شکلات

۱۹ طرح شکلات به عنوان گیفت عروسی

شکلات-تبلیغاتی-و-گیفت-عروسی

منشا گیفت عروسی به دوران زندگی اشرافی فرانسوی در قرن شانزدهم برمی‌گردد. اشراف فرانسوی قند و بادام را داخل جعبه‌های جواهری که با کریستال زینت داده شده بود قرار می‌دادند و آن‌ها را به مهمانان‌شان هدیه می‌دادند.

نیت اصلی از این گیفت‌ها اسراف و تجمل‌گرایی اشرافی نبود، بلکه در آن‌ زمان‌ها قند جزو سالم‌ترین موادغذایی برای بدن محسوب می‌شد. قرار دادن بادام تلخ در کنار قند نیز نماد تلخی و شیرینی زندگی زناشویی بود.

تشخیص این‌که این سنت از فرانسه به کشورهای دیگر توسعه پیدا کرد یا این‌که همزمان در کشورهای دیگر نیز رواج یافت کمی سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد. اما مسلما این سنت توسط ملل مختلف پسندیده شده و فورا به سراسر جهان رواج یافت.

در عروسی‌های یونانی به مهمانان نوعی خوردنی داده می‌شد که ترکیبی از شکر و بادام بود. در خاورمیانه نیز ۵ عدد بادام به نماد باروری، طول‌عمر، ثروت، سلامتی و شادی داده می‌شد. ایمان به فواید قند در طول تاریخ باعث ترویج این سنت شد و این مواد ترکیبی که چیزی شبیه به شکلات‌ بود برای شادی مهمانان درنظر گرفته شد.

در آن زمان‌ها قیمت شکر و قند بسیار بالا بود، به همین دلیل این هدیه‌ها تنها توسط اشراف استفاده می‌شد. مدت‌ها بعد، زمانی‌که قمیت شکر و سایر کالاهای اساسی برای ساخت این گیفت‌های عروسی کاهش پیدا کرد، بخش بزرگ‌تری از جامعه به استفاده از آن رو آوردند و این سنت بیشتر ترویج پیدا کرد. اما متاسفانه نیت پشت آن فراموش شد، به طوری‌که امروزه از چیزهای مختلفی به عنوان گیفت عروسی مانند قاب عکس، شمع، عروسک و … استفاده می‌شود.

اما هنوز هم شکلات را می‌توان محبوب‌ترین گیفت عروسی دانست، مخصوصا این‌که امروزه ترفندهای مختلفی برای تزئین شکلات و اختصاصی کردن آن‌ها به وجود آمده است.

از سوی دیگر، امروزه فواید و مزایای شکلات بیشتر عیان شده است؛ از جمله دمای ذوب شکلات که با درجه حرارت بدن یکسان است، این موضوع باعث می‌شود که فورا در دهان آب شده و یک خوردنی خاص محسوب شود. هم‌چنین خوردن شکلات متجر به ترشح هورمون‌های آندورفین می‌شود که آرامش و شادی را به فرد هدیه می‌کند؛ از این رو کمتر کسی پیدا می‌شود که به مزه‌ی شکلات علاقه نداشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال گیفت عروسی سنتی و پرمعنی هستید، می‌توانید از شکلات‌ استفاده کنید. شوکوبرندز برای جشن‌های عروسی گیفت‌های مخصوصی را طراحی کرده است که در ادامه آن‌ها را می‌بینید. هر کدام از این طرح‌ها را که پسندیدید می‌توانید فورا از شوکو سفارش دهید.

 

شما می‌توانید از بین ۱۹ طرح گیفت عروسی که در این مطلب آورده شده‌اند یکی را انتخاب کنید و شکلات‌های خود را با همان طرح سفارش دهید. هم‌چنین شما می‌توانید طرح درخواستی خود را در قسمت سفارش سایت شوکوبرندز آپلود کنید و شکلات‌های خود را با طرح درخواستی خود دریافت کنید.

 

این گیفت‌های شکلاتی با طرح‌های دلخواه شما طراحی می‌شوند و نام‌های مدنظر شما روی آن‌ها نوشته می‌شود. از آن‌جایی که احتمالا تم رنگی خاصی برای عروسی خود در نظر گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم در انتخاب طرح و بسته‌بندی دقت کنید تا با تم رنگی شما در تضاد نباشد.

 

طرح‌های پیشنهادی شوکوبرندز بسیار شیک بوده و توسط متخصصان این حوزه طراحی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین آداب گیفت‌های عروسی بسته‌بندی شیک و خلاقانه‌ی آن‌هاست. هر کدام از طرح شکلات‌هایی که از بین این ۱۹ طرح انتخاب می‌کنید، یک نوع بسته‌بندی ویژه‌ای دارد که این یادگاری‌های خوشمزه را به یادماندنی‌تر می‌کند. علاوه بر این، تمام شکلات‌ها در جعبه‌های چوبی شیکی قرار داده شده و به شما تحویل داده می‌شود.

 

برای این‌که بتوانید گیفت‌های عروسی شکلاتی ما را از جنبه‌های گوناگون مورد ارزیابی قرار دهید تعدادی از آن‌ها را در ادامه قرار می‌دهیم. اما اگر می‌خواهید تصاویر و طرح‌های بیشتری از شکلات‌هایی که تاکنون برای مشتریان مان فرستاده‌ایم ببینید. می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام شوکوبرندز مراجعه کنید.

 

این طرح گیفت عروسی شکلاتی برای افرادی طراحی شده که نمی‌خواهند عروسی‌شان زیاد جنبه‌ی فانتزی داشته باشد. در عوض گیفت شکلاتی که در زیر می‌بینید کاملا جنبه‌ی فانتزی دارد. همان‌طور که می‌بینید طرح‌های شوکوبرندز جامع بوده و هر سلیقه‌ای را مدنظر قرار داده‌اند.

 

طرح‌های روی شکلات را به صورت واضح برای شما نشان دادیم. برای این‌که نگاهی به بسته‌بندی‌های مختلف داشته باشید می‌توانید عکس زیر را که به صورت جامع تمام طرح‌ها را شامل می‌شود مشاهده نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *