بازاریابی و تبلیغات, شکلات

ایده‌هایی شیک و جذاب برای انتخاب جعبه شکلات

هدیه نوروزی اداری

در روبرو شدن با یک محصول برای بار اول، پیش از کیفیت خود محصول، جعبه و بسته‌بندی آن حرف اول را می‌زند. برای مثال شاید شما یک شکلات سفارشی بسیار با کیفیت را در یک جعبه شکلات با ظاهر نه‌چندان جذاب برای هدیه دادن انتخاب کرده باشید. در این صورت شاید هزینه‌ای که برای تهیه آن کرده‌اید خیلی به چشم نیاید و یا حتی نتیجه عکس در ذهن طرف مقابلتان رقم زند.

کادو‌های عاشقانه برای مناسبت‌های خاص

بارها تجربه شده است هدیه‌های کم ارزش از نظر هزینه، با بسته‌بندی زیبا و جذاب، بسیار تاثیرگذارتر بوده است. در ادامه چند نمونه از بهترین جعبه‌های شکلات را با در نظر گرفتن سلایق مختلف به نمایش می‌گذاریم تا در انتخاب آنها ایده‌ی مناسب را الهام بگیرید. اما پیش از نمایش انواع مختلف جعبه‌های شکلات مجموعه شوکوبرند، بهتر است کمی در مورد اهمیت جعبه و بسته بندی شکلات بدانیم:

هدیه نفیس سازمانی

اهمیت جعبه شکلات و بسته بندی

بسته‌بندی شکلات یا به عبارتی هارد باکس اصلی‌ترین موردی است که برای ارائه شکلات سفارشی باید در نظر گرفته شود. جعبه‌های شکلات امروزه در طرح‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود که معمولا به دو صورت دست‌ساز و ماشینی ساخت و تولید می‌گردند.

همانطور که گفته شد بسته‌بندی یک محصول اولین بیانگر در کیفیت آن محصول است. در وهله اول، پوشش یک کالاست که پیش از هر چیز معرف آن است. جعبه و باکس شکلات اگر به شکل خلاقانه و جذابی تهیه شود، به آسانی و بسیار، ارزش شکلات کادویی را بالا خواهد برد. همچنین جعبه‌های خلاقانه‌ی شکلات قادرند برای شرکت شما به زبان بی زبانی بازاریابی کنند و به مشتریان و مهمان‌های شرکت شما بیان کنند که با یک مجموعه معتبر و منظمی روبرو هستند.

بر اساس ضرب المثل قدیمی “عقل مردم به چشمشان است” بسته بندی هر محصول، نخستین عامل جذب مخاطب و ارتباط چشمی با اوست به همین دلیل بسته‌بندی و انتخاب جعبه مناسب یکی از عوامل موثر در تاثیرگذاری شکلات تبلیغاتی و بازاریابی شرکت شماست.

بسته‌بندی و جعبه شکلات

شکلات اختصاصی یلدا-کتاب حافظ

جعبه‌های شکلات از نظر جنس و موارد استفاده به انواع زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • جعبه‌های مقوایی
  • جعبه‌های چوبی
  • جعبه فلزی شکلات
  • جعبه شکلات با تزیینات فانتزی

از عوامل انتخاب یک بسته شکلات ایده‌آل علاوه بر ظاهر جذاب و شیک آن، می‌توان به کیفیت و جنس مناسب آن، سازگاری جعبه با شکلات، رنگ‌بندی جعبه، متناسب بودن با مناسبت خاص، تناسب آن با حوزه فعالیت شرکت، محافظت و نگهداری مناسب شکلات و محافظت شکلات از آسیب‌های شیمیایی اشاره کرد.

انواع گوناگون جعبه شکلات

در انتخاب بسته بندی شکلات باید ویژگی‌های مختلفی در نظر گرفته شود. بسته به نوع شکلات انتخابی، همچنین طرف مقابل که هدیه را دریافت می‌کند، باید بسته‌بندی و باکس شکلات، انتخاب شود. مثلا جعبه‌های چوبی، بهتر است برای شکلات‌های تلخ یا شکلات‌های سیاه انتخاب گردد تا همخوانی بیشتری داشته باشد.

بسته بندی شکلات

همچنین در انتخاب جعبه های شکلات توجه به مناسبت‌ها باید مد نظر باشد. مثلاً برای جشن تولد بهتر است جعبه و بسته بندی شکلات در رنگ‌های شادتری انتخاب شود و یا یک جعبه چوبی ساده تهیه شود و بر روی آن نوشته‌ای به مناسبت روز تولد و صاحب تولد حک گردد.

جعبه شکلات برای تولد

جعبه شکلات برای تولد

اگر جشن برگزار شده، عروسی باشد بهتر است از جعبه‌های لوکس استفاده شود و رنگ‌های روشن‌تری انتخاب گردد.

جعبه شکلات برای عروسی

جعبه شکلات برای عروسی

اگر برای روز عشق یا ولنتاین به دنبال جعبه‌های شکلات هستید، معمولا آن‌ها را شکل قلب و در رنگ قرمز و مشتقات آن در نظر می‌گیرند.

جعبه شکلات ولنتاین

جعبه شکلات ولنتاین

در ادامه تصاویر و ایده‌های بیشتری از انواع جعبه های شکلات مشاهده می‌کنید.

ایده‌های زیبا برای جعبه شکلات

ایده‌های جعبه شکلات

ایده‌های جعبه شکلات

انواع جعبه و بسته بندی شکلات

 

انواع جعبه شکلات

جعبه های شکلات چوبی با روکش چرمی مناسب برای شرکت‌ها

انواع جعبه شکلات

جعبه های شکلات، مقوایی در رنگ روشن، مناسب تمامی رنگ‌های سازمانی

انواع جعبه شکلات

جعبه‌های شیک برای هدیه دادن

جعبه‌های شیک برای هدیه دادن

بهرین جعبه‌های شکلات

بهرین جعبه‌های شکلات

ایده‌های جعبه شکلات تبلیغاتی

ایده‌های جعبه شکلات تبلیغاتی

جعبه شکلات با جنس مقوایی، قابل استفاده در شرکت‌های تجاری

جعبه شکلات با جنس مقوایی

جعبه‌های شکلات شیک و مجلسی

جعبه‌های شکلات شیک و مجلسی

جعبه‌های شکلات عاشقانه

جعبه‌های شکلات عاشقانه

از توجه و همراهی شما با ایده‌های زیبا برای جعبه و بسته بندی شکلات سپاس گزاریم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *