خرید و سفارش

قیمت‌ شکلات تبلیغاتی

چاپ شکلات‌های تبلیغاتی

قیمت‌ شکلات تبلیغاتی بنابر عوامل مختلفی تغییر می‌کند. این روزها با سفارش دادن شکلات‌های تبلیغاتی، می‌توانید یک هدیه ارزان قیمت در دنیای بازاریابی ارائه کنید که این هدیه مزایای تبلیغاتی بی شماری دارد. در ادامه درمورد این نوع شکلات‌ها و قیمت آن‌‌ها توضیح می‌دهیم، با ما همراه باشید.

چاپ شکلات‌های تبلیغاتی

جدیدا این طور شده که شکلات‌های تبلیغاتی به عنوان یک جز جدایی ناپذیر در مراسم و مناسبت‌ها به شمار می‌آید. در واقع این محصول یک هدیه لوکس و فانتزی شناخته می‌شود و موقعیت ویژه‌ای در بخش هدایای تبلیغاتی مناسب دارد. حتی شما می‌توانید لوگو و برند مورد نظر خود را چاپ کنید و شکلات تبلیغاتی سفارشی برای شما عزیزان ارائه شود. برای این که شما با طرح و قالب‌های این شکلات‌ها آشنا شوید، می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان مجموعه شوکوبرندز بهره مند شوید. به منظور این که شکلات‌های تبلیغاتی را سفارش داده و خریداری کنید همین حالا این امکان را دارید که اقدام کنید.

قیمت شکلات‌ تبلیغاتی

همان طور که اشاره کردیم، شکلات‌های تبلیغاتی به عنوان هدایای ارزان و مناسبی به شمار می‌روند. اما این که قیمت آن‌ها چقدر است کاملا قابل ذکر نیست و بر اساس فاکتورهای مختلفی قیمت آن‌ها تعیین می‌شود. عواملی چون برند، کیفیت باکس و خود شکلات، تعداد شکلات‌های قرار گرفته در باکس از مواردی هستند که می‌توانند قیمت شکلات‌های تبلیغاتی را تغییر دهند. اگر به دنبال سفارش این مدل شکلات‌ها با کیفیت خوب و قیمت مناسب می‌گردید، کافی است سری به انواع شکلات‌های قابل سفارش در شوکوبرندز بزنید. حتی نمونه شکلات‌هایی که قبلا برای سازمان‌ها و شرکت‌ها سفارش داده شده قابل مشاهده هستند و شما را در ایده گرفتن طرح و بسته بندی کمک می‌کنند.

مزیت‌های شکلات‌های تبلیغاتی چیست؟

شکلات‌های تبلیغاتی نمونه‌ای از هدیه‌های دل انگیز و جذابی شناخته می‌شوند. حتما یک محصول جذاب وقتی برند شما روی آن چاپ شده باشد، می‌تواند هدیه‌ای عالی به شمار رود. اکثر مردم شکلات را در مناسبت‌های گوناگون از عزیزان خود می‌گیرند. حال اگر این شکلات‌های تبلیغاتی را مشتریان و کارمندان شما ازتان بگیرند، حس مثبت برای آن‌ها به وجود می‌آید و به منظور قدردانی از شما دنبال کردن برندتان را انجام می‌دهند. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند نام تجاری برندتان بر روی ذهن مخاطبان را ماندگار کند، همین است.

قیمت-شکلات-تبلیغاتی

طعم شکلات‌ها و نوع بسته بندی و لوگو شکلات محبوبیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. جنبه شخصی این شکلات‌ها غیر قابل چشم پوشی است. جزئیاتی که برای نشان دادن لوگوی شما به کار می‌رود، تاثیر زیادی دارد. به صورت کلی این شکلات‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که تمایز آن‌ها از سایر شکلات‌هایی که در بازار موجود هستند، مشخص شود. برای این که مشکلی مرتبط با مزه و کیفیت خوراکی‌های مارک دار ایجاد نشود، توصیه می‌شود هنگامی که می‌خواهید سفارش انجام دهید، شکلاتی با لوگو اختصاصی از برندهای معتبر بخرید زیرا در این صورت مزه و طعم شکلات شما در ذهن افراد ماندگار می‌گردد. قیمت شکلات تبلیغاتی در مقایسه با سایر محصولات مقرون به صرفه ‌تر نیز هست.

معمولا این گونه است که مردم در نمایشگاه‌ها و رویدادها گرسنه شده و به دنبال شیرینیجات و شکلات هستند. شما این امکان را دارید غرفه‌ای باشید که نیاز شرکت کنندگان را برآورده کرده و موجب خرسندی آن‌ها شوید. حتی در صورت انجام نشدن این حرکت به صورت طولانی مدت، باز هم نام تجاری شما را به خاطر خواهند داشت. زیرا در جهت رفع و برآورده کردن نیازهای آن‌ها گام برداشته‌اید و توانسته‌اید رضایتشان را جلب کنید.

 شوکوبرندز چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

برای سفارش شکلات‌های تبلیغاتی می‌توانید از شوکوبرندز کمک بگیرید. قابلیت عالی برای یک ایده به منظور خاص شدن می‌تواند این باشد که بتوانیم آن را سفارشی سازی کنیم؛ یعنی براساس سلیقه و ایده خودمان آن را تغییر دهیم. شکلات‌های سفارشی دقیقا دارای این ویژگی در خود هستند. شما می‌توانید شکلات‌هایی با سلیقه خودتان ساخته و یک هدیه خاص برای مناسبت‌های خاص تهیه کنید. به این شکل که طرح و شکل شکلات‌ها و حتی نوشته روی شکلات را خودتان ارسال و یا انتخاب خواهید کرد. حتی می‌توانید جعبه و طرح روی بسته بندی شکلات‌ها را نیز خودتان انتخاب نمایید.

با انجام این کارها می‌توانید یک هدیه مخصوص برای مناسبت خاص تهیه کرده و متفاوت‌ترین هدیه را به طرف مقابل تحویل دهید. شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های دنیا است که همه مردم آن را می‌پسندند. شما می‌توانید به سایت شوکوبرندز مراجعه کرده و نمونه‌های شکلات‌های سفارشی را مشاهده کنید. شوکوبرندز به شما این امکان را می‌دهد که شکلات سفارشی مخصوص خودتان را سفارش داده و درب منزل، آن را تحویل بگیرید. حتما بعد از دیدن هزینه خرید این نوع شکلات‌ها، متوجه هزینه معقول برای آن‌ها در کنار این همه ویژگی خوب می‌شوید. برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان در ارتباط باشید و همچنین از قیمت شکلات تبلیغاتی اطلاع یابید. با سفارش آنلاین دیگر نیازی به تحمل ترافیک، آلودگی و شلوغی و صرف هزینه و زمان نخواهید بود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *