شکلات, مناسبت ها

کادو روز پزشک : پیشنهاد خرید هدیه برای صاحبان یک روز خاص در تقویم ایرانی‌ها

کادو روز پزشک

روز پزشک یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در تقویم‌های جهانی محسوب می‌شود. اما ملل مختلف روزهای متفاوتی را برای ارج نهادن به این حرفه انتخاب کرده‌اند، در ایران اول شهریور ماه به پاسداشت روز تولد ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک انتخاب شده است. در این مطلب از شوکوبرندز قصد داریم ایده‌های جذاب و بکر برای هدیه دادن در این روز مقدس بیان کنیم. هدیه به چه کسی؟ به پزشکان عزیز! ممکن است این پزشک درون خانواده، دوستان و یا فامیل‌ها باشد و بخواهیم روز ملی‌شان را با یک هدیه و یادبود تبریک بگوییم و یا می‌تواند پزشک خانواده‌مان باشد که بخواهیم به پاس قدردانی از زحماتشان با یک کادو روز پزشک را به ایشان شادباش گوییم.

هدیه روز پزشک

در حالی که روز ملی پزشکان مصادف با ۳۰ مارچ است، در چنین روزی یکی از پزشکان مشهور جهانی با نام کرافورد لانگ توانست از اتر به عنوان داروی بیهوشی بهره بگیرد. در ادامه راجع به کادو روز پزشک صحبت خواهیم کرد، اما قبل از آن نگاهی می‌اندازیم به تاریخچه و نحوه‌ی جشن روز پزشک در کشورهای مختلف.

ابوعلی سینا که نام او را ابن سینا نیز می‌نامند، یکی از مشهورترین پزشکان است که تاکنون کتاب‌هایی را هم در این حوزه منتشر کرده‌ است. وی علاوه بر حوزه‌ی پزشکی در زمینه‌ی ریاضیات، فیزیک، شیمی و نجوم نیز دستی بر آتش داشت.

 

جشن روز پزشک در ایران

همان‌طور که گفتیم اول شهریور به مناسبت میلاد ابوعلی‌سینا به عنوان روز پزشک در کشور ما شناخته می‌شود. در این روز در اغلب کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها جشن گرفته می‌شود و از پزشکان آن مجموعه تجلیل به عمل می‌آید. علاوه بر این، هر خانواده‌ای که در جمع خود پزشکی داشته باشد، این روز را محترم شمرده و جشن می‌گیرند.

با این‌که کادوی مشخصی به عنوان کادو روز پزشک شناخته شده و عمومی نیست، اما ایده‌های بسیار جالبی برای خرید کادو روز پزشک وجود دارد که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

هدیه روز پزشک

کیک مناسب با طرح پزشک و دکتر

جشن‌ها بدون کیک و شیرینی از جذابیت خاصی برخوردار نیستند. شما می‌توانید کیک‌هایی با طرح روز پزشک سفارش دهید. شما می‌توانید از طرح‌های آماده استفاده کنید یا عکس موردنظرتان را از اینترنت دانلود کرده و از فروشگاه کیک موردنظرتان بخواهید تا آن طرح را روی کیک شما پیاده کند یا به عبارتی کیک را با آن طرح بسازند.

پزشک شما ممکن است جراح، دندان‌پزشک، چشم پزشک، پزشک عمومی و … باشد، هر چه قدر که طرح موردنظر شما به گرایش اصلی فرد نزدیک‌تر باشد، خلاقانه‌تر است.

شکلات‌های اختصاصی با طرح پزشکی و دکتر

انتخاب کادو روز پزشک فوق‌العاده سخت است و اگر بخواهید رفتار کلیشه‌ای نداشته باشید، باید هدیه‌هایی انتخاب کنید که قابل طراحی باشند، مثل شکلات، کوکی و … .

هدیه دادن شکلات در روز پزشک از جنبه‌های مختلفی ارزشمند است، اول این‌که تحقیقات نشان داده شکلات برای سلامتی بسیار مفید است. مطمئنا پزشکان به این مسئله اهمیت زیادی می‌دهند. دوم این‌که شکلات‌ها قابل طراحی هستند و شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان کارت تبریک هم استفاده کنید.

شوکوبرندز اینجاست تا این ایده را به واقعیت بدل کند!

علاوه بر این، شما می‌توانید از شکلات‌های شوکوبرندز که با طرح‌های مخصوص روز پزشک طراحی شده‌اند، آن‌ها را سورپرایز کنید. برخی از طرح‌هایی که شما می‌توانید سفارش دهید در ادامه آورده شده است. علاوه بر این، شما می‌توانید تغییراتی را در این طرح‌ها اعمال نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

شوکوبرندز تنها مرکز فعال در ایران است که به طور تخصصی در زمینه تولید شکلات‌های اختصاصی، سفارشی و تبلیغاتی فعالیت می‌کند. همچنین تولید بسته‌بندی و جعبه‌های لوکس و مرتبط با موضوع سفارش از شاخصه‌های برتریِ شوکوبرندز می‌باشد.

شکلات روز پزشک

شکلات اختصاصی روز پزشک

سفارش شکلات با طرح روز پزشک

کادو روز پزشک

کادو روز پزشک

برای ثبت سفارش شکلات‌های اختصاصی و سفارشی، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

اما ممکن است بخواهید در کنار این شیرینی‌جات و تبریکات هدیه‌ای را نیز خریداری کنید. همه چیز بسته به نسبت شما با فردی که پزشک است، دارد.

هدیه برای پزشک‌تان

اگر برای پزشک‌تان می‌خواهید کادو روز پزشک خریداری کنید، شکلات‌های طرح‌دار که در بخش قبلی معرفی کردیم، بهترین گزینه هستند. هم‌چنین شما می‌توانید یک شاخه گل نیز در کنار جعبه‌ی لوکس شکلات‌ها قرار دهید. تنها موردی که باید به آن توجه کنید انتخاب طرح مناسب شکلات‌ها می‌باشد.

کادو برای روز پزشک

👈 سفارش شکلات اختصاصی برای روز پزشک

کادو روز پزشک برای همکارتان

بسیاری از پزشکان در روز پزشک به همکاران و دوستان خود هدیه می‌خرند. مطمئنا هدیه‌ای که برای همکار خود می‌خرید باید حالت و طرح صمیمی‌تری داشته باشد. پیشنهاد ما خرید یک کتاب مرتبط با علم پزشکی و گرایش همکارتان است. هم‌چنین طرح شکلات مناسب با گرایش فعالیت‌های همکارتان می‌تواند خلاقیت شما را نشان دهد.

کتاب برای گیفت روز پزشک

هدیه برای دوست‌، اعضای خانواده یا فامیل

برای دوست، اعضای خانواده و فامیل پزشک خود می‌توانید هدیه‌ای هم‌چون ادکلن، لباس و هر چیزی که احتمال می‌دهید دوست داشته باشد، در نظر بگیرید. طرح شکلات موردنظر شما هم می‌تواند براساس میزان رفاقت، صمیمیت و گرایش پزشکی فرد متفاوت باشد.

روز پزشک در کشورهای دیگر

همان‌طور که اشاره کردیم روز پزشک در کشورهای مختلف در زمان‌های متفاوتی جشن گرفته می‌شود. در واقع، روز ۱ شهریور فقط برای ما ایرانی‌ها به عنوان روز پزشک شناخته می‌شود. به عنوان مثال، در کشور آمریکا ۳۰ مارچ، روزی که دکتر لانگ موفق به استفاده از اتر به عنوان داروی بیهوشی شد، به عنوان روز پزشک شناخته می‌شود. در کشور هند اول ژوئیه مصادف با میلاد پزشک ماهر هندی‌ها به نام دکتر بیدهان چاندرا روی به عنوان روز پزشک خوانده می‌شود. در ترکیه ۱۴ مارچ، در ویتنام ۲۷ فوریه و … .

متن تبریک روز پزشک

  • پزشکان دارای قدرتی معجزه‌آسا هستند که زمانی‌که امیدواری برای یک زندگی خوب را از دست داده‌ایم، در کنار ما می‌ایستند و امید را دوباره به ما هدیه می‌دهند. روز پزشک مبارک
  • مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی بدان که زندگی می کنی. روز پزشک مبارک
  • چو بیمار از شفا سرمست گردد طبیب از فرط شادی مست گردد
    خدا شفا و این خود افتخاری است که دستی با خدا همدست گردد . . .
  • آدم‌های بزرگ زود از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند. روز پزشک مبارک

شوکوبرندز، همراه خلاقیت‌های شما

کادو روز پزشک شما میتواند هدیه‌ای متفاوت، خلاقانه و ماندگار در ذهن دوست همکار یا مخاطب شما باشد. یکی از بهترین هدیه های روز پزشک شکلات های سفارشی شوکوبرندز می‌باشد.

 

برای ثبت سفارش شکلات‌های اختصاصی و سفارشی، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ – ۰۴۱۳۵۵۷۷۳۳۹
موبایل: ۰۹۱۴۲۱۸۲۷۲۷

بازگشت به لیست

1 نظر در “کادو روز پزشک : پیشنهاد خرید هدیه برای صاحبان یک روز خاص در تقویم ایرانی‌ها

  1. ندا گفت:

    سلااام چجوری این شکلاتاروسفارش بدیممم؟؟؟😟😟😟😟خاهشاراهنمایی کنییداینجابگیدایمیلم نمیشه واردشم ممنوون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *