خرید و سفارش

مدل زیبای گیفت عروسی با شکلات اختصاصی شما

کتاب به عنوان هدیه روز معلم

اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد تهیه گیفت شکلات عروسی را دارند، تا انتها این مطلب را دنبال کنید. گیفت هدیه‌های کوچکی در طرح‌های مختلف است که عروس و داماد آن را برای یادبود عروسی و سپاسگزاری به مهمانان می‌دهند. این رسم در کشور‌های فرانسه و ایتالیا رواج داشته و با گذشت زمان در سایر کشور‌ها نیز به عنوان یکی از رسم‌های مراسم ازدواج شناخته شد. در زمان‌های گذشته استفاده از قند در گیفت رایج بوده و بعد از گذشت مدتی مغز بادام به آن اضافه گردید تا نماد تلخی و شیرینی زندگی باشد.

خرید شیک‌ترین و متفاوت‌ترین گیفت نامزدی

در گیفت‌های عروسی چه چیزهایی به کار می‌رود؟

امروزه استفاده از قند در گیفت عروسی کمتر شده اما چیزی که مورد توجه است وجود خوراکی به خصوص شکلات و شیرینی در گیفت است. خوراکی‌‌هایی مانند پاپ کورن، دونات، اسمارتیز، پاستیل، آبنبات، عسل، ترشی، شیرینی، بیسکوییت، روغن زیتون، میوه‌ها به خصوص توت فرنگی و شکلات جذابیت گیفت را چندان برابر می‌کنند اما شکلات در گیفت جذابیت بیشتری را به دنبال دارد زیرا طرفداران این خوراکی خوشمزه زیاد هستند. همچنین شما کمتر مراسم یا جشنی را می‌بینید که در آن شکلات داده نشود. به همین دلیل طرح‌های مختلف گیفت‌های شکلات به عنوان جدید‌ترین گیفت خوراکی بیشتر استفاده می‌شود‌.

معرفی انواع شکلات و طرح‌های گیفت عروسی با شکلات

این خوراکی پرطرفدار که از کاکائو به دست می‌آید، دارای طعم و رنگ‌های مختلفی هستند که مهم‌ترین آن‌ها به چهارنوع شکلات شیری، شکلات سفید، شکلات تلخ و شکلات سرخ می‌باشد که هر کدام شامل رنگ و بوی خاص و متفاوت از هم هستند.

  • شکلات شیری

رنگ آن‌ها قهوه‌ای کم رنگ بوده و بوی آن‌ها ترکیبی از کارامل، وانیل و شیر است. شکلات‌های شیری پرطرفدارترین نوع شکلات در دنیا محسوب می‌شوند.

  • شکلات سفید

در این شکلات‌ها پودر کاکائو وجود نداشته و به دلیل وجود وانیل بیشتر نسبت به بقیه شکلات‌ها، بوی وانیل می‌دهند و همان طور که از نامشان پیدا است رنگ سفید دارند.

گیفت-عروسی-با-شکلات

  • شکلات تلخ

رنگ قهوه‌ای تیره دارند و شیرینی آن‌ها بسیار کم می‌باشد. البته میزان تلخی آن‌ها متفاوت بوده و به سلیقه افراد بستگی دارد. شکلات تلخ یا شکلات سیاه از دو شکلات قبلی محکم‌تر است و شکنندگی کمتری دارد.

  • شکلات سرخ

سازنده شکلات سرخ که به آن شکلات روبی یا یاقوتی هم می‌گویند؛ کشور سوئیس می‌باشد و امروزه به دلیل رنگ صورتی آن توجه و طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده‌است. مزه شکلات روبی ترش بوده و شبیه به توت می‌باشد.

بعد از انتخاب نوع شکلات نوبت به انتخاب نوع گیفت می‌شود. گیفت‌ عروسی با شکلات به دو دسته فانتزی و ساده تقسیم می‌شوند.

  • طرح فانتزی

طرح‌های فانتزی بسیار جالب و بامزه هستند و خوشحالی مهمانان به ویژه کودکان را به دنبال دارد. وجود حیواناتی مانند گوسفند و گاو، ایموجی‌ها، شخصیت‌های کارتونی و کاریکاتور‌ها روی شکلات طرح فانتزی محسوب می‌شوند. این طرح‌ها غالباً با تم رنگارنگ تزئین می‌شوند تا فضای شادی را در گیفت ایجاد کنند.

  • طرح ساده و شیک

این طرح‌ها در عین سادگی باعث جذابیت خاصی برای مهمانان می‌شود. اشکال هندسی به ویژه قلب، شکلات‌هایی به شکل گل یا دسته گل، نوشته‌های تحریری روی شکلات، چهره روی جلد شکلات از طرح‌های ساده و شیک گیفت‌ها به حساب می‌آیند. معمولاً این طرح‌های شکلات با تزئینی همراه است که فضای رمانتیک و عاشقانه‌ای را به دنبال داشته باشد. مثلا شکلات‌هایی با مدل قلب داخل جعبه‌های چوبی با گل‌های مصنوعی پدید آورنده این فضا هستند.

شیک‌ترین و متفاوت‌ترین گیفت عروسی و نامزدی

خدمات شوکو برندز در این زمینه

شوکو برندز با ارائه انواع بسته بندی شکلات و کیفیت عالی این امکان را به شما می‌دهد تا با سفارش شکلات در طرح و تعداد دلخواه در مراسم‌هایتان مانند تولد، عروسی و جشن‌های مختلف و همچنین در سازمان و شرکت‌های دولتی یا خصوصی خاطره خوبی برای مهمانان و مشتریان خود به ارمغان آورید. همچنین شوکو برندز هر نوشته‌ای یا طرحی که درخواست کنید روی جعبه یا شکلات‌های شما حک می‌کند. سایت شوکو برندز نیز شما را از دغدغه مسیر و زمان راحت می‌کند و آماده دریافت سفارش‌های شما به صورت آنلاین نیز می‌باشد.

سخن آخر

در این مطلب از انواع گیفت‌های خوراکی به ویژه گیفت شکلات برای مراسم ازدواج سخن گفتیم. اگر قصد سفارش گیفت عروسی با شکلات را دارید می‌توانید از شوکو برند کمک بگیرید تا با شکلات‌های خوشمزه و بسته بندی شیک این برند مهمانان شما تجربه و خاطره متفاوت و خاصی از عروسی داشته باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *