خرید و سفارش

سفارش شکلات دو سر پیچ

انواع شکلات دو سر پیچ

شکلات‌ها به شکل‌های مختلفی داخل پاکت خود پیچیده شده‌اند. یکی از این انواع مدل‌ها، شکلات دو سر پیچ شناخته می‌شود و یکی از پر فروش‌ترین انواع شکلات‌ها می‌باشد. دو سر پیچ به این معنا است که شکلات طوری در وسط یک کاغذ کوچک قرار داده می‌شود که دستگاه از دو طرف بتواند آن را بپیچاند؛ به این خاطر که شکلات درون آن حفظ و نگهداری شود. عموما کاغذی که برای این نوع شکلات‌ها به کار می‌رود، براق بوده و بر روی این کاغذ براق نام برند و نوع محصول نوشته می‌شود.

محبوبیت شکلات‌های دو سر پیچ

شکلات‌های دو سر پیچ در تمام جهان دارای محبوبیت فراوانی هستند و دارای طرفداران بسیاری می‌باشند. اکثرا کسانی که طرفداران پر و پا قرص این سبک از شکلات‌ها بوده، بچه‌ها هستند. بچه معمولا این طور هستند که دوست دارند کارهایشان را خودشان انجام دهند و از آن جایی که باز کردن این شکلات‌ها را خودشان انجام می‌دهند باعث می‌شود احساس استقلال بیشتری داشته باشند و به خاطر همین خوشحال‌تر می‌شوند. از همین رو پدر و مادرها هنگام خرید، شکلات‌ دو سر پیچ را برای بچه‌هایشان می‌خرند.

از دیگر دلایل محبوبیت شکلات‌ دو سر پیچ این است که انواع طعم‌ها و رنگ‌های متنوع و جذابی دارند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای پذیرایی شناخته می‌شوند. این شکلات‌ها آن قدر جذاب و متنوع هستند که وقتی به هنگام مهمانی‌ها در ظروف یا جعبه‌ها دیده می‌شوند دنیایی از رنگ و هیجان در دورهمی‌ها و میهمانی‌ها ایجاد می‌کنند. در کنار این که می‌توانید شکلات‌های دو سر پیچ را در مهمانی‌ها و جشن‌ها به کار ببرید، این شکلات‌ها با رنگ‌های متنوع را می‌توانید در طول روز نیز همراه خود داشته باشید. حتی زمانی که در لحظات و دقایق استراحت به سر می‌برید شکلات‌های دو سر پیچ می‌توانند حس و حال خوبی برای شما ایجاد کنند و باعث ایجاد انرژی خوبی در شما شوند. اگر شکلات‌های دو سر پیچ به همراه چای و قهوه صرف شوند به خصوص برای عصرانه، بسیار لذت بخش هستند.

انواع شکلات دو سر پیچ

شکلات‌های دو سر پیچ از برندهای مختلفی عرضه می‌شوند که برندهای کندی نات، مرسی، بن بن، بیم بوم، باراکا، آیدین و فرمند به عنوان معروف‌ترین شکلات‌های دو سر پیچ به شمار می‌آیند. این برندها در طعم‌های متنوعی در بازار وجود دارند.
برخی از این شکلات‌ها آبنباتی بوده و برخی دیگر مغزدار و یا تمام کاکائو هستند. ذائقه کسی که این شکلات‌ها را می‌خرد در این مورد اهمیت دارد که کدام طعم را می‌پسندد. ممکن است بعضی طعم تلخ و برخی طعم شیرین دوست داشته باشند یا بعضی‌ها عاشق طعم میوه‌ای هستند. به دلیل این که مصرف کنندگان از این محصول استقبال خوبی کرده‌اند، فروش این مدل شکلات‌ها با آمار بالایی صورت می‌گیرد و خرید آن‌ها در حجم‌های مختلف انجام می‌شود.

سفارش-شکلات-دو-سر-پیچ
برای خرید شکلات‌های دو سر پیچ می‌توانید به صورت حضوری اقدام کنید و از فروشگاه‌ها این نوع شکلات‌ها را تهیه کنید یا این که به صورت آنلاین این کار را انجام دهید. مجموعه شوکوبرندز یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای سفارش شکلات به صورت آنلاین از طریق آن اقدام کنید.

شوکوبرندز چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اگر قصد دارید برای مجالس و مراسم‌های خود شکلات‌ دو سر پیچ خوشمزه تهیه کنید، می‌توانید از شوکوبرندز کمک بگیرید. مجموعه شوکوبرندز می‌تواند انواع مدل‌های شکلات‌هایی که مد نظر دارید را همراه با درج لگو و طرح مورد نظر شما آماده کند. حتی اگر شما یک شرکت یا سازمانی باشید تفاوتی ندارد و شوکو برندز آماده دریافت سفارش‌های شما خواهد بود. اگر می‌خواهید به مشتریان خود یا کارمندانتان برای مناسبت‌های خاصی کادو بدید یا از مهمانان خود پذیرایی کنید می‌توانید هر تعداد باکس شکلات را از شوکوبرندز سفارش دهید و نام سازمان خود را در ذهن مشتریان و کارمندان ماندگار کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که شوکوبرندز فراهم می‌کند، ایجاد طرح و نوشته خاص بر روی شکلات است. شما اگر قصد دارید جمله یا طرح خاصی بر روی شکلات‌هایی که می‌خواهید به کسی هدیه دهید، ثبت کنید می‌توانید به شوکوبرندز مراجعه کنید. برای این که سفارش خود را ثبت کنید، به راحتی این قابلیت را خواهید داشید که شکلات مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس جعبه و طرح و لگو مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. با سفارش شکلات مورد نظر خود به صورت آنلاین دیگر مجبور نخواهید بود که مشکلاتی همچون ترافیک، آلودگی، شلوغی را تحمل کنید و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می‌شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *