خرید و سفارش

کادو چشم روشنی برای افراد مختلف

شکلات-نوتلا

کادو چشم روشنی هدیه‌ای است که در مناسبت‌های مختلف به یکدیگر می‌دهیم. نمونه‌های زیادی از این رسم دیده‌ایم؛ به عنوان مثال برای کسی که خانه می‌خرد، ازدواج می‌کند، بچه دار می‌شود و از سفر زیارتی برمی‌گردد، هدیه‌ای خریداری می‌شود. این رسم از قدیم وجود داشته و تا به امروز حفظ شده‌است اما هدیه‌های جدیدی به این رسم اضافه شده و سوال برخی از افراد این است که برای هر مناسبت چه هدایایی خوب است؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی بیش‌تر با این رسم تا انتها ما را همراهی کنید.

این مناسبت خاص چه معنایی دارد؟

در فرهنگ ما برای بیش‌تر مناسبت‌ها هدیه وجود دارد. هدیه دادن باعث خوشحالی طرف مقابل می‌شود و حتی اگر کینه و کدورتی بین دو طرف وجود داشته باشد، برطرف و موج مثبتی بین آن‌ها ایجاد می‌شود. در برخی موارد دیده‌ایم که بین برخی خانواده‌ها درگیری پیش می‌آید اما هنگامی که یکی از خانواده‌ها عازم به سفر زیارتی است یا بچه دار می‌شود، این کینه و کدورت‌ها با آوردن کادو از بین می‌رود. بنابراین این مناسبت نوعی از خود گذشتگی نیز محسوب می‌شود. این رسم شامل هدیه‌هایی است که برای ازدواج، خرید خانه، تولد نوزاد و سفرهای زیارتی برده می‌شود. البته هدیه‌های هر مناسبت با بقیه مناسبت‌ها متفاوت است.

کادو چشم روشنی برای افراد مختلف چیست؟

دادن این کادو برای مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود. برای مثال در ادامه چند نمونه از هدیه دادن در مواقع مختلف برای شما آورده شده‌است:

  • هدیه‌ چشم روشنی برای دوستان: همه‌ ما می‌دانیم که دوست خوب یکی از بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین قسمت‌های زندگی ماست و هر زمان می‌توانیم به خاطر هر موضوعی برای او یک کادو بخریم و به او هدیه کنیم.

بهترین هدیه چشم روشنی برای دوستان خود به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. دسته اول: در صورتی که دوست ما دختر باشد می‌توانیم به عنوان هدیه آثار هنری دست ساز یا هدایای لوکس مانند طلا و جواهرات برای او تهیه کنیم که برای هر دختری این کادو‌ها بسیار ارزشمند است.
  2. دسته دوم: اگر دوست ما پسر باشد می‌توانیم به او عطر یا ساعت بدهیم زیرا همه‌ پسران ادکلن و ساعت را دوست دارند.
  • هدیه چشم روشنی ویژه برای افراد خاص: احتمالاً برای همه‌ ما این مورد پیش آمده‌است که برای فردی خاص بخواهیم کادو خریداری کنیم و آن کادو را به عنوان هدیه چشم روشنی به او بدهیم. در این زمان باید علاقه‌ طرف مقابل خود را به درستی بدانیم و متناسب با سلیقه‌ او بهترین هدیه را برایش انتخاب کنیم، که در این صورت هدیه ما برای طرف مقابل به صورت یک کادوی لوکس به شمار می‌رود. این کادو می‌تواند شامل: باکس گل، ست چرم، صنایع دستی و تزئینی، ساعت و یا این گونه موارد باشد.
  • هدیه چشم روشنی برای تولد نوزاد: یکی دیگر از زمان‌هایی که مردم به یکدیگر هدیه چشم روشنی می‌دهند، زمان تولد نوزاد است که این مورد برای همه موجب خوشحالی است. به طور معمول بهترین هدایای چشم روشنی برای این مورد می‌تواند اسباب بازی‌های بچه گانه، عروسک، زیورآلات، پوشاک بچه گانه و این گونه موارد باشد.
  • هدیه چشم روشنی برای خرید خانه: حتماً تا کنون شاهد خرید خانه توسط اقوام خود بوده‌اید و بعد از آن برای تبریک یک کادو چشم روشنی به آن‌ها داده‌اید. این کار جز فرهنگ ایرانیان بوده و از قدیم تا امروز ادامه داشته‌است که به این گونه کادو‌ها، هدیه‌ چشم روشنی برای خرید خانه می‌گویند و بهترین کادو برای این تبریک عبارت است از: وسایل خانه، پتو، تابلو، ظروف مختلف و یا حتی گل.

کادو-چشم-روشنی

اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست ؟

این مجموعه با چاپ طرح‌ها، لوگو‌ها و آرم‌های مختلف و دلخواه مشتریان خود بر روی شکلات‌ها توانسته است به یکی از بهترین مجموعه در این حوزه تبدیل شود. البته این مورد با کسب رضایت مشتریان خود صورت گرفته‌است زیرا محصولات شوکوبرندز بسیار دلنشین و دلچسب هستند که این مورد باعث این رضایت مندی شده‌است. مجموعه شوکوبرندز به غیر از محصول اصلی خود (شکلات) محصولات دیگری در بسته بندی‌های زیبا و شکیل خود قرار داده‌است مانند چای، قهوه و یا دمنوش که افراد می‌توانند بسته دلخواه خود را از طریق سایت این مجموعه سفارش دهند. این مجموعه می‌تواند برای افراد با سازمان‌ها هر تعداد باکس پذیرایی یا باکس‌های هدیه‌ای را مهیا کند. این باکس‌ها بسیار زیبا تزئین شده‌اتد و خاطره خوشی را برای افراد به یادگار می‌گذارند.

سخن آخر

در متن بالا چندین مورد از کادو‌های چشم روشنی برای موارد مختلف را معرفی کردیم، که در جمع بندی شما می‌توانید برای هر مراسم چشم روشنی، از شکلات و گل به عنوان کادو چشم روشنی استفاده کنید زیرا هم مقرون به صرفه هستند و هم جذابند که سبب دلنشینی و دوست داشتنی بودن آن‌ها می‌شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *