خرید و سفارش

شیک‌ترین و متفاوت‌ترین گیفت عروسی و نامزدی

گیفت عروسی و نامزدی

گیفت عروسی و نامزدی یکی از جذاب‌ترین چیزهای این گونه مجالس شادی است. گیفت در لغت به معنای هدیه است. منظور از گیفت عروسی هدیه‌ای است که عروس و داماد به مهمانان برای قدردانی از زحمات مهمانان و یادبود مراسم ازدواج به آن‌ها می‌دهند. گیفت‌ها بسته به سلیقه اشخاص در طرح‌های مختلف به صورت آماده یا دست ساز، در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف مانند: عروسی، نامزدی، عقد، تولد، حنابندان به عنوان یادبود مراسم وهمچنین در افتتاح شرکت‌ها داده می‌شود. همچنین در گیفت باید اسم عروس و داماد و تاریخ ازدواج آن‌ها نوشته شود. گیفت عروسی رسمی شناخته شده می‌باشد اما جدیداً برای نامزدی و عقد هم گیفت‌هایی توسط عروس و داماد به مهمانان داده می‌شود.

انتخاب طرحی شیک و متفاوت برای گیفت

گیفت‌ها متناسب با تم هر مراسم می‌باشند. به عنوان مثال اگر گیفت برای شرکتی سفارش داده شود باید حالت رسمی داشته باشد یا گیفت حنابندان باید دارای حنا باشد. همچنین تعداد گیفت‌ها باید برابر تعداد خانواده ها باشد زیرا به هر خانواده یک گیفت داده می‌شود. لزوماً هزینه های زیاد و تجمل گرایی باعث داشتن یک گیفت زیبا و شبی ماندگار برای شما نمی‌شود و از طرفی هم جذابیت گیفت را نمی‌توان نادیده گرفت و آن را برای مراسم انتخاب نکرد بلکه با در نظر گرفتن شرایط مالی خود گیفت‌های شیک و متفاوتی برای عروسی و نامزدی خود انتخاب کنید.

انواع گیفت‌ها کدامند؟

چند نوع از گیفت‌های شیک و متفاوت که اخیراً مورد توجه قرار گرفته‌اند عبارت‌اند از:

گیفت‌های نمدی: اخیراً استفاده از پارچه‌های نمدی در زمینه‌های مختلف بیشتر شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته‌است. یکی از این زمینه‌ها گیفت‌ عروسی و نامزدی می‌باشد و به راحتی قابل ساخت است.

گیفت‌های شیشه‌ای: این نوع گیفت‌ها ساده و درحین حال شیک بوده و اندازه‌های مختلفی را شامل می‌شود. درون شیشه‌ها به سلیقه افراد می‌تواند از گل، خوراکی، مروارید و غیره پر شود.

گیفت‌های چوبی: این گیفت‌ها می‌توانند به شکل‌های مختلفی مثل یک خانه یا کلبه کوچک چوبی، برشی از تنه درخت و غیره را شامل شود.

گیفت‌های مذهبی: معمولاً این نوع گیفت‌ها در اعیاد مذهبی یا مناسبت خاص مذهبی مانند عید غدیر، ولادت ائمه و مبعث داده می‌شود و نمادی از مناسبت‌های مذهبی می‌باشند.

گیفت‌های کاکتوس: این گیفت‌ها حس شادابی و نشاط را به مهمانان منتقل می‌کند. کاکتوس‌ها در شیشه‌ای به نام تراریوم نگهداری می‌شوند. نوع کاکتوس و گلدان‌های رنگی به سلیقه عروس و داماد و خلاقیت آن‌ها وابسته‌است.

گیفت-عروسی-و-نامزدی

 

گیفت‌های قفس: گیفت‌های قفس بیشتر به نماد عشق معروف هستند. قفس‌ها در رنگ‌های مختلف و از جنس چوب یا فلز با گل‌های مصنوعی یا برگ تزئین می‌شوند.

گیفت‌های فلزی: این گیفت‌ها اشکال مختلفی مانند کالسکه، دوچرخه و جعبه های طرح دار را دارا هستند.

گیفت‌های شمعی: در این گیفت‌ها شمع‌ها را داخل جعبه‌های مختلفی قرار می‌دهند و آن‌ها را تزئین می‌کنند.

گیفت‌های کاغذی: این گیفت‌ها به عنوان متنوع‌ترین نوع گیفت شناخته شده و با مقواهای کوچک به شکل‌های متفاوتی به عنوان گیفت ساخته می‌شوند.

با چند نوع از گیفت عروسی و نامزدی که شیک و متفاوت هستند آشنا شدیم اما چیزی که یک گیفت را جذاب‌تر می‌کند وجود یک خوراکی و به خصوص شکلات و شیرینی می‌باشد. شکلات یکی از پرطرفدارترین خوراکی ها در بین مردم و به ویژه کودکان است. با هرسلیقه‌ای که گیفت را انتخاب می‌کنید حتماً جایی برای این خوراکی خوشمزه در گیفت خود داشته باشید تا جذابیت بیشتری را به همراه داشته باشد.

شوکو برندز

شوکو برندز بسته‌های مختلف و متنوع شکلات را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این برند آمادگی کامل را برای ارائه تعداد بالایی از سفارش‌ها و درج انواع طرح و لوگوهای سفارشی برای مراسم‌های مختلف یا شرکت و سازمان‌ها روی بسته بندی شکلات‌ها دارد. اگر دغدغه مسیر یا زمان را دارید نگران این مشکلات نباشید زیرا سایت شوکو برندز آماده ارائه خدمات برای سفارش‌های شما به صورت آنلاین می‌باشد تا شما با خیالی آسوده به بقیه کارهایتان برسید. شوکو برندز با طراحی‌های شیک و جذاب، خاطره‌ای ماندگار را برای شما به ارمغان می‌آورد‌.

سخن آخر

در این مطلب در مورد خرید متفاوت و شیک گیفت عروسی و نامزدی سخن گفتیم. شما هم‌ می‌توانید با سفارش گیفت خود در هر مدل و طرحی و درخواست هر نوشته‌ای بر روی گیفت‌ها از شوکو برندز مهمانان خود را با وجود شکلات و طراحی‌های شیک و متفاوت غافلگیر کرده و خاطره‌ای ماندگار برای خود و مهمانان رقم بزنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *