شکلات های سفارشی

بهترین دسر شکلاتی برای مهمانی‌ها

مزایای آب کردن شکلات با روغن

بهترین دسر شکلاتی برای مهمانی‌ها، موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. امروزه شکلات‌هایی هستند که با مغزهای مختلف ترکیب شده‌اند و طعم فوق العاده‌ای دارند مانند شکلات فندقی. ماده‌ شکلات به تنهایی بسیار خوشمزه و لذیذ است و ترکیب آن با مغزهایی چون فندق یا بادام باعث مواردی مانند افزایش ارزش غذایی و خوشمزه‌تر شدن شکلات می‌شود.

تزیین زیبای دسر‌های شکلاتی

دسرهای شکلاتی به علت وجود شکلات در آن‌ها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و شما می‌توانید برای جذاب‌تر کردن دسر خود آن را تزیین کنید. برای تزیین کردن آن می‌توانید از پودر پسته یا نارگیل، میوه، مغزیجات و اینگونه موارد استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از خوراکی‌هایی که ارزش غذایی بالایی دارند مانند میوه‌ها و مغز‌ها باعث بالا بردن کیفیت خوراکی شما می‌شوند. اما ارزش غذایی چه اهمیتی دارد؟ زمانی که یک خوراکی با ارزش غذایی بالا مصرف کنید هضم آن خوراکی برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود و در نتیجه خوردن این گونه خوراکی‌ها باعث جلوگیری از مشکلات قلبی (زیرا برخی از مواد که ارزش غذایی پایینی دارند بسیار چرب هستند و سبب بسته شدن رگ‌های قلبی می‌شوند) نیز می‌شوند.‌

بهترین دسر شکلاتی برای مهمانی‌ها کدامند؟

ایرانی‌ها بسیار مهمان نواز هستند و مهمانی‌های زیادی به مناسبت‌های مختلف دارند، که از جمله این مناسبت‌ها می‌توان به تولد‌ها، مهمانی‌های خانوادگی، ایامی چون عید‌ها و روزهای پدر یا مادر و … اشاره کرد. در مهمانی‌ها از دسر‌هایی به عنوان پس از غذا استفاده می‌کنند و به علت محبوبیت شکلات، اکثر این دسر‌ها شکلاتی هستند که در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. توجه داشته باشید که ما در این بخش فقط  دو مورد از بهترین دسر شکلاتی برای مهمانی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و دسر‌های شکلاتی بسیاری، مناسب با مهمانی وجود دارند.

بهترین-دسر-شکلاتی-برای-مهمانیها

  • تیرامیسو شکلاتی: کف ظرف پیرکس را یک لایه لیدی فینگر بچینید سپس چند قطره قهوه تلخ بر روی آن‌ها بریزید. در ادامه در یک ظرف دیگر پنیر خامه‌‌ای، خامه‌ پر چرب، پودر قند و وانیل را با هم کاملا مخلوط کنید تا بافت یکسانی داشته باشد. شکلات مایع را به ترکیب اضافه و مخلوط کنید. نیمی از ترکیب را روی لیدی فینگر‌ها بریزید و شکلات تلخ و سفید بر روی آن رنده کنید. سپس مراحل قبل را چندین بار تکرار کنید. مواد را در یخچال با در بسته به مدت ۶ الی ۲۴ ساعت نگهداری کنید. در نهایت روی آن پودر کاکائو بریزید و میل کنید.
  • کاپ کیک شکلاتی: فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید و ۲۴ قالب مافین شیش و نیم سانتی متری آماده کنید. داخل آن‌ها کاغذهای مخصوص مافین قرار دهید و کنار بگذارید. در یک ظرف دیگر خمیر کیک شکلاتی با خامه ترش، تخم مرغ‌ها، روغن، دانه‌های نسکافه و فلفل تند را با هم مخلوط کنید تا بافت یکسانی پیدا کنند در ادامه در ظرف دیگری خرده‌های شکلات و مواد را با هم مخلوط کنید و مواد قبلی را به آن‌ها اضافه کنید. در نهایت مواد آماده شده را داخل قالب‌های مافین قرار دهید و به مدت ۱۸ تا ۲۲ دقیقه داخل فر بگذارید. پس از گذشت ۵ دقیقه خامه رویی سفید را به آن‌ها اضافه کنید.

در مرحله بعد برای مایع شکلاتی روی آن، باید شکلات‌های خرد شده را در یک ظرف جداگانه بریزید و خامه را بر روی حرارت بگذارید تا بجوشد و شکلات‌ها را به آن اضافه کنید و چند دقیقه مواد را هم بزنید تا کاملاً نرم و یک دست شود سپس مایع شکلاتی را داخل کیسه فریزر بگذارید و بالای کیسه را ببندید و گوشه‌ای از آن را سوراخ کنید و آرام روی کاپ کیک را تزیین کنید. در مرحله آخر ۳۰ دقیقه پنیر و کره را در دمای محیط ذوب و سپس آن‌ها را با همزن مخلوط کنید سپس وانیل و به مرور پودر شکر را اضافه کنید تا حسابی کاپ کیک پف کند. اکنون می‌توانید از آن به عنوان یکی از بهترین دسر شکلاتی برای مهمانی‌ها استفاده کنید.

اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست؟

این مجموعه، مجموعه‌ای موفق در عرصه چاپ طرح یا لوگوی دلخواه مشتریان خود بر روی شکلات‌ها است. همچنین این مجموعه شکلات‌هایی خاص با بسته بندی‌های شکیل و جذاب ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شوکوبرندز در ابتدا نوع شکلات خود را انتخاب کنید (شیری، فندقی ، تلخ و…) سپس طرح دلخواه خود بر روی شکلات‌ را انتخاب کنید و در نهایت جعبه‌ بسته بندی شکلات را انتخاب می‌کنید (که متناسب با هر شرایطی و میهمانی است). همچنین لازم است بدانید که شما هیچ محدودیتی از نظر تعداد محصول خود نخواهید داشت و مجموعه شوکوبرندز سفارش شما را ثبت و برایتان ارسال می‌کند. در نهایت شکلات‌های مجموعه شوکوبرندز بسیار لذیذ و خوشمزه هستند که این طعم لذیذ داشتن سبب یک ذهنیت خوب برای افراد می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای شکلات‌های مهمانی خود به مجموعه شوکوبرندز مراجعه کنید تا بهترین بسته‌های شکلات برای مهمانی‌ها را برای شما ارسال کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *