تزئین درخت‌های کریسمس استفاده از گل‌های طبیعی و رنگی برای طراحی درخت کریسمس است. برای این کار، گل‌ها را به وسیله سیم نازک گل‌ سازی یا حتی بندهای کنفی و ریسه‌های رنگی روی درخت کریسمس آویزان کنید. اگر قصد چنین تزئینی دارید این امکان را دارید که چندین رنگ گل یا تنها یک رنگ خاص گل طبیعی را به کار ببرید.

۴. از ربان قرمز استفاده کنید: از جمله بهترین و ارزان‌ترین لوازم مورد نیاز برای تزئین درخت کریسمس، روبان قرمز به شمار می‌آید. با روبان قرمز چند عدد پاپیون درست کرده و آن را از روی بخش‌های مختلف درخت آویزان کنید. حتی می‌توان از پیچاندن روبان‌ها از روی درخت برای تزئین استفاده کرد.

خدمات شوکوبرندز

در مجموعه شوکو برندز تنوع در قیمت‌‌های ارائه شده به دلیل تنوع محصولات و کیفیت‌های آن‌هاست. مواد استفاده شده برای تهیه این هدایا از بهترین مواد موجود و با بالاترین کیفیت‌ است. همچنین تنوع محصولاتی که فرآیند چاپ بر روی آن‌ها و یا بسته‌ بندیشان انجام می‌شود متنوع‌اند. به عنوان مثال می‌توان به شکلات‌های مختلف، پک دمنوش‌های متنوع و جعبه‌های گوناگون اشاره کرد. به علاوه نوشته‌ای که بر روی این محصولات چاپ می‌شود به انتخاب شما خواهد بود. به این منظور شما می‌توانید نوشته، اسم و یا حتی طرح لوگوی دلخواه خود را سفارش دهید تا با کیفیت بالا و تعداد دلخواه محصولات برای شما چاپ شود. حال برای آنکه سفارش خود را ثبت کنید و از کیفیت و تصاویر محصولات تولید شده اطمینان حاصل کنید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت شوکوبرندز برای هر مراسمی که دارید به راحتی با طی کردن مراحل سفارش را ثبت کنید.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *