خرید و سفارش

سفارش شکلات جعبه‌ای

تاثیرات بسته بندی در محصولات

شکلات‌ها تنوع مختلفی در بسته بندی دارند. شکلات جعبه‌ای یکی از همین موارد است که معمولاً بیش‌تر برای هدیه دادن و مناسبت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته بندی‌های متفاوتی برای شکلات وجود دارند که با توجه به سلیقه افراد و مناسبت آن خریداری می‌شوند. با این که شکلات از خوراکی‌های پرطرفدار است اما نوع بسته بندی در طرف مقابل تاثیر دارد. بسته بندی و جعبه شکلات از اهمیتی برخوردار است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تاثیرات بسته بندی در محصولات

بسته بندی از موضوعاتی است که هم برای فروشنده و هم برای خریدار تاثیر زیادی دارد و نمی‌توان آن را در محصول نادیده گرفت. شکلات هم از این قاعده مستثنی نیست. ویژگی‌های یک بسته بندی خوب شامل نگهداری و محافظت از محصول و جلب توجه مشتری می‌شود‌. علاوه بر این موارد باید به نوع مناسبت نیز توجه کنید تا بسته بندی و رنگ جعبه شکلات با آن متناسب باشد.

همچنین وجود مواردی در جعبه و بسته بندی از کیفیت آن می‌کاهد. عدم تناسب شکل جعبه با محتویات درون آن، اندازه غیراستاندارد جعبه و محصول، آسیب دیدن محصول در اثر بسته بندی بی کیفیت و عدم دستگیره برای جابجایی جعبه از مواردی هستند که هم میزان فروش را پایین می‌آورند و هم خریدار رضایت مخاطب مورد نظر را به دست نمی‌آورد.

نکاتی برای شکلات جعبه‌ای

وجود جعبه برای شکلات در مناسبت‌هایی تاثیرات بسزایی دارد و لحظات ماندگاری را برجای می‌گذارد. به عنوان مثال هنگامی که برای کسی قصد خرید شکلات کادویی را دارید، اولین چیزی که او را جذب می‌کند جعبه شکلات است. معمولاً از جعبه‌هایی با مدل قلب، گل، استوانه‌ای و مربعی در کادو دادن استفاده می‌شود.

اگر قصد خرید شکلات برای سازمان‌ها و شرکت را دارید، باید جعبه‌هایی با طرح‌های ساده را انتخاب کنید. همچنین رنگ جعبه‌ها نباید خیلی جیغ باشند. در صورتی که می‌خواهید برای بچه‌ها شکلات بخرید، از جعبه‌هایی با رنگ شاد و طعم‌های شیرین بهره بگیرید. چرا که بچه‌ها شکلات‌های شیرین را از شکلات تلخ بیش‌تر دوست دارند. به طور کلی باید به مناسبت مورد نظر نگاه کنید و با توجه به آن طرح، نوع جعبه، رنگ و حتی طعم شکلات را انتخاب کنید.

خدمات شوکوبرندز

اگر قصد سفارش شکلات جعبه‌ای را دارید، حتماً سری به سایت شوکوبرندز بزنید. خدمات شوکوبرندز شامل طیف وسیعی از سفارشات می‌شود. گیفت عروسی، شکلات‌های تبلیغاتی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، اعیادهای مذهبی، تولد، کادو و …. نمونه‌هایی از سفارشات انجام شده توسط شوکوبرندز است.

سفارش-شکلات-جعبهای

شوکوبرندز محصولات خود را با کیفیت و طعمی بی‌نظیر به مشتریان خود ارائه می‌کند و علاوه بر حفظ کیفیت به بسته بندی نیز اهمیت می‌دهد و شما با خیالی آسوده می‌توانید سفارش‌های خود را به شوکوبرندز بسپارید تا به موقع به دستتان برسد و طعمی ماندگار برای خود و اطرافیان باقی بماند.

قیمت شکلات جعبه‌ای

جعه‌های چوبی، فلزی و کاغذی برای بسته بندی شکلات وجود دارند و این خوراکی پرطرفدار طعم‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد. از آنجایی که تنوع جعبه و طعم‌های شکلات زیاد است، قیمت‌های متفاوتی نیز برای آن وجود دارد و نمی‌توان یک قیمت کلی بیان کرد.

قیمت‌ شکلات تبلیغاتی

قیمت شکلات‌هایی که در جعبه هستند، معمولاً از پنجاه هزار تومان شروع می‌شود و رو به بالا افزایش پیدا می‌کند. هر چه کیفیت شکلات بهتر، کیفیت جعبه، بسته بندی بهتر باشند و تعداد شکلات‌ها افزایش پیدا کند، در نتیجه هزینه‌ها نیز بیش‌تر می‌شود. با این وجود شکلات چه برای هدیه و چه برای تبلیغات باشد، نسبت به سایر خوراکی‌ها، گل و سایر موارد مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

در این مطلب به هر آنچه که در مورد جعبه و نوع بسته بندی شکلات مربوط می‌شد، اشاره کردیم. برای خرید شکلات‌های جعبه‌ای باید به مخاطب خود توجه کنید که کارمندان یک شرکت هستند یا بچه‌ها و یا دوستانتان. این نوع شکلات‌ها مزایای زیادی به همراه خود دارند. جلب توجه مخاطب، راحتی در حمل و جابجایی و قیمت مقرون به صرفه مزایای شکلات‌هایی جعبه‌ای محسوب می‌شوند. برای خرید خود می‌توانید از سایت شوکوبرندز کمک بگیرید تا در زمان مناسب با بهترین کیفیت سفارش خود را تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *