شکلات های سفارشی, مناسبت ها

هدیه عید غدیر با مناسب ترین قیمت

هدیه دادن برای تبلیغ

عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمین است. اما آیا می‌دانید هدیه عید غدیر چه چیزهایی است؟ ماندگاری و شادی و خوشی عید را آداب و رسوم آیینی و محلی دو چندان می‌کنند. به عبارتی می‌توان جذابیت بسیاری از رسوم جاری را با کمی خلاقیت و با همان هزینه‌های قبلی به صورت خوبی افزایش داد.

عیدی دادن سادات یکی از آداب رایج عید غدیر است. این عیدی اکثرا به شکل اسکناس نو یا سکه می‌باشد. رنگ روشن مهر طلایی در کنار نو بودن اسکناس، باعث می‌شود که انگیزه گیرنده اسکناس برای نگه داشتن آن به عنوان یادگاری در کیف پول خود یا زیر شیشه میز تحریر یا کار خود مضاعف شود. البته عموم باور دارند که اگر از سادات به عنوان هدیه عید غدیر اسکناس گرفته شود به خودی خود برکت می‌آورد حال اگر آن نو هم باشد، جذابیتش بیشتر می‌شود. اما بعضی‌ افراد به جای اسکناس از هدایای دیگری استفاده می‌کنند که برای کادو گیرنده جذاب‌تر باشد. در این مقاله قصد داریم درمورد این هدایا توضیح دهیم.

چه هدایایی برای عید غدیر مناسب هستند

چه هدایایی برای عید غدیر مناسب هستند؟

اگر کمی در بازار دقت و جستجو کنید به خصوص در قسمت هنرها و صنایع دستی می‌توانید به طیف بسیار انبوه و وسیعی از هدیه‌های به یادماندنی و با اصالت برسید. هدیه‌های کوچک مثل انواع جعبه‌های خاتم‌ کاری و میناکاری، ظروف سفالی، تابلوهای معرق دست ‌ساز، تابلوفرش‌ها، انواع محصولات چرمی طبیعی، منسوجات دست ‌باف، عروسک‌های دست‌ ساز پارچه‌ای یا نمدی، سنگ‌های معدنی و تزئینی و … گزینه‌های خوبی هستند.

اگرچه ممکن است فکر کنید گران‌ قیمت هستند اما اگر کمی در هنر و زمانی که سازنده هنرمندش به کار برده دقت کنید، و آن را با انواع مصنوعات ماشینی مقایسه کنید، از قیمت واقعی‌اش بسیار پایین‌تر است. این هدیه‌ها هم در خاطر هدیه‌ گیرنده می‌ماند هم به عنوان بخشی از زندگی ظاهری او به شمار می‌آید.

کارت پستال‌ها از رایج‌ترین هدیه‌هایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بازار بسیاری از کارت پستال‌ها هستند که به صورت سری و ماشینی به فروش می‌رسند. آن‌ها با توجه به مناسبت‌های مختلف، نوشته و طرح‌‌های متفاوتی دارند.

حتی می‌توانید از تبدیل عکسی اختصاصی از محل یا شخصی که هدیه‌گیرنده با آن آشناست یا خاطره دارد به کارت پستال استفاده کنید. علاوه بر این از بریده‌های رنگی مقوا می‌توان طرح‌های مختلفی ایجاد کرد و روی کارت چسباند و با ابزار خرازی (مثل دکمه، نخ‌های رنگی، و ..) تزئین کارت را انجام داد.

شکلات به عنوان بهترین هدیه برای عید غدیر

هدیه-عید-غدیر

معمولا این گونه است که اگر کادو از نوع خوراکی باشد لذت و جذابیت بیشتری دارد. یکی دیگر از مواردی که می‌توان در مناسبت‌های مختلف از جمله عید غدیر هدیه داد، بسته‌های شکلات و بیسکوییت می‌باشند. شکلات از جمله خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که طرفداران زیادی دارد و قطعا اگر کادو گیرنده چنین هدیه‌ای را ببیند خوشحال خواهد شد و جزو بهترین هدیه‌هایش به حساب می‌آید.

شما می‌توانید این بسته‌های شکلات را از فروشگاه‌های اینترنتی به صورت آنلاین سفارش دهید و راحت آن‌ها را تحویل بگیرید بدون این که لازم باشد حضوری بروید و مشکلات زیادی را تحمل کنید. یکی از این سایت‌ها شوکو برندز می‌باشد که فروش انواع بسته‌های شکلات را ارائه می‌دهد. همچنین متناسب با آن مناسبتی که قرار است هدیه داده شود، شکل بسته بندی و طرح‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

حتی اگر شما به عنوان یک شرکت یا سازمان دارای برندی خاصی هستید یا اگر مارک خاصی مورد نظرتان است، با شوکو برندز این امکان را دارید که آن را بر روی جعبه شکلات هدیه حک کنید و به عنوان هدیه تقدیم افراد کنید. یک کادو ویژه با برند خاص همیشه در ذهن‌ها می‌ماند که شما با استفاده از این نوع هدیه خاطره‌ای خوبی از خود در یاد مشتریان یا افراد سازمان خود ثبت می‌کنید.

چه تعداد بسته شکلات می‌توان برای هدیه از شوکو برندز دریافت کرد؟

برای این که یک هدیه خاص از شوکو برندز سفارش دهید، هیچ محدودیتی وجود ندارد. فرقی نمی‌کند که چه تعداد شکلات برای بسته بندی در نظر دارید. شوکو برند هر تعداد بسته شکلاتی را که شما برای هدیه عید غدیر درخواست دهید به بهترین شکل و با بسته‌ بندی عالی با همان برند آماده می‌کند.

البته یک بسته بندی باید شکیل و براق بوده که بتواند نظر کادو گیرنده را جلب کند. شوکو برند از بسته بندی‌های ویژه استفاده می‌کند و بهترین نوع جعبه‌های شکلات را به کار می‌برد. این برند با ارائه بهترین بسته‌های شکلاتی سعی می‌کند خاطرات خوشی را در این روز برای شما رقم بزند.

سخن آخر

در این مطلب درمورد هدیه عید غدیر صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکوبرندز امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *