خرید و سفارش

چاپ متن یا تصویر روی جعبه شکلات

هدیه نوروزی اداری

اگر به دنبال چاپ روی جعبه شکلات هستید، این مطلب برای شماست. با گذشت زمان طعم‌های متفاوتی از شکلات به وجود آمده است و این موضوع باعث شده تا تمامی افراد و با هر سلیقه‌ای بتوانند شکلات مناسب خود را پیدا کنند. این محبوبیت شکلات سبب شده است تا مردم استقبال بسیار خوبی نسبت شکلات داشته باشند و به طور معمول در هر مراسمی، شکلات پایه ثابت مهمانی‌ها است. در این میان شرکت‌های تولید کننده شکلات باید علاوه بر طعم و مزه دلنشین، از بسته بندی مناسبی نیز استفاده کنند که بتوانند نظر مشتریان و دوستداران شکلات را به خود جلب کنند. بنابراین می‌توان گفت امروزه رقابت شدیدی میان شرکت‌های تولید کننده شکلات، در طرز بسته بندی شکلات‌ها به وجود آمده است؛ زیرا افراد قبل از خوردن شکلات و تجربه مزه آن بسته بندی شکلات‌ها را مشاهده می‌کنند و به میزانی که بسته بندی شکلاتی زیبا‌تر باشد افراد برای خرید آن شکلات علاقه مند‌تر می‌شوند. بنابراین شرکت‌های تولید کننده شکلات باید در بسته بندی شکلات‌های خود، مواردی را رعایت کنند تا بتوانند بسته بندی جذاب‌تری را ارائه دهند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.
مواردی که باعث جذاب‌تر شدن بسته بندی شکلات‌ها می‌شود
انجام برخی راه کارها باعث می‌شود تا بسته بندی شکلات‌ها جذاب‌تر شود که در نتیجه افراد برای خرید آن شکلات‌ها ترغیب می‌شوند. این موارد عبارتند از:
1. طراحی جذاب: بسته بندی شکلات باید دارای طراحی جذابی باشد تا بتواند مشتریان شکلات را جذب خود کند. به عنوان مثال انجام کار‌هایی مانند چاپ روی جعبه شکلات با رنگ‌های گوناگون و متنوع، شکل بسته بندی متنوع و خاص می‌تواند باعث جذابیت طرح شکلات شود.
2. کیفیت بسته بندی: بسته بندی‌های شکلات باید دارای کیفیت مناسب و مرغوبی باشد. بسته بندی‌های نامناسب و نازک، یکی از دلایلی است که مشتری از خرید چنین شکلاتی منصرف می‌شود؛ زیرا امکان دارد شکلات با کوچک‌ترین ضربه‌ای آسیب ببیند ولی در بسته بندی‌های مستحکم و مقاوم احتمال چنین اتفاقی کم‌تر می‌شود.3. ارائه اطلاعات مفید: ارائه چنین اطلاعاتی منجر به افزایش علاقه مندی مشتریان برای خرید شکلات‌ها می‌شود. زیرا اطلاعاتی که لازم است در بسته بندی وجود دارد و این موضوع باعث آگاهی کامل در خرید می‌شود. این اطلاعات شامل مواردی همچون ترکیب شکلات، میزان کالری و اطلاعات تغذیه‌ای می‌شود.

چاپ-متن-یا-تصویر-روی-جعبه-شکلات

4. وجود تخفیف و پیشنهاد‌های ویژه: وجود چنین مواردی در بسته بندی شکلات موجب ترغیب مشتریان به خرید چنین شکلات‌هایی می‌شود. وجود تخفیف و پیشنهاد‌های ویژه باعث می‌شود تا افراد بتواند با صرف هزینه کم‌تری محصول دلخواه خود را داشته باشند. به طور کلی داشتن این ویژگی موجب می‌شود تا شکلات قیمت مناسبی داشته باشد.
5. وجود جعبه‌های هدیه: جعبه‌های هدیه یکی دیگر از دلایلی است که منجر به ترغیب مشتریان می‌شود. ضرب المثل معروف یکی بخر دوتا ببر نمونه بارز این ویژگی است. به عنوان مثال شما با خرید یک شکلات مشاهده می‌کنید در بسته بندی آن یک فنجان نیز وجود دارد که این موضوع باعث می‌شود افراد با پرداخت هزینه یک بسته شکلات، یک فنجان را نیز به عنوان هدیه دریافت کنند.
دلایل مهم چاپ روی جعبه شکلات چیست؟
این موضوع به دلایل مهمی انجام می‌گیرد که در ادامه ذکر شده است.
1. شناسایی محصول: بر روی بسته بندی شکلات‌ها نام برند آن شکلات، آرم و لوگوی آن برند درج می‌شود که این موارد منجر به شناختن محصول می‌گردد تا مشتری راحت‌تر بتواند شکلات مورد نظر خود را پیدا کند. همچنین اطلاعاتی که بر روی محصول است باعث خرید با آگاهی کامل‌تری می‌شود.
2. جذابیت بیشتر: چاپ تصاویر جذاب و مهیج با استفاده از رنگ‌های گوناگون و متنوع بر روی بسته بندی شکلات، یک دلیل تاثیرگذار در خرید محصول محسوب می‌شود. زیرا این موارد موجب افزایش جذابیت می‌شود که مشتریان به شکلات‌هایی که جذاب‌تر باشند، بیشتر علاقه مند هستند.
3. اطلاعات تغذیه‌ای: چاپ اطلاعاتی مانند میزان کالری، مواد مغذی و مواد شیمیایی که در شکلات وجود دارد را اطلاعات تغذیه‌ای می‌گویند. این اطلاعات در انتخاب شکلات به مشتریان بسیار کمک می‌کند و مشتری می‌تواند با درک بیشتری شکلات خود را انتخاب کند. این موضوع برای افرادی که در رژیم غذایی خاصی به سر می‌برند یا افرادی که به دنبال محصولات سالم هستند بسیار کمک کننده است.
اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست؟
مجموعه شوکوبرندز، یک شرکت در زمینه تولید شکلات با طرح دلخواه است. مشتریان می‌توانند با ورود به سایت این مجموعه، سفارش خود را ثبت کنند و شکلاتی که با نقش و متن دلخواه روی آن چاپ می‌شود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. همچنین مشتریان می‌توانند در این مجموعه طرح دلخواه خود را در چاپ روی جعبه شکلات ، داشته باشند. شما از نظر تعداد سفارشات خود هیچ محدودیتی ندارید. در نهایت مجموعه شوکوبرندز، شکلات با طرح‌های گوناگون و همچنین بسته بندی‌های متنوعی دارد که همه افراد با تمامی سلیقه‌ها می‌توانند از این شکلات‌ها استفاده کنند و لذت ببرند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *