خرید و سفارش

سفارش شکلات مجلسی با طرح و اسم انتخابی شما

سفارش-و-ارسال-باکس-شکلات

شیرینی و شکلات از خوراکی‌هایی هستند که اکثر مردم در مجلس‌ها و هم نشینی‌هایشان استفاده می‌کنند. شکلات مجلسی چه نوع شکلاتی است؟ آیا ویژگی منحصر به فردی دارد؟ درمورد این نوع شکلات‌ها باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ انتخاب شکلات بستگی به نوع مجلس دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند تا خودشان برای مجالس شکلات درست کنند. معمولاً این کار برای مهمانی‌های کوچک و داخل خانه صورت می‌گیرد.

چرا شکلات برای مجالس انتخاب می‌شود؟

شکلات همیشه در مراسم‌های شادی مانند عروسی، تولد، کادو دادن، قدردانی و سپاس، اعیادهای مذهبی و دید و بازدید استفاده شده است. شکلات از خوراکی‌های شادی آور است و همیشه حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند و به همین دلیل در بیش‌تر مراسم‌های شادی شکلات را می‌بینیم.

از دیگر دلایلی که در بیش‌تر مجالس شکلات را مشاهده می‌کنیم این است که قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به بقیه خوراکی‌ها دارد. تنوع بالای شکلات در بسته بندی و طعم‌ها باعث شده تا سلایق مختلف را به خود جذب کند و از محبوبیت زیادی در بین عموم جامعه برخوردار شود.

ویژگی‌های شکلات مجلسی

از مهم‌ترین ویژگی شکلات برای پذیرایی طعم آن است. بنابراین اگر قصد برگزاری مجلسی را دارید، از برندهای معروف و باکیفیت شکلات خرید کنید. شکلات هر چه تازه‌تر باشد ظاهر و طعم بهتری دارد و حس لذت بخش‌تری هنگام خوردن آن خواهید داشت. بنابراین به زمان تولید شکلات توجه کنید. براقی شکلات از دیگر ویژگی‌هایی است که میزان کیفیت را نشان می‌دهد. در واقع هرچه شکلات براق‌تر باشد، کیفیت بالاتری دارد. شکلات مرغوب باید دارای بوی خوشایندی باشد. افزودنی‌های غیرمجاز علاوه بر طعم بوی شکلات را نیز تغییر می‌دهند. طعم انتخابی به سلیقه مهمانان بستگی دارد اما شکلات‌های شیری و تلخ از در مجالس بیش‌تر استفاده می‌شوند و عموما مورد پسند واقع می‌شوند.

سفارش-شکلات-مجلسی

شکلاتی که برای مجلس مورد استفاده قرار می‌گیرد، نباید خیلی زود آب شود و نباید خیلی سفت باشد. در هنگام خرید باید به این مورد توجه کنید. همچنین شکلات را پس از خرید در محیط و دمای مناسب نگه داری کنید تا در هنگام پذیرایی از کیفیت خوبی برخوردار باشد. اندازه شکلات در مجالس از موارد مهم به شمار می‌رود. سعی کنید هنگام خرید، شکلات‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک را انتخاب نکنید.

شکلات مجلسی به روش خانگی

یکی از راهکارها برای پذیرایی در مجالس درست کردن شکلات به سلیقه خودتان است. این روش زمانی پیشنهاد می‌شود که مهمانی داخل خانه برگزار می‌شود و تعداد مهمانان زیاد نیست‌. از معروف‌ترین مدل‌های شکلات خانگی شکلات‌های آجیلی هستند که داخل و روی آن‌ها از مغزهای آجیل همانند بادام، پسته و فندق استفاده می‌شود. از قالب‌های مختلفی مانند گل و توپی شکل نیز در درست کردن شکلات خانگی بهره می‌گیرند.

برای تهیه شکلات خانگی باید شکلات را آب کنید. روش‌های مختلفی برای آب کردن شکلات وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها بن ماری و مایکروویو است. برای درست کردن شکلات خانگی باید به چند نکته توجه کنید. شکلات آب شده را از رطوبت دور کنید زیرا آن را خراب می‌کند. از شکلات تخته‌ای کمک بگیرید زیرا شکل آن طوری است که راحت‌تر خرد می‌شود و مناسب‌تر است.

خدمات قابل ارائه توسط شوکوبرندز

زمانی که می‌خواهید مجلسی اعم از عروسی، مهمانی یا هر مورد دیگری برگزار کنید، باید علاوه بر شیرینی و شکلات خریدهای دیگری نیز انجام دهید و برنامه‌های خود را برای مجالس هماهنگ کنید. در این میان برای خرید مشکلاتی مانند ترافیک و از دست دادن زمان را تجربه می‌کنید. شوکوبرندز با دریافت سفارشات شما به صورت اینترنتی از دغدغه‌های شما برای مجالس می‌کاهد.

اگر مایل به تهیه شکلات برای مجالس خود هستید، می‌توانید از سایت شوکوبرندز دیدن کنید و از مشاورین کمک بگیرید و در نهایت سفارش خود را انجام دهید. این برند طرح و طعم مورد نظر شما را در هر تعدادی که بخواهید به دستتان می‌رساند. شوکوبرندز مجوعه‌ای است که برای طعم و لحظاتی ماندگار در مجالس شما سفارشات را به بهترین شکل انجام می‌دهد‌.

سخن پایانی

در این مقاله به شکلات مجلسی پرداختیم و به ویژگی‌های آن اشاره نمودیم. شما برای مجالس خود می‌توانید شکلات را از بیرون خریداری کنید یا به صورت خانگی درست کنید اما در هر دو حالت باید به حفظ کیفیت آن توجه کنید. رنگ، یکنواختی، طعم، براقی و موارد دیگر از ویژگی‌های مهم شکلات‌های مجلسی هستند. شوکوبرندز مجموعه‌ای است که با رعایت همه موارد گفته شده سفارشات را با بهترین کیفیت به شما تحویل می‌دهد تا طعمی ماندگار برای مهمانان مجالستان به ارمغان آورد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *